Missä iässä harmaannuit?
Kommentit (15)
Ensimmäiset jo 25-vuotiaana. Ärsyttää. Nyt oon 31 v. ja näitä tulee jo aika reilusti. Joudun pian värjäämään :( Muuten näytän nuoremmalta, henkarit kysytään koko ajan. Plääh.
Nyt 32-vuotiaana viikottain saa nyppiä täysin valkoisia hiuksia pois :( tästä alkoi alamäki.
46 v. nyt. Muutamia harmaita hiuksia on. Muuten ruskea. Värjäämättömät hiukset siis.
25 vuotiaana huomasin ensimmäiset harmaat jouhet ja siitä lähtien harmaata alkoi pukata. Olen värjännyt ne piiloon koronaan saakka 5-6 viikon välein, mutta nyt hiuksissa on vaaleita raitoja niin, että harmaat eivät erotu seasta oikeastaan ollenkaan. Äitini ja siskoni alkoivat harmaantua saman ikäisinä aikoinaan. N46
Liian hitaasti 😪
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
53-vuotiaana ei vielä yhtään harmaata. Samanikäinen mieheni on jo tällainen kuuluisa hopeakettu :)
Älkää hyvät ihmiset nyppikö harmaita pois! Niiden tilalle ei kaava hiuksia. Kampaajani älähti, kun kerroin alle 3-kymppisenä kiskaisseeni yksittäiset harmaat hiukset pois.
Olen nyt 38-vuotias ja hiuksiin on viimeisen vuoden aikana ilmestynyt harmaa raita. Se on hieno, en värjää.
Ei kasva uusia hiuksia nypittyjen tilalle.
T. Äskeinen
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset nyppikö harmaita pois! Niiden tilalle ei kaava hiuksia. Kampaajani älähti, kun kerroin alle 3-kymppisenä kiskaisseeni yksittäiset harmaat hiukset pois.
Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä urbaanilegenda se on ja pysyy. Enpä ole yhdestäkään ihokarvasta päässyt eroon nyppimällä.
52 ja harmaita hiuksia alkaa tukassa harvakseltaan näkyä. Hidasta tuntuu olevan.