Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ryhmäseksistä aviokriisi - pitkä tarina

Vierailija
24.01.2014 |

Hei,

antakaas arvioita tilasteestani. Toteutimme yksissä tuumin mieheni kanssa fantasiani ryhmäseksistä, lähinnä siis halusin olla naisen kanssa sängyssä ja mies katselisi ja osallistuisi jos tahtoisi. Pelkkää naista ei ollut näköpiirissä, joten toteutimme tämän toisen pariskunnan kanssa ryhmässä. Ajatus ”yhteisestä naisesta” oli siis meidän pääfantasia, mutta tietysti toinen mieskin olisi mukana, vaikkei se nyt fantasioissa olennainen ollutkaan. Pitkään tätä asiaa puitiin ja siitä keskusteltiin, uteliaina ja hämmentyneenä kuitenkin... fantasian ajattelu toi hyvän kipinän makuuhuoneeseen.

Löydettiin aika lyhyellä varoitus- ja tutustumisajalla pariskunta, joka vaikutti kivalta. Kokeneita parinvaihtajia ja kahvittelutapaamisella suuntaukset olivat suht samanlaiset. Sovimme siis tapaamisen.

Tilanne eteni illan mittaan, suht jäykästi, mutta kuitenkin.Parin tunnin kuluttua oltiin vaiheessa, jossa nuolin toista naista ja tämä toisen parin mies pani minua. Mieheni oli mukana, muttei lopulta kyennytkään seksiin ollenkaan, hänellä ei siis seisonut lainkaan. Jäykkä tunnelma muuten, paljon sanomattomia odotuksia, eikä loppujen lopuksi mitenkään sulavasti etenevä rento tilanne...

Homma loppui aikanaan, raivauduimme sängystä ja juteltiin vähän aikaa niitä näitä. Kotimatkalla mies teki yllätysliikkeen ja sai raivarin, aloitti pitkän ja raastavan itsesyyttely-riita-mykkäkoulun ja mökötyksen. Itsesyytös siitä, että ei pystynytkään seksiin. Olin nöyryyttänyt häntä pahimmalla mahdollisella tavalla miehenä. Selvisi, ettei hän olisi kuulemma halunnut alunperinkään missään vaiheessa osallistua moiseen rumaan ja inhottavaan tilaisuuteen, olin yököttävä likaisine haluineni, huorasin toisen miehen kanssa, halusin vain ryhmäseksiä ja loppujen lopuksi vain tuota toista miestä. En ollut osannut lukea miestäni seksin aikana, enkä ennen sitä ollut kuunnellut hänen epäröintiään. Olin aivan äimänä! Epäröinhän minäkin, oltiin uteliaita aloittelijoita ja kokeilijoita molemmat. Mehän oltiin jo kuukausia puhuttu tästä, kaiken piti olla ok, oli vatkattu puolin ja toisin mikä voisi mennä pieleen ja ennen kaikkea: keskustelumme päätyivät aina kiihkeään seksiin.

Eli siis perseelleen mennyt fantasian toteutus. Meitä molempia jännitti, en todellakaan saanut orgasmia enkä edes ollut märkä. Eikä mitenkään osattu vaikuttaa tilanteeseen. Outo ja hämmentävä kokemus minustakin siis.

Mieheni kokee tilanteen edelleen masentavana ja nöyryyttävänä, hän on sulkeutunut, miettii eroa, kavahtaa läheisyyttä, on nollannut koko meidän pitkän suhteen ja ennenkaikkea ei kuulemma tunne enää vaimoaan. Seksuaalineuvojalla jo käytiin, jotain tästä on puhuttu ja selvitetty, mutta se painaa edelleen.

