Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsia hankkinut nainen, miksi valitat taukohuoneessa?

Vierailija
24.01.2014 |

Hei, miksi teidän n. 40-50 -vuotiaiden naisten on työpaikan kahvihuoneessa aina surkuteltava itseänne, kun nuoremmat lapsettomat kollegat kertovat lomamatkoistaan, harrastuksistaan tai vilkkaasta sosiaalisesta elämästään? Joo, tiedämme jo, ettet ole käynyt kymmeneen vuoteen tanssimassa tai miehen kanssa kahdestaan ulkomailla. Kerroit sen jo viime viikolla. Tämän takia sinua ei kutsuta mukaan varmaan tänäkään vuonna.

Olet päätöksesi tehnyt, älä valita siitä muille. Ei ole meidän vikamme, että vapautta ja itsevarmuutta löytyy meiltä enemmän kuin sinun ikäluokkasi naisilta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä olisi pitänyt sanoa "nelikymppiset". Viisikymppisillä on jo muut valituksen aiheet. Mea culpa. -ap

Vierailija
22/23 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 44v ja mulla on nuorin 3v. Milloinkaan en ole valittanut. Lapset on elämän rikkaus ja suola ja ilman niitä olisin katkera kuiva korppu. Ja tuo on totta että' meilläkin ne 40-50v muijat on niitä jotka ei narise vaan tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään valita. Toisaalta en ole myöskään 40-50-vuotias, enkä opettajakaan sen puoleen. Mun lapset ovat jo murrosikäisiä, itse olen 35-vuotias ja matkustelen ja harrastan lasteni kanssa. Olen itse kahden opettajan mukula ja aika yleistä tuntuu olevan, että monet asialleen omistautuneet opettajat suorastaan adoptoivat toisten ihmisten ongelmia, joten tuskin ne opettajan omat lapset estävät yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme