Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annika Metsäketo bailasi 17-vuotiaana useiden ulkomaisten yhtyeiden takahuoneissa

dfgdfg
21.10.2020 |

https://www.is.fi/musiikki/art-2000006676070.html

Fanittaminen oli kuitenkin kilttiä. Metsäketo kavereineen erottui muista bändäreistä.

– Me nähtiin mitä ne touhuu ja osittain heidän takia myös meistä luultiin, että me jaetaan siellä toosaamme tuon tuosta. Usein puhuttiin bändin jätkien kanssa, ja ne sanoi: ”vitsi kun on kiva, että ette oo semmosii kuin mimmit yleensä, näitä groupie-tyyppejä”.

Eli kaikki muut tytöt jakoivat minkä ehtivät, mutta meidän Annika vain jutteli. Uskokoon ken tahtoo.

Kommentit (222)

Vierailija
81/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee myötähäpeä tommosista "paljastuksista". Ihan varmasti vain juteltu, juuh. Varmasti tosi syvällisiä pystyy juttelemaan jonkun teinin kanssa, miten lie ollut Annikan kielitaitokaan tuolloin, kun ei kovin paljon vissiin koulunkäyntikään kiinnostanut :D Vau, olet ollut keski-ikäisten ukkojen huvileluna, voi vautsi, saavutus sekin! Ja tuokin maininta, että aina kun Turner oli Suomessa, niin näki Annikaa. Tulee mieleen vanha sanonta merimiehistä ja tytöistä joka satamassa...

Vierailija
82/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Rokkitähdet haluaa backstagelle tyttöjä, että ne voi jutella niitten kanssa vaikka musiikista ja politiikasta. Välillä haukataan buffet-pöydästä sämpylää ja juodaan keltasta Jaffaa päälle.

Täähän kirjataan ihan raideriinkin: "tyttöjä joilla valmius keskustella maailmanpolitiikan nykytilasta", mielellään toki yliopisto-opiskelijoita. Ette arvaa miten matalaälyistä porukkaa musiikkipiireissä keskimäärin pyörii, kyllä siinä välillä toivoo että joku osaisi keskustella älykkäästi viskikolan äärellä keikan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV-lahna ei voi ymmärtää, että joku on elänyt ja nähnyt muutakin kuin Prisman parkkipaikan.

Voiko sitä nyt elämiseksi sanoa jos on itse ollut kuin se Prisman parkkipaikka? Elää voi muutenkin kuin antamalla joka Skodan parkkeerata ruutuunsa vartiksi.

Olitko todistamassa kun telakointi tapahtui? Jos et, puheesi on ns. "Full of shit"

Vierailija
84/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo Annika. Kuka kehtaa muistella ylpeänä 40 vuotiaana nuoruuden mokia? Tuntuu että on jäänyt sinne nuoruuteen. Sanotaanko ettei ole penaalin terävin kynä. Tiedän tapauksen tuttavien kautta.

Vierailija
85/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takahuoneisiin tuskin oli asiaa ilman suostuvaista asennetta.

Varmasti riippuu artistista, mutta kyllä itse olen vielä neitsyt vaikka olen käynyt useammankin bändin bäkkärillä. Hotellihuoneet on sitten asia erikseen.

Vierailija
86/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV-lahna ei voi ymmärtää, että joku on elänyt ja nähnyt muutakin kuin Prisman parkkipaikan.

Voiko sitä nyt elämiseksi sanoa jos on itse ollut kuin se Prisman parkkipaikka? Elää voi muutenkin kuin antamalla joka Skodan parkkeerata ruutuunsa vartiksi.

Olitko todistamassa kun telakointi tapahtui? Jos et, puheesi on ns. "Full of shit"

Moi Annika! Ihana tapa sulla ilmaista asiat, "toosa" ja "telakointi"...

Vierailija
87/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla oli näitä jotain bändäreitä joille kelpasi vain maailmantähdet. Ne ihan keräsi niitä. Joku näistä julkaisi muistelmansakin 2000-luvulla muistaakseni.