Voi mitä ihmettä teen?? meillä piti siis olla yhteinen seksikokemus, joka kuitenkin meni pieleen. Pahimmassa tapauksessa tästä voi seurata koko perheen hajoaminen. Osaisiko joku teistä samaistua mieheni tilanteeseen? Ymmärrän kyllä hänen tilanteensa hyvin ja harmittelen sitä että tilanne karkasi käsistä: outo ja erikoinen tilanne, suorituspaineita, vieraat ihmiset, vaikea sanoa mitä haluaa ja mitä ei halua jne. Minun osalta homma ratkesi liukuvoiteella, mutta miehen kohdalla ei. Minä olen päässyt jo osaltani asian yli, mutta mies ei.

Kommentit (28)

1/28 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiat ovat fantasioita ja todellisuus on todellisuutta. Ihan typerä klisee sanoa noin, mutta tottahan se on.

Sinun ja miehesi fantasia seksistä toisen naisen tai toisen pariskunnan kanssa oli jotakin aivan muuta kuin mitä se todellisuus sitten olikaan. Miehen on vaikeampaa peittää sitä jännitystään, koska jos ei seiso niin ei seiso, nainen voi käyttää sitä liukkaria. Miehesi on varmasti todella pettynyt tilanteeseen ja omaan "suoritukseensa" eli että ei kyennyt tilanteessa toimimaan. Nyt hän varmasti purkaa omaa pahaa oloaan ja pettymystään sinuun - vaikka oikeinhan se ei ole sinua kohtaan missään tapauksessa!

Hyvä kun pystytte puhumaan asiasta! Keskustelkaa aiheesta, käsitelkää niitä pettymyksen tunteita mahdollisimman rauhallisesti. Uskon, että ajan kanssa kun puitte tapahtumaa kerta toisensa jälkeen niin voitte käsitellä ja sen jälkeen unohtaa koko jutun ja jatkaa eteenpäin yhdessä.

Vierailija
2/28 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyseessä oli kuitenkin sinun fantasiasi ei miehen. Ja toteutus oli aika kaukana alkuperäisestä fantasiasta, joten voin ymmärtää miestä, että hän voi mielessään nähdä tilanteen niin, että sinä veit ja hän vikisi. Ja vohan se olla, että kun puhuitte aiheesta, et innostuksissasi huomannut hänen epäröintiä. Ja ihmettelen kyllä minäkin sinun intoa toteuttaa homma vaikka ei sopivaa naista löytynytkään ja varsinkin jos vielä sanot, että jännitit.

Joka tapauksessa miehen olisi pitänyt osata avata suunsa viimeistään siinä vaiheessa, kun aletaan riisumaan. Se, ettei hänellä seisonut on varmasti kova paikka. Varsinkin, jos niin ei ole aiemmin käynyt.

Hän tarvitsee aikaa unohtaa koko homma, Voitko tehdä jotain ei seksiin liittyvää, jonka avulla saat hänet tuntemaan itsensä mieheksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato ny itteäs

tyhmä oot ko tommosen teit

Vierailija
4/28 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinun miehelläsi on ainoastaan onneton itsetunto,niin kuin yli puolella suomalaisista"miehistä".Itselleni käynyt noin useasti(eli ei siis seisonut) ja kuulumme niin sanottuihin "swingereihin" Näitä jamppoja näkee ja kuulee paljonkin,suurin osa kuvittelee olenvansa maailman parhaita rakastajia( auton kuljettajia,perheenisiä, ylipäätänsä vain ykkösiä kaikessa mihin ryhtyvät ja tekevät) Voin kertoa sinulle että jos miehesi olisi kyennyt hoitelemaan toisen naisen, hänen mielestään ei olisi ollut mitään ongelmaa.Voi,voi ja nyt tämä joutuikin katselemaan miten vaimo nautti ja itse ei kyennyt.Sehän onkin VAIMON vika,se narttu nautti,kauhistus...Kuule, sinun miehesi ei kykene tuohon ja nyt hän tuntee olevansa muutenkin mitätön ja se ongelma on HÄNEN itsetunnossa.Ja jos hän ei tämän jälkeen kykene sanomaan rakastavansa sinua,se on hänen ongelmansa.Meitä kilttejä,tuhmia,hyvällä itsetunnolla varustettuja miehiä kyllä vielä löytyy.Älä pode huonoa omaatuntoa,itse RAKASTAN katsella vaimoani pantavan vieraiden toimesta,seisoi itselläni tai ei.Sinulla oli vain väärä mies tuohon leikkiin,ei muuta.

