Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤ SYYSkeijut alkuviikkoon ma-ti ¤¤

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi en o nukkunu koko yönä, kun odottelin miestä polttareista ja hyvä ystäväni lähti synnyttämään puolen yön aikaan! Oli muuten aika ylläri, kun mies tuli aamutunneilla kotiin, niin kylläpä seksielämä sai taas uuden ulottuvuuden ;) Meillä on ollut kuukausia taukoa, kun olen ollut alapäästäni niin kipeä raskauden takia, mutta nyt onnistui hyvin ja jäi hyvä mieli kummallekin =)

Oma olo: Helteet tuovat jonkinverran tuskaa mukanaan, mutta suhteellisen hyvä olo sanoisin =) Lantionpohjanlihaksia olen yrittänyt treenailla aina kun muistaa, olen tuossa hommassa aika laiska. Suonikohjuja kolottaa.. Löysin kuin löysinkin ens kuun alussa oleviin häihin tosi kivat vaatteet, meinasin jo toivoni heittää, kun tämän masun kanssa ostoksille lähdin =)

ASENTO, LIIKKEET: Vesku tuntuu olevan pää alaspäin, ylhäällä kylkiluissa potkut ovat tuntuneet koko ajan. Esikkokin oli ajoissa jo rt:ssa. Meillä tulokas liikkuu mielestäni yhtälailla vilkkaasti, kuin esikoinenkin..en osaa sanoa, onko eroa. Kovasti yksiön tila käy näköjään pieneksi, kun maha möyrii puolelta toiselle.

Onko kukaan keijuista Lahdesta? Minä olen koko ikäni täällä asunut, eikä ole tarvetta tai aikomusta muuttaa pois ;)

NIMI: Meillä on tytön suhteen nimi jo selvillä. Vauva on oletetusti poika ja pojan nimeä vielä muutaman vaihtoehdon kesken mietitään. Hyvin päästään yhteisymmärrykseen kuitenkin, onneksi =) Meillä pidetään perinteisesti ristiäiset. En ole nimiäisiä vastaan, mutta minulle on automaattista ja henkilökohtaisesti tärkeää, että lapsi kuuluu kirkkoon. Nämä ovat niin mielipideasioita, kaikki tavallaan =)

Me elellään myös avoliitossa, kihloissa ollaan ja seurusteltu on reilu 8v. Alustava suunnitelma olisi varata kirkkoa ensi kesänä vuoden 2008 kesäksi. Tarkoitus naimisiin lähiaikoina olisi mennä =)

PAINONNOUSUGALLUPPI: Tälle päivälle voisin tällaisen pystyttää..eli paljonko painosi on noussut raskausaikana?

Mulla on tällä hetkellä tullut n.8kg ja kaikki vatsassa ja tisseissä edelleen. Ei o turvotuksia ja raskaus näkyy muutenkin vain masun kohdalta, joka on aikamoinen jalkapallo =) Helteet ja suolainen ruoka turvottaa toisinaan helposti...

-Frodo 33+6 ja taapero (ystävän vauvauutisia odotellessa)-

Vierailija
2/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nukutun yön jälkeen on syytä hymyillä! Olin aamulla aivan ihmeissäni kun en ollut kertaakaan tarvinnut nousta pystyyn, käydä vessassa tms. Muuten kaikki yöt on ollu sellaista valvomista, että hohoijaa...

VAUVAN ASENTO: Rt:ssa taitaa olla niinkuin on ollut rv 31 asti. Maha on mulla niin pinkee, että oikein sattuu vatsa nahkaan, kun vauva potkii/työntää jaloillaa.

NIMI: Meillä alkaa olla kummallekkin nimi aika selvä, mutta toiset nimet on vähän hakusessa vielä.

SUPISTELUT:Perjantaina ajattelin että nyt tulee lähtö. 45 min. supisteli 5-10 min välein, mutta loppuivat sitten kuin seinään. Nyt ei ole kauheasti supistellut paitsi eilen muutaman kerran.

Tässä pika kuulumiset! Kirjoitttelen taas kun ehdin. Nyt esikoisen kanssa ulos!

t: Mami ja " erkki" 33+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas vaan unohin vastata tuohon paino galluppiin: eli painoa on tullut n. 10 kg ja kaikki oikeastaan rintoihin ja mahaan.

