Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annika Metsäketo bailasi 17-vuotiaana useiden ulkomaisten yhtyeiden takahuoneissa

dfgdfg
21.10.2020 |

https://www.is.fi/musiikki/art-2000006676070.html

Fanittaminen oli kuitenkin kilttiä. Metsäketo kavereineen erottui muista bändäreistä.

– Me nähtiin mitä ne touhuu ja osittain heidän takia myös meistä luultiin, että me jaetaan siellä toosaamme tuon tuosta. Usein puhuttiin bändin jätkien kanssa, ja ne sanoi: ”vitsi kun on kiva, että ette oo semmosii kuin mimmit yleensä, näitä groupie-tyyppejä”.

Eli kaikki muut tytöt jakoivat minkä ehtivät, mutta meidän Annika vain jutteli. Uskokoon ken tahtoo.

Kommentit (222)

Vierailija
121/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä selittääkin sen, miksi piti sitten aikuisena hakea mies jostain huitsin Turkin takamailta.

??? Miten muka?

Vierailija
122/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Jotain oudon yliseksuaalista on tässä sisarusparissa.

Mitähän traumoja taustalla?

Liian vapaa kasvatus vai jotain epänormaalia?

Ei, vaan päin vastoin. On kertonut, että heitä kohdeltiin yhtä kolhosti kuin vanhempiaan aikoinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniko vai eikö, kas siinä pulma.

Vierailija
124/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan tarvittu satoja poliiseja paikalle, jos esim. Samantha Fox olisi Suomen keikoillaan jakanut pimpsaansa faneilleen.

Silti täällä on lauma miehiä huorittelemassa naisia. Kannattaisi katsoa peiliin.

Niin, poistamaan r*nkkaavat miehet.

Samantha seurustelee naisten kanssa.

Vierailija
125/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitsi, olen ollut jo parikymmentä vuotta Joe Lynn Turnerin (ja Rainbown) fani, mutta nyt kyllä meni maku tyyppistä! En ois uskonut hänestä, että alaikäiseen sekaantuu...

Sama! Nyt kyllä menee Rainbown levyt ja t-paita roskikseen. Yök

Juu juu, varmaan. Niitähän löytyy just sun taloudesta, jokapäiväisessä käytössä.

Jos tuo mies on sateenkaariväkeä, niin kävi hyvä tuuri ja hän todella oli vain ystävä.

Vierailija
126/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvee myötähäpeä tommosista "paljastuksista". Ihan varmasti vain juteltu, juuh. Varmasti tosi syvällisiä pystyy juttelemaan jonkun teinin kanssa, miten lie ollut Annikan kielitaitokaan tuolloin, kun ei kovin paljon vissiin koulunkäyntikään kiinnostanut :D Vau, olet ollut keski-ikäisten ukkojen huvileluna, voi vautsi, saavutus sekin! Ja tuokin maininta, että aina kun Turner oli Suomessa, niin näki Annikaa. Tulee mieleen vanha sanonta merimiehistä ja tytöistä joka satamassa...

Olen lukenut jonkun Annikan aikuisiän haastattelun akkojen lehdestä. Eikä ollut kauhean syvällinen sekään.

Vierailija
127/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia naisilla on tarve jakaa itseään näille rokki tyypeille.

Ei kuule ole vaan musiikkipiireissä tapahtuva ilmiö. On se meno ollut aika samanlaista urheilupiireissäkin (esim. jääkiekkoilijat ) eikä varmasti siihen jää. Maailma on täynnä jakamista ja ottamista, enemmän kuin ihmiset tajuaakaan. Eikä se mene niin että vaan fanit antaisi idoleilleen, myös idolit joutuu joskus antamaan. En edes halua mennä tähän aiheeseen mutta sanotaanko nyt niin että tietyt tähdet tekee keikkoja kohteisiin jossa palkkiota vastaan joutuu muutakin kuin laulamaan. Maailma on kamala.

Ravintolamaailmassa on ollut tämäntyyppistä myös. Yökerhojen omistajat ja baarimikot ovat pyörittäneet teinityttöjä ja vastineeksi tarjonneet ilmaista juotavaa ja vip-sisäänpääsyjä.

Vierailija
128/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitsi, olen ollut jo parikymmentä vuotta Joe Lynn Turnerin (ja Rainbown) fani, mutta nyt kyllä meni maku tyyppistä! En ois uskonut hänestä, että alaikäiseen sekaantuu...

Juu juu, varmaan. Niitähän löytyy just sun taloudesta, jokapäiväisessä käytössä.

Jos tuo mies on sateenkaariväkeä, niin kävi hyvä tuuri ja hän todella oli vain ystävä.

Rainbow oli asiaa Dion aikana, sen jälkeen vähemmän. 

Vierailija
129/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella mautonta, tai paremmin sanottuna pahanmakuista Annikalta kertoilla tuollaisia asioita menneisyydestään. Ihan kuvottavia juttuja.

Pakko lukea koko juttu, kun on niin kuvottavaa.

Vierailija
130/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia naisilla on tarve jakaa itseään näille rokki tyypeille.