Vierailija
5/28 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä voin miehenä sanoa, että ap:n siippa ei tunne itseään eikä kehoaan. Moni ajatus on kiihottava ja todellisuus on sitten eri asia. Jos tuntee itsensä, ja on muutenkin sujut itsensä kanssa, ei tuollaisia tilanteita synny. Sitä tulee sanoneeksi, että sori mä en pysty tähän. 

Mulle on baarissa ehdoteltu kaikenlaisia seksihurjasteluita, ja olen aina suorilta tiennyt milloin homma ei toimi tai tunnu hyvältä. Olen sitten sanonut että sori,  mutta mä passaan. Passata voi vielä ennen sänkypuuhiakin ja jopa juuri ennen aktia. Seksissä ylipäätään kaikkein tärkeintä on kontakti toiseen ihmiseen. Noissa kimppakivoissa se on aika haasteellista, mutta kuitenkin edellytys hyvälle seksille.

Sun miehesi ap on siis hukassa ja syyttää siitä sinua. Hän itse osallistui touhuun ja pelasi korttinsa loppuun. Se ei ole sinun vikasi, mutta sinä kärsit asiasta. Seksi on niin henkilökohtainen asia, että ei sen kautta voi oikein itsetuntoa rakentaa. Miehesi ilmeisesti yritti. Ei muuta kuin baby steps eteenpäin. Pitäkää tauko seksistä ja tehkää jotain muuta yhdessä. Nähkää maailma panemisen ulkopuolelta, niin toi asia ei vaani joka hetki teitä. Toi oli kuitenkin loppujen lopuksi aika pieni asia ja epäonnistuminen. Jos suhde kaatuu tommoseen juttuun, se kaatuisi ennen pitkään joka tapauksessa.

Vierailija
6/28 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:06"]

Mielestäni sinun miehelläsi on ainoastaan onneton itsetunto,niin kuin yli puolella suomalaisista"miehistä".Itselleni käynyt noin useasti(eli ei siis seisonut) ja kuulumme niin sanottuihin "swingereihin" Näitä jamppoja näkee ja kuulee paljonkin,suurin osa kuvittelee olenvansa maailman parhaita rakastajia( auton kuljettajia,perheenisiä, ylipäätänsä vain ykkösiä kaikessa mihin ryhtyvät ja tekevät) Voin kertoa sinulle että jos miehesi olisi kyennyt hoitelemaan toisen naisen, hänen mielestään ei olisi ollut mitään ongelmaa.Voi,voi ja nyt tämä joutuikin katselemaan miten vaimo nautti ja itse ei kyennyt.Sehän onkin VAIMON vika,se narttu nautti,kauhistus...Kuule, sinun miehesi ei kykene tuohon ja nyt hän tuntee olevansa muutenkin mitätön ja se ongelma on HÄNEN itsetunnossa.Ja jos hän ei tämän jälkeen kykene sanomaan rakastavansa sinua,se on hänen ongelmansa.Meitä kilttejä,tuhmia,hyvällä itsetunnolla varustettuja miehiä kyllä vielä löytyy.Älä pode huonoa omaatuntoa,itse RAKASTAN katsella vaimoani pantavan vieraiden toimesta,seisoi itselläni tai ei.Sinulla oli vain väärä mies tuohon leikkiin,ei muuta.

[/quote]

Ensinnäkin, inhoan tuollaista sanan "mies" laittamista sitaatteihin, jos kyseisellä miehellä on esim. huono itsetunto. Onko nainenkin vain "nainen", jos hänen itsetuntonsa on alhaalla? Siis pitääkö tuollaista hävetä siten, ettei voi edes ajatella olevansa mies? Miehet ja naiset eivät ole kovinkaan erilaisia. Molemmilla on huono itsetunto loppumaton luonnonvara. Miksi pitää alkaa potkimaan maassa olevaa.