Vierailija
4/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taasen oikein hiostava yö,ei löytyny asentoa ja huono olo... Nyt aamust tuntuu et valuu hikenä,suihkuun ei viel pääse ku mies o käyttämäsä hevostamme klinikalla. En tiä mites teillä muilla seksihalut? Mulla o olemattomat. Tai siis tekee kyll mieli mut se itse sisään laittaminen, ni ei teekää. Todella raivostuttavaa. Mulla on aivan kamalat liitoskivut. Hei mitenkäs teillä,mulla valuu vähän väliä jotain tuolta alapäästä ei ole pissaa eikä valkovuotoa...onko kokemuksia? Oululaiset olen innolla tulos treffailee ku sovitaan mis tavataan... Nyt oon huomannu itsestäni näitä ns.mielenmuutoksia,ensin on ihan hyvä ja onnellinen olo sit yhtäkkii tulen tosi pahal tuulel. Mies on ihan ymmällään et mikä on. En muista tälläistä ku odotin tyttöö mut esikoista odotellessa oli sama. Esikoinen tuli eilen isovanhempien luota pitkää vkl:ä viettämästä ja oli nii kiukkune ja itkune et ei oo tosi. Alotti illal mul o mummuu ikävä ja sit toista mummuu,ja yö meni kivasti yskiessä... Itselläkin oli kurkku vähä kipiä. Siit tupakka keskustelusta, en mäkää ole kokonaa saanut lopetettua... Mut nyt on niin kuuma ja hiki valuu ja penskat huuttaa syötävää et o pakko mennä...

Tanja 32,1

Vierailija
5/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa alkaa täälläkin olla. Maha on tiellä koko ajan, ja siellä käy semmonen jytä melki koko päivä. Yöt menee vaihtelevasti, eniten inhoan liian lämpimiä öitä ku herää janoon ja hiki valuu. En ole käyttäny peittoa koko kesänä, enkä edes yöpukua. Ainut on jalkovälityyny. Siitäkin luopuisin jos lonkat kestäis sen.

Pesänrakennusvietti on iskeny sitten tänne ja rajusti. Oon kolunnu paikkoja muutaman viikon ja saan syyttää sitä, että suppareita on tullu kiitettävästi, joskus jopa monen tunnin sessioitaki. Ei kuiteskaan kipeitä, mutta kumminkin tarpeeks inhottavia.

Vanhat vauvanvaatteet on tällähetkellä käsittelyssä. Meille kun on tulossa todennäkösesti poika (ultran mukaan) niin oon tyttöjen mekkoja ja muita vaatteita lajitellu. Osa menee muistolaatikkoon ehkä sitten omien lasten lapsille, ja osa menee myyntiin. Oon kumminkin sen verran skeptinen etten pistä niitä myyntiin ennen kuin vauva on kotona.

Tälläviikolla on taas äitipolikäynti ja sisäpoli, kun tarkkailevat sitä raskausdiabetesta, ja insuliinin annostuksia. Nyt varmaan sinnekkin saa mennä joka toinen viikko, nyt vaan lisäävät niihin käynteihin käyrät, joten joutuu makaamaan mahavöissä jonkun aikaa, tylsää. Ainut ihana asia on että ne kurkkii joka kerta ultralla, joten näen aikas usein omaa minimiestä.

PainoG:tä ei oo tullu koko aikana kun n. 300g painoa, ja ei tarvitsekkaan tulla, kun lähtöpaino oli niin mahtava. Toiste päin pitäis mennä kun olen niinkutsutulla sokeridieetillä, jota en ole valitettavasti niin kauheen tarkasti noudattanu. Ruoka vaan kasvattaa niin himskatin isoksi tän vauvan. Nyttenkin mennään käyrien ylärajoilla, ja jos mä en pitäis yhtää dieettiä ni tulis yli 5 kilonen.

Niin ja Frodo, mä olen alunperin Lahtelainen. Muutin jokunen vuosi sitten miehen perässä naapurikaupunkiin, mutta mun elämä on edelleen paljolti siellä. Ja sinne meen synnyttämääkin.

Halifantti65 + kattokassinen 34+1

Vierailija
6/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas outoo kun sai jo toisena aamuna nukkua ihan rauhassa. Ja vielä huominen aamu jäljellä! :)

Eilen tuli loppupäivästä jo ihan höntti olo kun ei ollu puhunut koko päivänä lähes mitään, mitä nyt muutaman sanan koiralle. Tytön kanssa kun on ollut pitkään kahden ja sille saa höpistä, selittää ja kertoa taukoamatta jotakin ja sit koko päivä tuppisuuna.. Illalla oli pakko miehelle soittaa, et nyt puhut mun kanssa! :D

Painoa tullut 6-7kg, masussa ja rinnoissa täälläkin kaikki. Huomenna on neuvola sit selviää taas tarkka paino.

Eipä nuita seksihaluja täältäkään juuri löydy. Miehellä kyllä, varsinkin nyt kun ollaan oltu kerralla viikon verran näkemättä, useamman viikon ajan, niin sitä kyllä haluttaa.