Ei kuule ole vaan musiikkipiireissä tapahtuva ilmiö. On se meno ollut aika samanlaista urheilupiireissäkin (esim. jääkiekkoilijat ) eikä varmasti siihen jää. Maailma on täynnä jakamista ja ottamista, enemmän kuin ihmiset tajuaakaan. Eikä se mene niin että vaan fanit antaisi idoleilleen, myös idolit joutuu joskus antamaan. En edes halua mennä tähän aiheeseen mutta sanotaanko nyt niin että tietyt tähdet tekee keikkoja kohteisiin jossa palkkiota vastaan joutuu muutakin kuin laulamaan. Maailma on kamala.

Ravintolamaailmassa on ollut tämäntyyppistä myös. Yökerhojen omistajat ja baarimikot ovat pyörittäneet teinityttöjä ja vastineeksi tarjonneet ilmaista juotavaa ja vip-sisäänpääsyjä.

Puhumattakaan viihde - ja elokuvabisneksestä.

Vierailija
131/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan kuullut tuosta rokkityypistä.

En ole koskaan kuullutkaan yhdestäkään rokkihemmosta, joita hän jutussa luettelee.

Terveisiä lahkolaisten perunakellariin.

Vierailija
132/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Rokkitähdet haluaa backstagelle tyttöjä, että ne voi jutella niitten kanssa vaikka musiikista ja politiikasta. Välillä haukataan buffet-pöydästä sämpylää ja juodaan keltasta Jaffaa päälle.

Tuolla liikkuu Elton Johneja ja Rob Halfordeja, joilla on myös fanityttöjä.

Vierailija
133/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takahuoneisiin tuskin oli asiaa ilman suostuvaista asennetta.

Luulen että ovat päässeet suhteilla, hänen isänsä Martti Metsäketo oli tunnettu muusikko.

Epäilemättä todella tunnettu muusikko kansainvälisten rokkarien keskuudessa.

Tuskin, mutta muusikon lapsi tietää miten juttuja tehdään.

Ja suhtautuu sen ammatin harjoittajiin tuttavallisemmin kuin muut.

Vierailija
134/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Annika siellä pimpulaansa jakanut, ne oli ne muut, pahat lutkatytöt.

Vierailija
135/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kuuntelen Rainbowta vähintään joka toinen päivä. Eli kyllä on lähestulkoon jokapäiväisessä käytössä ainakin heidän levynsä! Heidän t-paitakin oli toissa toissa viikolla päällä, olen omistanut sen 5 vuotta...

Vierailija
136/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla naisella voisi olla paljon mielenkiintoista kerrottavaa, jos hän kehtaisi kertoa rehellisesti ja osaisi analysoida tuota maailmaa. Mutta hukkaan menee, jos häntä kiinnostaa vain itsensä esittely kaunistellen.

Vierailija
137/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kuuntelen Rainbowta vähintään joka toinen päivä. Eli kyllä on lähestulkoon jokapäiväisessä käytössä ainakin heidän levynsä! Heidän t-paitakin oli toissa toissa viikolla päällä, olen omistanut sen 5 vuotta...

Tuliko tosiaan yllätyksenä, että Raibowkin saattoi olla osallisena bändärikulttuurissa?

Vierailija
138/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko tosiaan yllätyksenä, että Raibowkin saattoi olla osallisena bändärikulttuurissa?

Ei tullut yllätyksenä, mutta koska olen aina pitänyt Turneria suht järkevänä en olisi uskonut, että alaikäisen kanssa säätää. Luulin, että olisi edes täysikäisiä pyörittänyt. Nykyään oman ikäisen kanssa naimisissa, eli toivottavasti ei ainakaan enää harrasta samaa? 

Vierailija
139/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla vaan on paremmin kun en nuorena käynyt missään panemassa. Paheksuin jo silloin. Kohta menen hautaan. Kertaakaan ei kaduta että jäipä silloinkin panematta.

Sinähän suorastaan säteilet hyvää itsetuntoa (oman bändäritaustasi vuoksi?) kiukutellessasi palstalla viestistä toiseen ihmisille jotka vähänkin ihmettelee tuota bändärimeininkiä.

Ehkä kannattaisi mennä puhumaan jollekin ammattilaiselle asiasta niin pääsisit siitä yli. 

En ole tuo nro 118, mutta ihan samanlainen olin nuorena kuin hänkin. Paheksuin jo tuolloin noita hyväksikäyttäjämiehiä, samalla myös näiden hyväksikäytettyjen tyttöjen vanhempia. Ystäväni oli 14-16-vuotiaana eräänlainen "bändäri", seurusteli kaupunkimme silmäätekevän yrittäjäperheen kolmikymppisen esikoispojan kanssa. Se oli vanhemmille ok, olihan kyseessä rikas perhe ja samalla teinityttö pysyi poissa häiritsemästä perhettä, johon oli vastikään syntynyt iltatähti. 

Vierailija
140/222 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt ovat kyllä aivan sxxtanan typeriä. Ja typerämpiä ovat vielä aikuisena, kun eivät edelleenkään ymmärrä olleensa sxxtanan typeriä.

Ei kukaan tuollaista 17-vuotiasta persettä ota takahuoneeseen, jos ei pääse laukeamaan bäckäriin.