Sehän on selvä, että miehellä on itsetunnon kanssa ongelmia, mutta aika paska on ymmärryksesi taso toisen inhimillisyyttä kohtaan. Sanoit rakastavasi sen katsomista, kun naistasi pannaan. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, mutta olet selvästi vähemmistössä. Ettet vain olisi vähän jäävi piilokehumaan itseäsi sitä kautta, että haukut miestä, joka ei kykene sinun tavoin rakastamaan vaimonsa panoa toisen miehen kanssa?

Muutenkin oksennat vain kaiken tuon miehen syyksi. Peukut kertovat omaa kieltään, palsta on enimmäkseen samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
7/28 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Lähe pois Provoamasta täältä.

Vierailija
8/28 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 19:57"]

No mä voin miehenä sanoa, että ap:n siippa ei tunne itseään eikä kehoaan. Moni ajatus on kiihottava ja todellisuus on sitten eri asia. Jos tuntee itsensä, ja on muutenkin sujut itsensä kanssa, ei tuollaisia tilanteita synny. Sitä tulee sanoneeksi, että sori mä en pysty tähän. 

Mulle on baarissa ehdoteltu kaikenlaisia seksihurjasteluita, ja olen aina suorilta tiennyt milloin homma ei toimi tai tunnu hyvältä. Olen sitten sanonut että sori,  mutta mä passaan. Passata voi vielä ennen sänkypuuhiakin ja jopa juuri ennen aktia. Seksissä ylipäätään kaikkein tärkeintä on kontakti toiseen ihmiseen. Noissa kimppakivoissa se on aika haasteellista, mutta kuitenkin edellytys hyvälle seksille.

Sun miehesi ap on siis hukassa ja syyttää siitä sinua. Hän itse osallistui touhuun ja pelasi korttinsa loppuun. Se ei ole sinun vikasi, mutta sinä kärsit asiasta. Seksi on niin henkilökohtainen asia, että ei sen kautta voi oikein itsetuntoa rakentaa. Miehesi ilmeisesti yritti. Ei muuta kuin baby steps eteenpäin. Pitäkää tauko seksistä ja tehkää jotain muuta yhdessä. Nähkää maailma panemisen ulkopuolelta, niin toi asia ei vaani joka hetki teitä. Toi oli kuitenkin loppujen lopuksi aika pieni asia ja epäonnistuminen. Jos suhde kaatuu tommoseen juttuun, se kaatuisi ennen pitkään joka tapauksessa.

[/quote]

Terve ihminen ei edes mene tuollaiseen mukaan. Ero on ainoa oikea päätös tuossa tilanteessa.

Vierailija
9/28 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 15:16"]

Hei,

antakaas arvioita tilasteestani. Toteutimme yksissä tuumin mieheni kanssa fantasiani ryhmäseksistä, lähinnä siis halusin olla naisen kanssa sängyssä ja mies katselisi ja osallistuisi jos tahtoisi. Pelkkää naista ei ollut näköpiirissä, joten toteutimme tämän toisen pariskunnan kanssa ryhmässä. Ajatus ”yhteisestä naisesta” oli siis meidän pääfantasia, mutta tietysti toinen mieskin olisi mukana, vaikkei se nyt fantasioissa olennainen ollutkaan. Pitkään tätä asiaa puitiin ja siitä keskusteltiin, uteliaina ja hämmentyneenä kuitenkin... fantasian ajattelu toi hyvän kipinän makuuhuoneeseen.

Löydettiin aika lyhyellä varoitus- ja tutustumisajalla pariskunta, joka vaikutti kivalta. Kokeneita parinvaihtajia ja kahvittelutapaamisella suuntaukset olivat suht samanlaiset. Sovimme siis tapaamisen.