Mulla kun ei onneks oo liitoskipuja, eikä mitään muitakaan kolotuksia, niin kyllähän se yleensä mukavaa on jos siihen ryhtyy, mutta " kynnyksen yli on niin hankala kavuta" .

Mitenkäs teidän miehet suhtautuu isoon mahaan?

Meillä se on joka raskaudessa tuntunut vain lisäävän haluja. Ja tissithän on tietysti ihanat. (Enkä kyllä itsekään valita, kun ei tuo povi normaalisti kovin suuri ole ;) )

Nyt pyykkitupaan ja koiruutta pihalle!

Aurinkoista päivänjatkoa Keijut!

-kirsikka rv31+4-

Vierailija
7/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta huomata että 33rv täynnä!!! Pakko alkaa ihan tosissaan miettimään pinnasängyn paikkaa...

PAINOG: oma vaaka näyttää +4kg, mutta huomenna on neuvola ja niiden vaaka näyttää aina vähän erilukemia joten tarkennusta huomenna. MOnet on kyllä maininnu että vaikka maha on iso niin olen muuten kutistunut. Mikä siis ei ole ollu tarkotuksena, vaikka ylimääräsaiä kiloja ei tarvitsiskaan tulla kun oli niitä jo ennestään. Ja vielähän tuo paino ennättää nousemaan...kun ei kuitenkaan ole tullu mitenkään tarkkailtua syömisiään erityisemmin.

SEKSIG: ai mikä? Eli ei kamalasti ole haluja täällä. Lähinnä siksi että viimeks kun lääkärineuvolassa tehtiin sisätutkimus tunsin olevani kuiva kuin saharan autiomaa, joten ajatuskin...ei sisätutkimus ole ennen sattunut niin. Pitäs kyllä uskaltautua kokeilemaan, jo ihan miehenkin vuoksi. Vaikka kyseessä on siis kolmas odotus niin luulen että mies jotenkin arastaa mahaa, sano kerran että ei ole viitsinyt erityisemmin kun olen raskaanakin...Onneks voi asiat hoitaa muutenkin.

Ja arvatakaapas kenen mies on taas kalassa??? Piti jo ihan kysästä että olenkos minä joku yksinhhuoltajaharjoittelija vai?? Olis siis perjantai-illan kalassa, lähti lauantaina puoliltapäivin uistelukisopihin, tuli sunnuntai-aamusta, makas koko päivän käytännössä ja lähti nyt taas kalaan...Onneks mulla on tälle päivälle sovittuna ystävän mökille saunomaan meno YKSIN, ei vois tulla parempaan saumaan, kaipaan jo omaa aikaa. Alkaa aina näin loppukesästä pikkuhiljaa kiristämään hermoja tuo jatkuva kalastaminen, koetan vaan ajatella että huonompiakin harrastuksia vois tietysti olla (kuten kapakassa istuminen) ja että loppuuhan se kesä aikanaan...Ja ottaa talvella sitten takas omaa aikaa.

SUPISTELUt: nyt on muutamia sekään jomotuksia tullu, vaikken ole tehny mitään erityisen rasittavaakaan, ja niitä päivä päivältä kireämmiks käyviä harjotussuppareita muutamia päivässä. Tuskin ovat mitään aikaan saaneet alapäässä.

Minjuska

Vierailija
8/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=SkyBlue2]

Täälläkin hikoillaan!! Ihmeen hiostava ilma ollu koko päivän ja minusta tuntuu että suorastaan näännyn tähän ilmastoon. Huoh.

Yöt on tosiaankin inhottavia kun on kuuma!! Mulla lähti pussilakanan sisältä peitto jo alkukeväästä ja kesän alussa laitoin sen lakananki pois. Yöpukua en vois kuvitellakaan....

[B]PAINO: [/B]Mulla tullu yhteensä n. 15kg...vaikea sanoa tarkalleen kun joulun aikaan tuli muutenkin lihottua:) Mutta rajuin painonnousu oli alkuraskaudessa, pahoinvoinnin takia söin kokoajan ja vain herkut maistu. Nyt kiloja tullut paljon rauhallisemmin.....suurin osa tavarasta asettunu reisiin ja takapuoleen....ja mahaan tietysti:)

[B]SEKSI:)[/B] Meillä ei ole moneen kuukauteen ees yritetty yhdyntää. Minusta tuntuu ajatuskin pahalta kun täälläkin alapää on tosi kuiva....ja muutenkaa ei tee mieli. Miehen oon yrittäny kuitekin muulla tavoin pitää tyytyväisenä. Välillä tuntuu pahalta kun itselläkin haluttais mutta sitten kuitenkaan ei pysty....

