Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annika Metsäketo bailasi 17-vuotiaana useiden ulkomaisten yhtyeiden takahuoneissa

dfgdfg
21.10.2020 |

https://www.is.fi/musiikki/art-2000006676070.html

Fanittaminen oli kuitenkin kilttiä. Metsäketo kavereineen erottui muista bändäreistä.

– Me nähtiin mitä ne touhuu ja osittain heidän takia myös meistä luultiin, että me jaetaan siellä toosaamme tuon tuosta. Usein puhuttiin bändin jätkien kanssa, ja ne sanoi: ”vitsi kun on kiva, että ette oo semmosii kuin mimmit yleensä, näitä groupie-tyyppejä”.

Eli kaikki muut tytöt jakoivat minkä ehtivät, mutta meidän Annika vain jutteli. Uskokoon ken tahtoo.

Kommentit (222)

Vierailija
61/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitsi, olen ollut jo parikymmentä vuotta Joe Lynn Turnerin (ja Rainbown) fani, mutta nyt kyllä meni maku tyyppistä! En ois uskonut hänestä, että alaikäiseen sekaantuu...

Sinänsä sääli Annikan puolesta. Tuo Joe Lynn kun kuuluu olevan sateenkaari-osaston kaveri muutenkin kuin bändin nimen puolesta.

Vierailija
62/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nykyään kohta 70. Ei sillä varmaan enää edes seiso joten tuskin on ohjelmaksi Annika viisikymppiselle. Tästä on siis 32 vuotta kun he tapasivat. Annika nyt 49 ja Annika oli 17 vuotias vuonna 1988. 

Aika kultaa muistot. Varmasti kolmekytä vuotta sitten mies ollu kova panoheikki ja hormoonit hyrränny Annika TÄDILLÄKIN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tärkeä ystävyys” -siis mitä hittoa.

Luuleeko Annika, että tuo mies pitää häntä tärkeänä ystävänä? Voi lollero sentään.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
64/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitsi, olen ollut jo parikymmentä vuotta Joe Lynn Turnerin (ja Rainbown) fani, mutta nyt kyllä meni maku tyyppistä! En ois uskonut hänestä, että alaikäiseen sekaantuu...

Sama! Nyt kyllä menee Rainbown levyt ja t-paita roskikseen. Yök

Vierailija
65/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.radionova.fi/files/media/image/4685/_r/46851_retinaarticle_…

Katsokaa nyt tuon pojan ja nuoren herkän naisen katsetta. Mikä rakkaus :3 Jos ei pantu mutta säädetty muuten varmaan. Kato ny

Vierailija
66/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.radionova.fi/files/media/image/4685/_r/46851_retinaarticle_…

Katsokaa nyt tuon pojan ja nuoren herkän naisen katsetta. Mikä rakkaus :3 Jos ei pantu mutta säädetty muuten varmaan. Kato ny

Miksi rockstaratyyppi suostuisi tuolla tavalla lähekkäin kuvaan tytön kanssa, jos eivät ole säätäneet? Ja vielä monta kertaa. Ties kuinka monta kuvaa heitä on, julkisuudessakin jo monta.

Vierailija
67/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mautonta, tai paremmin sanottuna pahanmakuista Annikalta kertoilla tuollaisia asioita menneisyydestään. Ihan kuvottavia juttuja.

Vierailija
68/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten ko. täti on takahuoneissa käyttäytynyt, mutta muutaman kerran hänen kanssaan samoissa yökerhoissa iltaa viettäneenä voi sanoa, että mulkerompaa "ettekö te tiedä, kuka minä olen" -tapausta en tiedä.

Samanlainen on sitten veljensäkin. Istuin kerran yksin baarissa ja Tomi Metsäketo käyttäytyi avoimen pilkkaavasti ja vihamielisesti mua kohtaan. Seuransa oli samanlaista ja nauroivat mulle. En ollut sanonut sanaakaan koko porukalle. Sellanen mielenvikainen koulukiusaaja siitä lähinnä mieleen tuli. 

Vierailija
69/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naatitaan akat nyt ku saahaa jauhaa. Koht joku ilmottaa tästä ja tääki ilo kaatuu :( enää ei saa ees toisten nu ssimisista puhuu täällä :( :( :( :( :(

Vierailija
70/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten ko. täti on takahuoneissa käyttäytynyt, mutta muutaman kerran hänen kanssaan samoissa yökerhoissa iltaa viettäneenä voi sanoa, että mulkerompaa "ettekö te tiedä, kuka minä olen" -tapausta en tiedä.