Vierailija
88/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä 80-luvulla kävin paljon keikoilla ja muutaman kerran pääsin sitkeästi takaovella pyörittyäni bäkkärillekin. Kyllä niille bäkkäreille pääsi nimmarinhakijoitakin, jopa miehiä. Haettiin nimmarit, vaihdettiin pari sanaa tähtien kanssa (sen ajan minkä nimmarin kirjoittaminen paperille kestää), ehkä ehdittiin ottaa valokuva, ja yleensä siinä kävi niin että nimmarinhakijat poistuivat (tai poistettiin) pikaisesti bäkkäriltä ja bändi + bändärit siirtyivät jatkoille sinne hotelliin tai mihin ne sitten menivät. Eli tavallisten fanien ja bändärien välillä oli selvä ero, ja niihin hotellibileisiin ei mitään faneja tai nimmarin kerääjiä otettu mukaan. Se mitä monet bändärit eivät kerro on että useimmat antoivat ensin jollekin roudarille tai vähintään ottivat s*ihin ennen kuin pääsivät itse bändin jäsenten yhden yön patjoiksi.

Vierailija
89/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo Annika. Kuka kehtaa muistella ylpeänä 40 vuotiaana nuoruuden mokia? Tuntuu että on jäänyt sinne nuoruuteen. Sanotaanko ettei ole penaalin terävin kynä. Tiedän tapauksen tuttavien kautta.

Näkeehän tuon jo haastatteluista ja siitä, miten elämä on mennyt.

Vierailija
90/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Rokkitähdet haluaa backstagelle tyttöjä, että ne voi jutella niitten kanssa vaikka musiikista ja politiikasta. Välillä haukataan buffet-pöydästä sämpylää ja juodaan keltasta Jaffaa päälle.

Mick Jagger 75-vuotiaana voi tehdäkin noin? Ainakin juoda jaffaa....

Vierailija
91/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että ovat päässeet suhteilla, hänen isänsä Martti Metsäketo oli tunnettu muusikko.

Vierailija
92/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaskalintujen ja hyeenoiden oma ketju. Tuntuu oma surkea elämä hiukkasen siedettävämmältä, kun pääsee tekopyhänä osoittelemaan virtuaalisormella.

Vierailija
93/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten ko. täti on takahuoneissa käyttäytynyt, mutta muutaman kerran hänen kanssaan samoissa yökerhoissa iltaa viettäneenä voi sanoa, että mulkerompaa "ettekö te tiedä, kuka minä olen" -tapausta en tiedä. Ja oon mm. Mark Messierin kanssa seissyt vierekkäin baaritiskillä tilausta tekemässä kerran elämässäni.

Kerro kaikki! Oliko tosi leija siinäkin?

Vierailija
94/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika on viiskypänen, EI nelikypänen. Panoista on 32 vuotta siis. Matikkaa saa käyttää.

Vierailija
95/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että ovat päässeet suhteilla, hänen isänsä Martti Metsäketo oli tunnettu muusikko.

Jutussa kertovat, miten pääsivät sinne. Tekeytymällä reporttereiksi ja soittamalla hotelleihin yms. Isänsä tuli pelastamaan hänet Intercontinentalista, mutta Annika lähti silti bändin perään Ruotsiin.

Vierailija
96/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.radionova.fi/files/media/image/4685/_r/46851_retinaarticle_…

Katsokaa nyt tuon pojan ja nuoren herkän naisen katsetta. Mikä rakkaus :3 Jos ei pantu mutta säädetty muuten varmaan. Kato ny

Pojan? Mikä poika?

40v ja 17v

Laatta

Vierailija
97/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielenkäyttö on tällä daamilla tosi rumaa ja ihan avoimesti haukkuu mm lapsiperheitä. On ilmeisesti itse kärsinyt lapsettomuudesta mutta en tiedä miksi nimittelee ja haukkuu lapsiperheitä ihan avoimesti. Kerran näin Facebook fiidissä tuttavan kautta sellasta settiä tolta tädiltä että ajattelin että hänellä on jotain ongelmia enemmänkin. Tuntuu halveksivan ja inhoavan lapsiperheitä ihan avoimesti.

Vierailija
98/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä todella tunnettu muusikko kansainvälisten rokkarien keskuudessa.

Vierailija
99/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia naisilla on tarve jakaa itseään näille rokki tyypeille.

Vierailija
100/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaskalintujen ja hyeenoiden oma ketju. Tuntuu oma surkea elämä hiukkasen siedettävämmältä, kun pääsee tekopyhänä osoittelemaan virtuaalisormella.

On tullut itse julkisuuteen tämän uutisen kanssa. Luuliko ettei kukaan kritisoi kun 50 v hehkuttaa bändäriaikojaan? Ei voi kun ihmetellä miten joku kehtaa ..

Itsellä samantyyppisiä kokemuksia mutta en kehtaa niistä kertoa kenellekään enkä edes muistella. Sitä touhua pidettiin jo omassa nuoruudessa nolona.