[B]NIMI:[/B] Tytön nimi on päätetty ja pojan nimestä taistellaan. Pidetään ristiäiset...ja nyt olen mietiskellyt että olishan se helppoa kun menis samalla naimisiin. Ei me varmaan kuitekaan...helpollahan siinä pääsis mutta minusta tuntuu että minulla alkais myöhemmin kaduttaan jos en saa kunnon erillisiä prinsessahäitä.

[B]Vauvan sukupuolesta: Tuntuu että kaikki muut tietää kumpi sieltä on tulossa!! [/B] Minä en oo uskaltanu kysyä vaikka nuita ultria viimeviikollakin oli 2kpl. Haluaisin hirveästi tietää mutta aina kun olen kysymäisilläni niin sitte en uskallakkaa:) No eiköhän se synnytyksessä selviä. Ja kumpikin olis enemmän kuin tervetullut.....silti..haluaisin tietää enkä jaksais oottaa!!

[B]Kerttu rv 31+ [/B] [color=Plum][size=6]♥[/size]

Vierailija
9/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi nihkee ilma. Tuntuu vievän mehut ihan kokonaan. Mua on alkanut väsyttää iltapäivisin. Otin tänään vartin tirsat. Pidempäänkin olisin nukkunut, mutta täytyy herätellä poitsu ettei nuku liian pitkiä päiväunia muuten ei saada häntä illalla nukkumaan. Nyt olisi sitten 34 viikkoa täynnä eli jos vauveli päättäis syntyä niin ilmeisesti sitä ei enää esteltäisi. No ei mulla ole mitään viitteitä siihen suuntaan. Kuusi viikkoa laskettuun aikaan se tuntuu vähältä, mutta mutta jos menee yli pariviikkoa niin kahdeksan viikkoa tuntuu jo taas kamalan pitkältä ajalta odottaa. Painoa veikkaan että on tullut noin 9 kg. Viimesen parin kuukauden ajan pysynyt yhden kilon sisällä painonnousu kun joudun tarkkailemaan ruokavaliota sokrujen takia. Tosin nyt kun mies jäi lomille niin on tullut käytyä hampurilaisella ja pitsallakin. Niin ja lauantaina söin yhden hedelmäkarkkipussin kun teki niiiin mieli. Täytyis taas palata ruokavalioon.

rv 34+0

Vierailija
10/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on o´llut netti nurin viikon ja nyt toimii!! Juuri kun on liikkumakielto päällä niin sitten ei edes nettiinkään pääse asioita hoitamaan, grr, sääliksi käy Elisan miehiä jotka ovat saaneet tuta raskaana olevasta Ruususesta.

SUPISTELUT: Olin taas viikonloppuna yhden vuorokauden osastolla sairaalassa kun vauva meinasi taas syntyä, lopulta lääkkeillä saatiin loppumaan. Eilinen meni hyvin, touhusin kyllä luvattoman paljon, mutta ei supistellut. Tänään onkin tilanne toinen, saapa nähdä tuleeko illalla lähtö, sieltä ei sitten kotia tullakaan enää jos sinne joudun, ainakaan ennen kuin 34 vkoa on täynnä. Tänään oli äpkl tarkistus, jossa annettiin lupa kävellä talon ympäri kerran päivässä, muutoin makoilua.

SEKSI: ei ole kauheasti mieli tehnyt ennen kuin sekstailu kaikissa muodoissa kiellettiin pari viikkoa sitten ea synnytysriskin takia. Nyt kyllä tekisi mieli. Olemme yrittäneet toisiamme hyvänä pitää ja haaveilemme tulevasta, ei mies valittanut ole, hän on synnytyksen suhteen paniikissa, joten jos voi jollain tavoin estää minua synnyttämästä niin hän tekee sen mielellään. Onhan tässä vielä aikaa paneskella kunhan vauva syntyy.

OMAVOINTI: Minun pitää kitata vettä koko ajan ettei supistele, joten juoksen myös vessassa koko ajan yötä päivää, liitoskipuja on alkanut olla, hengittäminen ja syöminen yhtä aikaa ei meinaa onnistua, kohtu painaa niin ylös asti vaikka vauva on matalalla. Väsyttää kamalasti, varmasti johtuu siitäkin kun ei voi kun lepäillä. Eilen laitoin vauvansängyn valmiiksi, lapset ovat sitä tänään ihastelleet. Toivon vaan että saisin sinne tällä kertaa sen vauvankin. Synnytys pelottaa ihan tosissaan, yritin siitä tänään lääkärille avautua mutta häntä ei kiinnostanut, vastaus oli että rouva on synnyttänyt jo aeimmin joten tietää varmasti kun synnytys käynnistyy että mitä silloin tapahtuu!!! Törkeää, pitänee ottaa lähete pelkopolille että tekisivät siellä jonkilaisen synnytyssuunnitelman.