Tilanne eteni illan mittaan, suht jäykästi, mutta kuitenkin.Parin tunnin kuluttua oltiin vaiheessa, jossa nuolin toista naista ja tämä toisen parin mies pani minua. Mieheni oli mukana, muttei lopulta kyennytkään seksiin ollenkaan, hänellä ei siis seisonut lainkaan. Jäykkä tunnelma muuten, paljon sanomattomia odotuksia, eikä loppujen lopuksi mitenkään sulavasti etenevä rento tilanne...

Homma loppui aikanaan, raivauduimme sängystä ja juteltiin vähän aikaa niitä näitä. Kotimatkalla mies teki yllätysliikkeen ja sai raivarin, aloitti pitkän ja raastavan itsesyyttely-riita-mykkäkoulun ja mökötyksen. Itsesyytös siitä, että ei pystynytkään seksiin. Olin nöyryyttänyt häntä pahimmalla mahdollisella tavalla miehenä. Selvisi, ettei hän olisi kuulemma halunnut alunperinkään missään vaiheessa osallistua moiseen rumaan ja inhottavaan tilaisuuteen, olin yököttävä likaisine haluineni, huorasin toisen miehen kanssa, halusin vain ryhmäseksiä ja loppujen lopuksi vain tuota toista miestä. En ollut osannut lukea miestäni seksin aikana, enkä ennen sitä ollut kuunnellut hänen epäröintiään. Olin aivan äimänä! Epäröinhän minäkin, oltiin uteliaita aloittelijoita ja kokeilijoita molemmat. Mehän oltiin jo kuukausia puhuttu tästä, kaiken piti olla ok, oli vatkattu puolin ja toisin mikä voisi mennä pieleen ja ennen kaikkea: keskustelumme päätyivät aina kiihkeään seksiin.

Eli siis perseelleen mennyt fantasian toteutus. Meitä molempia jännitti, en todellakaan saanut orgasmia enkä edes ollut märkä. Eikä mitenkään osattu vaikuttaa tilanteeseen. Outo ja hämmentävä kokemus minustakin siis.

Mieheni kokee tilanteen edelleen masentavana ja nöyryyttävänä, hän on sulkeutunut, miettii eroa, kavahtaa läheisyyttä, on nollannut koko meidän pitkän suhteen ja ennenkaikkea ei kuulemma tunne enää vaimoaan. Seksuaalineuvojalla jo käytiin, jotain tästä on puhuttu ja selvitetty, mutta se painaa edelleen.

Voi mitä ihmettä teen?? meillä piti siis olla yhteinen seksikokemus, joka kuitenkin meni pieleen. Pahimmassa tapauksessa tästä voi seurata koko perheen hajoaminen. Osaisiko joku teistä samaistua mieheni tilanteeseen? Ymmärrän kyllä hänen tilanteensa hyvin ja harmittelen sitä että tilanne karkasi käsistä: outo ja erikoinen tilanne, suorituspaineita, vieraat ihmiset, vaikea sanoa mitä haluaa ja mitä ei halua jne. Minun osalta homma ratkesi liukuvoiteella, mutta miehen kohdalla ei. Minä olen päässyt jo osaltani asian yli, mutta mies ei.

[/quote]

Teidän liitto on jo kuollut. Minä ainakin jättäisin sinut miehesi asemassa. Jo se että haluat jotain naista kertoo että sinua ei pätkääkään kiinnosta miehesi.

Vierailija
10/28 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäseksiskokeilumme seurauksena mies masentui todella pahasti. Jouduin viemään hänet lääkäriin, joka määräsi masennuslääkettä. Mieheni jankuttaa nykyään jatkuvasti: "Mä olen huono naimaan, mä olen huono naimaan", vetelee samalla hiuksiaan ja tallustelee ympäri taloa kalsareissaan. Öisin ei tahdo saada nukuttua ja tahtoo yhtenään itkeskellä valittaen jälleen olevansa surkea naimaan ja että kuinka ihmisellä voi olla näin pieni munakin. On tämäkin, en olisi ryhmäseksiä vaatinut, jos olisin tämän tiennyt.

