Olen jättänyt kaikki mieheni
Olen kolmikymppinen nainen ja jättänyt aina kaikki seurustelukumppanini ja avopuolisoni. Eron jälkeen menee aina vähän aikaa, niin joku huolii eksäni, pariutuu ja tekee lapsia.
Eilen huomasin Facebookista, että parikymppisenä jättämäni mies on saanut lapsen naisen kanssa, jonka kanssa alkoi seurustella vähn aikaa sen jälkeen kun jätin jänet. Tuli kummallinen tunne.
Entä, jos eksissäni ei olekaan ollutkaan mitään suurempaa vikaa ja olen vain kyvytön läheiseen suhteeseen? Kun eksät näyttävät niin hyvin kelpaavan muille?
Kommentit (26)
Kiitos nro 13 kertomuksestasi. Minä edelleen mietin, kuinka paljon vikoja ja virheellisyyksiä muut naiset sitten antavat miehille anteeksi ja katsovat läpi sormien. Mieheni ovat suht kattavasti edustaneet suomalaisia miehiä, ja ovat yhtä toivotonta tapausta lukuunottamatta olleet ns. hyviä, tavallisia miehiä.
Eli olenko sittenkin liian kranttu?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 18:23"]
Kiitos nro 13 kertomuksestasi. Minä edelleen mietin, kuinka paljon vikoja ja virheellisyyksiä muut naiset sitten antavat miehille anteeksi ja katsovat läpi sormien. Mieheni ovat suht kattavasti edustaneet suomalaisia miehiä, ja ovat yhtä toivotonta tapausta lukuunottamatta olleet ns. hyviä, tavallisia miehiä.
Eli olenko sittenkin liian kranttu?
[/quote]
Älä edes spekuloi tuollaisella. Et ole liian kranttu, vaan sinä olet sinä ja muut ovat muut. Et sinä valkkaa miestä MUILLE vaan ITSELLESI. Se on ainoa mahdollinen perusta suhteelle. Ei se mitä muut haluavat mieheltä, vaan se mitä sinä haluat. Sun näet pitäisi sitten pystyä elämään ja olemaan sen valinnan kanssa, ei muiden.
Tiedätkö, mitä tarkoitetaan sanalla kulahtanut? Kyllä, Meryl Streep on upea.
Mun eka poikaystävä jätti aikanaan mut, sen jälkeen mulla on ollut kolme pitkää suhdetta ja kyllä vain, olen ne sitten jättänyt. Olen liian kranttu ja varmaan olen pelännyt, että tulen jätetyksi, niin olen hyvissä ajoin sitten itse hoitanut sen jättämisen...
Nyt olen jo niin vanha ja kulahtanut, etten varmaan enää edes ketään saa, harmi.
Toisaalta, olisin varmaan kulahtaneempi, jos olisin väkisin niihin suhteisiin jäänyt...
Minulla myös sama tilanne. Nytten vain on se mies haavissa, jolla on iso sydän, mahtava luonne ja pelkkä katse saa minut sulamaan.. Mutta… Jostakin kumman syystä yritän löytää vikoja hänessä ja tähän mennessä pahin "ongelmakohta" hänessä on että hän ei siivoa jälkiään omassa kodissaan ja hänen muuttolaatikkonsa on lojunut pari kuukautta lattialla.. Toisaalta, hänen työnsä on ollut hyvin hektistä viimeaikoina. Mutta se tässä ei ongelma ole vaan se että minusta tuntuu että hänet pitäisi jättää vaikka tunteet ovat syvät molemmin puolin. Tuntuu siltä että minulla on, jonkinlainen tunnevamma miesten kanssa. ps. on hyvä isä-suhde. Mitä teen? Hän on timatti, hiomaton sellainen ja tuntuu siltä että minä hajotan hänet lopulta.
Mitäs sitä kannattaa kelailla? Jos miehet eivät miellytä, elä sitten yksin!
Tätä elämää voi elää monella tavalla, sinulla on vain yksi näistä tavoista.