PAINO: noin 12 kg on tullut lisää. Yleensä sitä on tullut 14-16 kg koko aikana, ja kaik on lähtenyt pois, elän vähän samassa toivossa nytkin.

Onnea muuten hänelle joka oli saanut jo vauvan! Viime viikon lopulla luin miehen kännykän kautta keiju-uutisia.

No nyt on taas mentävä makaamaan!

Ruusunen ja pikku ruu 32+3

Vierailija
11/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli neuvola, kaikki hyvin. PAINOA on tullut nyt yhteensä 17kg, sama kuin edellisessä odotuksessa koko aikana. Eipä tuo haittaa, mulla lähtee kaikki imetyksellä :) Arvot oli ok, sf edelleen keskikäyrällä, pari senttiä noussut edellisestä mitasta, mutta samalla vauva on tullut hitusen alas, minkä olen huomannut itsekin. Mutta ei siis liian alas, mitään synnytykseen viittaavaakaan ei lähimailla.

SIVIILISÄÄTY: naimisissa, kohta tulee neljä vuotta täyteen :) Naimisiin mentiin neljän kuukauden seurustelun jälkeen ;)

NIMI: tytölle on ollut nimi jo vuoden verran, pojalle ei nimeä ole. Sitä on niin vaikea löytää, että mietitään vasta sitten, jos masusta putkahtaakin poika.

VAUVAN ASENTO: edelleen pää alaspäin, ollut jo kauan.

RISTIÄISET/NIMIÄISET: me ei kuuluta kirkkoon, eikä jumaliin uskota, joten nimiäiset oli luonnollinen vaihtoehto. Minun äidiltäni ja siskoltani tuli kyllä sanomista, kumpikin on uskovainen ihminen. " Kun eihän siellä ole pappiakaan..." Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jos oikeasti haluaa lapsensa kastaa, niin mikäs siinä, mutta jos sen tekee vain tavan vuoksi " kun kaikki muutkin" , niin ollaan kyllä pahasti unohdettu mistä onkaan kyse. Toisen lapsen kohdalla ei suvusta kuulunut enää mitään :)

KUMMIT: meillä on kummallakin tytöllä yksi kummitäti, tälle kolmannelle pyydetään pariskunta, jos on tyttö ja kummisetä, jos on poika. Mielestäni kummi pitää olla sellainen ihminen, joka oikeasti haluaa olla lapselle läheinen, vanhemmille tietysti myös. Joten itse jättäisin kutsumatta seurustelevan pariskunnan oudomman osapuolen, ellei kyseessä olisi pitkäaikainen suhde ja ihminen, jonka kanssa tulisimme hyvin toimeen. Kummius on kuitenkin elinikäinen juttu ja lapsihan siitä kärsii, jos kummi ei pidäkään yhteyttä.

Huomenna alkaa äitiysloma, työt jatkuu :D Mies on lomalla pari viikkoa, tälle viikolla on tarkoitus sopia vierailuja, ensi viikolla mennään muutamaksi päiväksi mummulaan ja tytöt jäävät yhtenä päivänä muutamaksi tunniksi kaksin mummulaan (nuorempi ekaa kertaa).

Porenn ja Pimpula rv 34+6

Vierailija
12/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino - mitäs se on? No, vähän yli 15kg on tainnut tulla. Tuosta määrästä jo riittää jaettavaa, löllöä on käsivarsissa, reisissä ja mahassa sekä lantiolla takana oikein kunnon tyynyt. Onneksi viime viikkoina on kasvu vähän laantunut, mutta alussa tuli paljon kun noudatin ohjetta syömisestä ettei masu vaan olisi tyhjä... Ennestään olin normaalipainon ylärajoilla, kun oli jo muutama kilo päässyt syksyllä parkkeeraamaan tuohon lantiolle.

Seksiä meillä on edelleen =)

Täällä Keski-Suomessa oli tänään voimakas ukkosmyrsky. Pelottaa vieläkin ajatus siitä, että olisin ollut tämän mahani kanssa jossain ulkona kun se iski! Jyrinä ja sateen ääni kuului taatusti masuun sisätiloissakin. Loppuviikon taas pitäisi olla hellettä eli pysyttelen sisällä. Ulos jos menee väsähtää hetkessä. Onneksi kylmä suihku on lähellä, kun pysyttelee kotona!

Minkälaisia pinnasänkyjä teillä on? Kannattaako panostaa sellaiseen jossa alaslaskettava laita? Sänky tulee parisänkymme viereen.