Vierailija
11/28 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen nainen ja swinger bileissä mieheni kanssa käyneenä voin sanoa että miehesi ei tainnutkaan olla valmis moiseen? Ei ole sinun vika. Mitäs läksi eikä sanonut että ei tehdä tätä.

Puhumattomuus..voi voi. pitää sanoa jo ennakolta ääneen mikä mietityttää.

Meillä puhuttiin ja pohdittiin asiaa monelta kannalta. Sovittiin että mitä siellä paikanpäällä tapahtuu se jää sinne eikä sitä vatvota kotona.

Parinvaihtoon ja kimppoihin kun lähtee siinä pitää tuntea ja tietää itsensä todella hyvin.

Vierailija
12/28 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen,olen siis vastuksen nro;4 kirjoittanut mies ja tarkoitukseni ei suinkaan ollut provota taikka mollata ketään, eikä varsinkaan korostaa jotain omaa"erinomaisuuttani." Johan kerroin että itselläni monesti tilanteen aiheuttama jännitys on aikaansaanut seisomattomuuden.Ja syy miksi laitoin sanan mies lainaus merkkeihin on koska tuon tyypin miehen ei olisi koskaan edes pitänyt kokeilla tuota.Tuon tyypin mies on se joka kysyttäessä nostaa ainakin 100kg penkiltä,ja jolla on omasta mielestään muutenkin tosi iso kalu,ajaa formulaa paremmin kuin Räikkönen ym.ym ym. Ja näitä todellakin tämän päivän Suomessa riittää.Meillä paljon kokemusta ulkomaiden swingaus piireistä,ja niissä homma todellakin toimii paremmin kuin Suomessa(esim,Saksassa niin pientä kylää ei löydykkään jossa ei olisi swingi clubia.)Kysymys on miesten asenteesta,ei jossain Hollannissa näissä paikoissa ole tämmöisiä "alan"miehiä niin kuin Suomessa.Siellä käy hyvin koulutettuja,fiksuja,hauskoja ja mukavia ihmisiä,ja kun se ilmapiiri ja koko homma on tuollainen,niin  se ei haittaa vaikka aina ei onnistuisikaan.Tuo tilanne muistuttaa kuin jonkun Idolsin koelaulu tilannetta,äiti sanonut että voi vitsi kun meidän Petterillä on kaunis ääni,meneppäs laulamaan kilpailuun...Jossa Nikula toteaa..."voi vittu Petteri sähän et osaa laulaa paskan vertaa" Noloa,noloa,noloa...Ja mitä tekee Petteri?Alkoholisoituu loppuelämäkseen,ja joutuu käyttämään mieliala lääkkeitä...Ja se oli Nikulan syytä!

Vierailija
13/28 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo päässeet pariterapiaan? Tai mies omaan terapiaan? Tuo masennus on vakavan kuuloinen (joskin ymmärrettävä) reaktio tilanteeseen. Miehesi on just about to lose it... Anon tämän heikkoitsetuntoisena, masennuksesta kärsineenä naisena. 

Ymmärrän aloittajan miestä, enkä hyväksy, että lyötyä lyödään, mutta ymmärrän myös nron 13 pointin, että ei tunne itseään. Mutta onko se miehen oma vika, ei kaikki ole saaneet sellaista elämänkoulua, että itsetunto olisi vahvistunut. Se on heille vain taakaksi. Ainakin jos se tällä tavalla sitten "realisoituu" :(

Mutta apua miehelle, älä ap odottele, että kyllä se ehkä siitä, mieluummin liikaa apua nyt (mitä haittaa siitä olisi) kuin liian vähän. Ja apua ennen kaikkea ajoissa, ei sitten kun mies ei enää osaa käsitellä asiaa, kun lukot jymähtää kiinni.

Voimia teille!!

Vierailija
14/28 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anon = Sanon

Vierailija
15/28 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimalla osalla näyttää olevan vaikeuksia luetun ymmärtämisessä. AP:n kertomuksen mukaanhan kyse oli nimenomaan hänen fantasiastaan ei miehen.

Muutenkin fantasian toteutus karkasi aika kauas alkuperäisestä aikomuksesta.

