keksikää perkele parempia provoja
Tänään on ollut todella huonoja provoja. Hiukan laatua provoilijat juttuihin. On ollut tylsä aaveepäivä
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:46"]
Joo tai vai vielä parempaa: älkää kirjoittako provoja ollenkaan!
[/quote]
Ehdottomasti paras olisi että lopettaisitte palstalla elämänne hukkaamisen. Ei tuo ole elämisen arvoista elämää.
[/quote]
No ei tämä ole mitään elämän hukkaamista. Sopivaa aivot narikkaan meininkiä päivänä, jolloin aivot on ihan totaalisen seis univelan ja muun stressin takia, eikä mitään jaksa tehdä. Näitäkin päiviä on ihan ok olla, jos muuten koko elämä on sellaista, että olet kotona vasta kello 23:00 ja koko ajan tekemistä. Silti provot ärsyttää. Edes minä en ole niin väsynyt omalta väsymykseltäni, että jaksaisin jotain provoja väsäillä.
[/quote]
Pitää kyllä muistaa että tänne kirjoittaa myös ihmisiä oikeine asioineen ja se varmastikin on palstan tarkoitus. Paljon muitakin ajanviettomahdollisuuksia kyllä on.
[/quote]
On toki, mutta jos minä en muuta halua/jaksa juuri tällä hetkellä tehdä, niin saa kai täällä aikaansa tuhlata? Vai pitääkö minun pyytää lupalappua erikseen joltakin sitä varten, että roikun koneella yhden päivän? Miksi itse roikutte täällä, elämän huutelijat, eikö teillä sitten ole parempaa tekemistä :D?
[/quote]
Käväisin edellisen kerran useampi kuukausi sitten ja se on normaalia. Jutut ovat pitkälti samoja eli samat ihmiset kirjoittaa. Sitä jotenkin toivoo käydessään jotain muutosta. Hyvin vaikea ymmärtää miten tälläiseen sivustoon voisi jäädä koukkuun. Pakko olla todella yksinäisistä ja onnettomista ihmisistä kyse jotka vielä purkavat pahaa oloaan terrorisoimalla äideille tarkoitettua sivustoa.
[/quote]
Hih, joku lankesi tähän provoon ja alkoi tinkaamisen. Tämä oli kieltämättä hyvä yritys.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:46"]
Joo tai vai vielä parempaa: älkää kirjoittako provoja ollenkaan!
[/quote]
Ehdottomasti paras olisi että lopettaisitte palstalla elämänne hukkaamisen. Ei tuo ole elämisen arvoista elämää.
[/quote]
No ei tämä ole mitään elämän hukkaamista. Sopivaa aivot narikkaan meininkiä päivänä, jolloin aivot on ihan totaalisen seis univelan ja muun stressin takia, eikä mitään jaksa tehdä. Näitäkin päiviä on ihan ok olla, jos muuten koko elämä on sellaista, että olet kotona vasta kello 23:00 ja koko ajan tekemistä. Silti provot ärsyttää. Edes minä en ole niin väsynyt omalta väsymykseltäni, että jaksaisin jotain provoja väsäillä.
[/quote]
Pitää kyllä muistaa että tänne kirjoittaa myös ihmisiä oikeine asioineen ja se varmastikin on palstan tarkoitus. Paljon muitakin ajanviettomahdollisuuksia kyllä on.
[/quote]
On toki, mutta jos minä en muuta halua/jaksa juuri tällä hetkellä tehdä, niin saa kai täällä aikaansa tuhlata? Vai pitääkö minun pyytää lupalappua erikseen joltakin sitä varten, että roikun koneella yhden päivän? Miksi itse roikutte täällä, elämän huutelijat, eikö teillä sitten ole parempaa tekemistä :D?
[/quote]
Käväisin edellisen kerran useampi kuukausi sitten ja se on normaalia. Jutut ovat pitkälti samoja eli samat ihmiset kirjoittaa. Sitä jotenkin toivoo käydessään jotain muutosta. Hyvin vaikea ymmärtää miten tälläiseen sivustoon voisi jäädä koukkuun. Pakko olla todella yksinäisistä ja onnettomista ihmisistä kyse jotka vielä purkavat pahaa oloaan terrorisoimalla äideille tarkoitettua sivustoa.
[/quote]
Hih, joku lankesi tähän provoon ja alkoi tinkaamisen. Tämä oli kieltämättä hyvä yritys.
[/quote]
Todella säälittävää että heität tämän vielä vitsiksi. Luulisi ihmisen itsekin ymmärtävän ja toivottavasti jotkut edes herää.
Hih, joku lankesi mun/sun provoon, hihhhihhihh! Oikeasti ihmiset...tämä on jo säälittävää. Onko keski-ikä palstalla 15-vuotta vai mikä?
Ainiin...XDXDXDXDXDDXDDCCCFFFF vai miten se nyt meni?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 17:41"]
Voi taivas miten onneton elämä teillä on. Juuri te pilaatte keskustelusivustot koska elätte elämänne niissä ja normaalit ihmiset eivät jaksa kirjoittaa elämästä vieraantuneiden kanssa. Te jopa pidätte vielä toisianne kavereina tuntematta ollenkaan toisianne. Hei oikeasti säälittävämpää ei voi enää olla.
[/quote]
Hei, tässä olis hyvä aihe.
[/quote]
Olet jopa niin hullu ettet edes ymmärrä miten onnetonta elämää elät.
[/quote]
Tässä on jo yrittämisen makua :)
Hienoa, lisää