Vierailija
13/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

netti tosiaan oli taas epäkunnossa meillä, mutta nyt pääsen taas kirjoittelemaan kuulumisia.

Saikkua sain nyt sitten loppuun saakka, eikä enää harmita yhtään! mielelläni olenkin jo kotona lasten kanssa.

Oma napa: tänään olin neuvolassa ja kaikki oli ok. Painoa tullut viikossa 646g ja kaikenkaikkiaan siis jo 15kg! Hemppa oli 114 ja kohdunpohjan korkeus 30. Raivotarjonnassa vauva on ollut jo rv.25 lähtien.

Supistukset ovat muuttuneet kivuliaiksi ja öisinkin jo heräilen niihin. Ei kiva! Onneksi ei tule kovin montaa päivässä.

Neuvolassa keskusteltiin tulevasta synnytyksestä ja kehotti pakkaamaan sairaalakassin ajoissa, että on sitten valmis kun lähtö tulee. Sekä kehotti ottamaan ison pyyhkeen mukaan jos vauva syntyy matkalla,niin saa siihen kiedottua sen. Olen syöksysynnyttäjä, joten pitää ottaa kaikki huomioon... Viimeksi ehdin sairaalaan niukin naukin (3min. sairaalassa) ja matkaa meiltä on sinne tunti.

Rv. 36 on lääkärin tarkastus ja jos kohdunsuulla on jotain tapahtunut, mietitään tilannetta. (mitä sitten tarkoittivatkin?)...

PINNASÄNGYSTÄ: Meillä otetaan vanha pinnasänky taas käyttöön, on ollut edellisilläkin lapsilla ja joskus 5 vuotta sitten ostettiin se uutena. Tästä saa kaksi pinnaa poistettua,joten lapsi pääsee itse vapaasti kulkemaan sänkyyn ja takaisin jahka on isompi. Tämä oli valkoiseksi maalattu, mutta lapset kalusivat maalit pois,kun tuli hampaita!! Joten kannattaa varmistua maalatun pinnasängyn maalin vaarattomuudesta. Hih, on ne olleet oikeita hamstereita! =D

Meillä oli juuri viikonloppuna 3 viikkoinen vauva kylässä ja kyllä oli sitten pieni!! ja suloinen! Kamala tarve saada oma nyytti vierelle, mutta ei kuitenkaan ihan vielä. Jospa köllöttelisi vielä reilut kuukauden masussa ja sitten on tervetullut =D

Nyt miestä viihdyttämään ;) Meillä on edelleen seksi-elämää, mutta aikalailla hiljentynyt, supistusten ja ison vatsan takia :( Asentoja ei oikein tahdo löytyä... joku tästä piti galluppia.

Ainiin ja ollaan Lahden seudulta! Sitäkin joku kyseli..en nyt muista tällä lahopäällä kuka =)

*tiitiäinen rv.32*

Vierailija
14/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin aikaisempia pinoja,kun on jäänyt pitkä aika väliin kun itse olen netissä päässyt käymään...

Hui kuinka aikaisin vauva syntyi! Mutta jo kuitenkin painoa ollut mukavasti! Ja mukava kuulla, että pojalla kaikki hyvin... Oikein paljon onnea!! =)

Vierailija
15/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei keijut maalta! Minulle järjestettiin tänään iso yllätys kun ainakin 7 ystävääni tulivat tänne kesäasunnollemme ja järjestivät minulle baby showerit! Olipa ihanaa! Sain ison paketin kaikkea hyödyllistä, eli vaippoja ja liivinsuojuksia ja sinkkivoidetta jne. Ja mikä tärkeintä, vauvalle body, jossa on UNTAMO-taivasdromedaarin kuva! Ja paketissa oli toinenkin body, jossa on ne Tohtori Sykerö -sarjan lampaat (joskaan en muista niiden nimiä). Ja lisäksi tuli tutteja jne...

Sitten söimme kakkua ja muita herkkuja puutarhassa koko iltapäivän. Hyvin oli mieheni ja anoppini ja kaikki nämä ystäväni osanneet pimittää tämän asian minulta. Vähän kuin olisi ollut polttarit, yllätys tuntui samalta. Mitään nöyryyttävää ei kuitenkaan pitänyt tehdä.

Untamo voi oikein hyvin, potkiskelee päivän mittaan aina muutaman kerran, joskin meno on villeintä aamulla ja illalla sängyssä. Supistuksiakaan ei ole ollut hirveästi viime päivinä, eilen saunomisen yhteydessä tuli muutamia tiheään mutta ne laantuivat. Sen sijaan karkkia, mansikkakakkua jne on tullut syötyä LIIKAA. Pitäisi hieman hillitä tätä menoa, hampaatkin tuntuvat päivän päätteeksi tosi likaisilta...