Samanlainen on sitten veljensäkin. Istuin kerran yksin baarissa ja Tomi Metsäketo käyttäytyi avoimen pilkkaavasti ja vihamielisesti mua kohtaan. Seuransa oli samanlaista ja nauroivat mulle. En ollut sanonut sanaakaan koko porukalle. Sellanen mielenvikainen koulukiusaaja siitä lähinnä mieleen tuli. 

Näitä juttuja Tomi Metsäkedosta on pilvin pimein. Noudattavat samaa kaavaa.

Vierailija
71/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan kuullut tuosta rokkityypistä.

Vierailija
72/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on pyörinyt vuosia huume ympyröissäkin ilman yhtään ainoaa kokeilua.

Moniko huumediileri on ollut iloinen kun kerrankin ympyröissä on ollut joku joka ei osta huumetta?

Vierailija
73/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17-vuotiasta saa kuule Suomessa sorvata ihan kuka vaan.

(No, paitsi 17-vuotiaan opettaja tms auktoriteettiasemassa oleva)

Vierailija
74/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17-vuotiasta saa kuule Suomessa sorvata ihan kuka vaan.

(No, paitsi 17-vuotiaan opettaja tms auktoriteettiasemassa oleva)

Totta, suojaikäraja on 16. Mutta 17-vuotias on silti lain edessä alaikäinen (ei saa ajokorttia, ostaa alkoholia yms), eli hyi helkkari tuota ukkoa!

Vierailija
75/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annikan jutuille neitseellisestä bändäriajasta nyt nauraa naurismaan aidatkin. Ihan varmaan rakkauslauluja kirjoitellaan alaikäisistä tytöistä joiden kanssa on vaan juteltu ja toimittu narikkavahtina. Tuosta kuvastakin näkee että tunnetaan vähän lähemminkin. Varmaan vuosien varrella on myös verestelty vanhoja muistoja aina tavatessa.

Pari kouluaikaista kaveria kävi myös bändin jätkien kanssa "juttelemassa" minkä voisin ehkä uskoakin kun ovat melko arkisia tapauksia mutta luultavasti ovi on auennut kun on antoisa rintavarustus ollut sopivasti esillä. Kertoivat myöhemmin vähän järkyttyneinä juttua siitä miten eräänkin metallibändin (nimeä mainitsematta) teini-ikäiset bändärit olivat aamulla lähteneet bändin luota sinisen kirjavina kun ko. bändin jätkät oli tykänneet vähän rajummista leikeistä. Sitä vaan ihmettelen mistä nämä sen tiesivät elleivät sitten olleet itse mukana.

Olen ollut työn puolesta bäkkärillä ja mm. välttänyt iljettävän elähtäneen rokkarin lähentelyt, vaikutti oikeasti ällistyneeltä kun ei kiinnostanut ja viittoilin herralle että faninsa ovat tuolla kauempana. Poimi sitten mukaansa nuorehkon tytön jonka kanssa hävisi keikkabussiin luultavimmin panemaan ja myöhemmin selvisi että myös käyttämään vähän kovempia aineita kun ilmestyivät bussista karmeassa kunnossa. 

Tuskin Annikan isä olisi ollut niin vihaisena hakemassa kotiin ja vahtimassa jos tosiaan olisivat vaan olleet juttelemassa. Toivon tosiaan että tällainen kulttuuri kuolisi jo pois mutta tuskinpa vaan. Annika muisteloineen on vaan säälittävä. Haluaa itse esille kirjaan mutta sitten ei uskalla tunnustaa panneensa vaikka isänsäkin on jo kuollut. 

Vierailija
76/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-lahna ei voi ymmärtää, että joku on elänyt ja nähnyt muutakin kuin Prisman parkkipaikan.

Vierailija
77/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan kuullut tuosta rokkityypistä.

En ole koskaan kuullutkaan yhdestäkään rokkihemmosta, joita hän jutussa luettelee.

Vierailija
78/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toosahan on joku koje? Esim. radio tai vahvistin. Onko Annika jakanut omaa kitaravahvariaan rokkisedille?

Vierailija
79/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-lahna ei voi ymmärtää, että joku on elänyt ja nähnyt muutakin kuin Prisman parkkipaikan.

Voiko sitä nyt elämiseksi sanoa jos on itse ollut kuin se Prisman parkkipaikka? Elää voi muutenkin kuin antamalla joka Skodan parkkeerata ruutuunsa vartiksi.

Vierailija
80/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Rokkitähdet haluaa backstagelle tyttöjä, että ne voi jutella niitten kanssa vaikka musiikista ja politiikasta. Välillä haukataan buffet-pöydästä sämpylää ja juodaan keltasta Jaffaa päälle.