Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten paljon rahaa jäljellä ennen palkkaa/tukia?

Vierailija
24.01.2014 |

Tuli tuosta ketjusta mieleeni, joss yhdellä oli rahaa 3 € tilillä ja toisella 8 €. Kuinka paljon teillä on tyypillisesti rahaa sinä päivänä kuussa kun rahaa on vähiten? Itselläni on aina vähintään 500 euroa in cash, siltä varalta että tulisi jotakin yllättävää. Ahdistaisi, jos heti likvidoitavaa omaisuutta olisi alle 10 €.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juurikin tuo joka kertoi että on 8e tilillä. Meille tämä on lähes normaalia näillä tuloilla. Mieheni on työtön ja itse olen kotihoidon tuella. Kaikki menee mitä tulee eikä riitäkkään.

Joka kuukausi joudumme lainaamaan sukulaisilta tai ottamaan vastaan ruokakasseja. Todella noloa. Toivomme että kesän tullen mies työllistyisi taas. Huviksemme emme kotona makaa!

Vierailija
2/11 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 700e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, olisiko joku 1000 - 2000 euroa, jos on enempi niin siirrän säästötilille ja taas jos meinaa rahat loppua niin siirrän säästötililtä käyttötilille. Ahdistaisi elää "kädestä suuhun", omalla työllä ja taloussuunnittelulla olen saannut oman talouden vakautettua niin ettei se pienestä kaadu.

Vierailija
4/11 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita tuhansia euroja säästössä. On mm. matkakassa, virkistysrahasto ja sellainen sukanvarsitili, jolta otetaan rahaa vain yllättäviä ja äkillisiä menoja varten.

Vierailija
5/11 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisenä päivänä aina 20 euroa jäljellä. Oon yh ja tiukka taliusbudjetti, ruokaan oon budjetoinut 20 euroa päivään. Muut rahat menee laskuihin ym.

Vierailija
6/11 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:43"]

Olen juurikin tuo joka kertoi että on 8e tilillä. Meille tämä on lähes normaalia näillä tuloilla. Mieheni on työtön ja itse olen kotihoidon tuella. Kaikki menee mitä tulee eikä riitäkkään.

Joka kuukausi joudumme lainaamaan sukulaisilta tai ottamaan vastaan ruokakasseja. Todella noloa. Toivomme että kesän tullen mies työllistyisi taas. Huviksemme emme kotona makaa!

[/quote]

No teidän sukulaiset taitavat olla täysin tietämättömiä tuosta summasta mitä teillä on tilillä?? Tuskin muuten lainaisivat teille rahaa kun teillä todennäköisesti enemmän rahaa tilillä kuin heillä :-(

T: yksi jonka appiukko ryyppää ja rellestää ja hassaa kaikki rahansa ja sitten kinuu meiltä "lainaa" että saa laskunsa maksettua, voi että pistää tuollaiset vihaksi!

Vierailija
7/11 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 200-600e, ja palkkaa edeltävänä päivänä siirrän kaiken sen säästötilille.

Vierailija
8/11 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aina useampi tonni, onneks ei tarvitse tietää tarkkaa summaa.

Vierailija
9/11 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tili on aika lähellä nollaa juuri ennen palkkapäivää, mutta ei ikinä ole mitään paniikkia sen vuoksi ollut.

t. kahden yh

Vierailija
10/11 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötilillä oli 100€ ennen palkanmaksua. Mutta ei se kerro taloustilanteestani mitään. Säästöön siirrän 1000€ heti kun palkka tulee.

Vierailija
11/11 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästötilillä on nyt noin kymppitonni. Palkasta siirrän aina sinne niin paljon kuin pystyn. Ennen palkkapäivää palkkatilillä on 0-200e