Kätilöystäväni lupaili huomenna tsekata Untamon tilanteen, meillä on käytössä verenpainemittari, pissatikku, puinen sydänääntenkuuntelutorvi, ja mittanauha. Niillä varmaan pääsee jo suht. pitkälle. Painoa ei nyt voi mitata kun ei voi verrata samaan vaakaan kuin aiemmin, se jäänee Helsinkiin seuraavaan oikeaan neuvolakäyntiin.

Sitten oli niitä gallupeja: painoa oli 2 viikkoa sitten tullut 10 kiloa, eli nyt saattaa jo olla ehkä 11-12 kg, ei onneksi liikaa.

Seksin kanssa on ollut hieman hiljaista. Ne mun ekat tiheät supistukset tuli just sinä päivänä kun olimme hommailleet, ja jotenkin se " ähkiminen" ja sopiva asennon löytäminen aiheutti minussa jo vaivoja. Miehelle itkinkin pari päivää sitten, miksi olen tullut tällaiseksi möhköfantiksi, joka ei enää osaa koko hommaa ja jota pelottaa ne supistukset... Kyllä mies ymmärsi ja rauhoitteli minua. Ehkä sitten ihan lopussa taas innostun, kun voisi jo toivoa vaikka synnytyksen käynnistyvän siitä touhusta! Ja varovaisesti voisi kokeilla näin kesäloman kunniaksi sitäkin.

Mutta ihania kesäpäiviä (kunhan ei liian kuumia) toivottelee Rizzu & Untamo rv 33+2.

Vierailija
16/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RR 113/63

Hb 123 - jee, Spartocinet ruisleivällä, kinkulla ja tuoremehulla tepsii!

pissa puhdas

painoa 550g/vko -yht. lähes 10kg, tosin varaa on tullakin.

Sf-mitta 30cm - sama kuin viimeksi, hmm..

Vauva nyt ekaa kertaa rt:ssa, hyvä että on käännähtänyt. Samalla sitten kai vähän livahtanut alaspäin kun kerran sf-mitta ennallaan.

Muutoin vauveli on tosi vilkas, liikkeet on varsinaista sarjatulta :) Toisaalta nukkuu ihan selvästi aikas pitkiä pätkiä jumppa harjoitusten välillä.

Oma olo on ihan ok, selkäkin on nyt viikonlopun jäljiltä parempi, kun mies hoiti pääasiassa nuo kuopuksen nostelut ja peppupesut yms. Nyt oonkin taas keikkatyöleskenä ke. iltaan asti, saas nähdä kuinka sitten on selän laita..

Siitä siviilisäädystä: sepäs muuttuu tuossa perjantaina :)) Eli meidät vihitään maistraatissa silloin,ja seuraavana päivänä juhlitaan. Kihlajaisista tulee torstaina 5v, ja nyt on sitten tämän askeleen vuoro :)

Jaahas, kello on sen verran että on aika mennä patistamaan esikoinen laskemaan kirja käsistään ja laittamaan valot pois!

Kuulumisiin,

Itta 32+3

Vierailija
17/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEMPPA: oli mulla 110, mutta ihan tavallista mulle loppuaikana. En koe itseäni mitenkään väsyneeksi eikä raudasta edes keskusteltu. Viimeksi taisi loppuaikana tipahtaa 103:een asti ennen kuin aloitin raudan.

PINNASÄNKY: mun taitaa olla vähän huono vastata tähän, meillä kun ei kyseistä sänkyä ole ollenkaan. Myytiin pois tarpeettomana, kakkonen nukkui perhepedissä ja samalla järjestelyllä mennään tälläkin kertaa. Mutta jos pinnasängyn haluaa, on laskettava laita kätevä, jos äidillä on vaikkapa selkä kipeä tai haluaa sängyn ihan omansa viereen.

Vitsi mikä muisti, kun unohdin jo kuka oli naimisiin menossa, mutta valtavasti onnea ja ikimuistoista päivää!!

SEKSI: onhan sitä edelleen, joskus enemmän, joskus vähemmän. Loppuraskaudesta pitää vaan etsiä vähän eri asentoja ;)

Kohta suihkun kautta petiin, että jaksaa aloittaa huomenna lomansa tekemällä töitä. Hah.

Porenn ja äitiä aina iltaisin potkiva Pimpula rv 34+6

Vierailija
18/31 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päivisin ehdi millään kirjoittamaan. Poitsu huolehtii että äidillä riittää päivisin tekemistä.

Käytiin poimimassa mansikoita tänään. Meni vähän selkä jumiin, ei enään se kyykkiminen tuntunut yhtään hyvältä. No nyt ainakin on mansikoita pakastimessa. Herenitä vois myös mennä joku päivä poimimaan.

Painosta: painoa on nyt tullut n.8kg. Yritän ettei enään kovin tosta nousisikaan.

Seksi. Mitä se on??? Aika hiljaista on. Mua ei yksin kertaisesti vaan haluta. Mies kyllä joka ilta ehdottelee. No jospa niitä haluja jossain vaiheessa tulisi.

Pinnasängystä. Itseäni harmittaa ettei ostettu sellaista josta saisi laidan laskettua. Mutta nyt en viitsinyt uutta ostaa. Poistulle ostettiin brion (onko toi nyt tammen värinen pinnis). Tyytyväisiä ollaan tuohon oltu.

Nyt meen lukemaan jos vaikka uni tulis.

Öttis, poitsu kohta 1v10kk ja masuasukki rv34+5

Vierailija
19/31 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kirjotin pitkän pätkän, mut poika pääsi kesken kaiken hävittämään sen. Kehtuutti aloittaa uudestaan.

Eilen oli neuvola, rv 33

- RR 111/71

- pissi puhdas

- sf-mitta 30cm, kaks viikkoa sit 26cm, hieman masu pompsahtanut ylöspäin, monet siitä sanoneetkin, terkkakin :) Katoin edell. nla-kortteja, isompana masu kasvanut näillä viikoilla varsinkin esikkoa odottaessa.

- hB 102! Ilmankos on ollut niin vetelä ja heikko olo. Sain heti paketin Obsidania mukaan. Viimeksi hB otettu toukokuussa, silloin oli 133. Miehelle epäilinkin viikonloppuna, että liekö hB laskenu.

- painoa 700g/vk, ei tuolle nousulle voi enää mitään.

- vauva rt:ssa, ei kovin alhaalla, syd.äänet kuului hyvin.

PAINOG: Huh, en oo onneksi ainut, jolla 15kg mittarissa :) Helpottavaa kuulla. Ihan tasaisesti paino jakaantunut, tosin koskaan ennen ei mulla rinnat oo kasvanu näin paljon, että on pitänyt ostaa isompia liivejä, A:sta B:hen.

SEKSIG: Ei huvita. Tai ajatuksena joo, mut siihenpä se jää. Miestä kyllä haluttaa eikä miun yli pursuavat rinnat yhtään vähennä sitä ;) Asentoa ei löydy kunnollista, paikat kuivana (no liukuvoide auttais), väsyttää (jospa rautakuuri helpottas) ja alapäätä kivistää homman jälkeen. Mutta sitten synnytyksen jälkeen halut kyllä palautuu ja vauhdilla, jos entisiin aikoihin on uskominen.

SIVIILISÄÄTYG: Naimisissa joulukuusta -03. Esikko oli silloin 1v10kk. Yhdessä oloa 8,5v, alettiin seurustella yläasteella, mie kasilla ja mies ysillä :)

KASTE- ja KUMMIG: Ollaan ev.lut. ja ristiäiset vietetään. Kummeja tällekin 4, kaveripariskunta, miun ystävä ja miehen veli, jolta ei tosin olla kysytty.

Puaah, täällä sota käynnissä, pitää mennä rauhottelee!

-piias- rv 33+1

Vierailija
20/31 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö valvottu ja pissillä juostu, hyvää asentoa ei löytynyt millään. Liitoskipuja sen verran rutkasti...

Meillä on kerrankin niin rauhallista aamulla, että äippä kerkee koneella käymään ;D Aamupalat syöty ja herätty jo kuudelta. Pienempi leikkii legoilla isin kanssa ja isompi leikkii tuossa sohvalla omiaan. Onpas hiljaista! =)

Kauppaan pitäisi kohta pinkaista, maito ja puurot lopussa...

SIVIILISÄÄTY: Naimisissa -03 lähtien, kaksi vuotta oltiin oltu yhessä ennenkuin asteltiin vihille, esikoinen olikin tuolloin jo vuoden ikäinen, heh. eli nopeita ollaan myökin oltu. Onneksi ei ollut " väärä" mies ja nyt odotellaan sitä viimeistä kolmatta lasta. Taloa pitäisi ruveta rakentamaan =)

Täällä alkaa olla jo kaikki vauvan tamineet valmiina, ainoa mikä uupuu on, että pitäisi turvakaukalo kaivaa tuolta varastosta ja pestä sen päällinen.

Jahas, nyt isompi tuli kyhnäämään viereen...olikin liian hyvää ollakseen totta ;D

*tiitiäinen rv.32+*