Ainakin minun mielestäni siinä on varsin iso ero, jos lähtökohtana oli kahden naisen peuhaaminen keskenään miehen katsellessa ja toteuttamaan päädyttiinkin sessio, jossa vieras mies painaa vaimoa miehelle jäädessä taas katselijan rooli.

Voi vain arvata miten korpeaa, varsinkin kun kyseessä ei ollut miehen fantasia, eikä varsinkaan aisankannattajan rooli, eikä ylipäätään se, että vieras mies panee hänen vaimoaan.

Onko ap muuten varma, että ette tulleet kusetetuiksi toisen parin toimesta fantasiassasi eli oliko toisen parin naisella tarkoitustakaan osallistua aktiivisesti miehesi hoitamiseen vai oliko tarkoituksena vain parin miehen päästä panemaan sinua naisen seuratessa sivusta.  Tätäkin tiedetään tapahtuneen maailmassa.

Vierailija
16/28 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä neuvoja, kiitos näistä. Terapiaa ei olla vielä saatu, mutta työnalla se on. Muutama viikko meni ihan hyvin, puhuttiin asiasta ja parannettiin suhdetta puuhastelemalla kaikenlaista yhdessä, seksiäkin oli paljon. Hiukan jo tuntui siltä, että tästä voitaisiin selvitä, mutta nyt kun tilanteesta on seitsemän viikkoa, olemme kuitenkin taas nyt vielä tuossa alkuvaiheen tilanteessa, jossa mies reagoi inholla, vihalla, luottamuksen menettämisellä jne. Entistä suhdetta ei hänen sanojensa mukaan enää ole eikä sitä voi tulla, sillä päivin ja öin hän vain ajattelee sitä näkyä, jossa minä näytin nauttivan toisen miehen käsittelystä. 

Hänellä on tästä traumaattisesta kokemuksesta päällä jonkunlainen stressireaktio tai joku, en tiedä. Hän ei pysty unohtamaan, eikä pysty antamaan minulle tai itselleen anteeksi saati etenemään omassa päässään asian käsittelyssä. Kiertää siis kehää ja kaataa saman paskasaavin yhä uudelleen ja uudelleen päälleensä. Asiaa ei todellakaan auta juuri diagnosoitu  välilevyn pullistuma, jonka takia mies ei nuku öisin ja päivät viettääkipulääkkeiden varassa.

Mutta tunnistin noista viesteistä esim. miehen heikon itsetunnon erektionsa vuoksi. Hän on sitä mieltä, että hänen täytyisi päästä painamaan jotain toista naista ollakseen tasoissa. Mutta on varma siitä, ettei seisoisi lainkaan, joten 

Vierailija
17/28 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Karkasi kesken äskeinen)

...joten siis ei onnistu. Minä voisin toisaalta olla vaikka tuohon valmis, jos sen avulla tilanne ratkeaisi. Minä koetan unohtaa kaiken paskan mitä tämä on aikaansaanut, mutta miehestä ei näytä olevan siihen. Ei kuulemma halua erota muttei voi jatkaakaan suhdetta. Vaikeaa ja järjen ulottumattomissa.

AP

Vierailija
18/28 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä harmittava juttu, otan osaa molempien puolesta. Toivottavasti mies saa ajatukset raiteilleen ja näkee sinussa hienon rakastettavan naisen

Vierailija
19/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä miehesi itsetunto tosi huono: jos leikkiin lähtee, niin leikin kestäköön. 

Meilläkin kolmas pyörä -kokeilu meni pieleen, mutta siksi että vaimoni alkoi seurustelmaan tämän miehen kanssa salaa minulta. Tässä teidän tapauksessanne ei ollut mistään sellaisesta kysymys. Et tehnyt mitään väärin,vaikka olisit kuinka paljon nauttinut toisesta miehestä. 

Olen eri mieltä siitä, etteikö fantasioita voisi toteuttaa. Niiden onnistunut toteuttaminen voi olla aivan suunnttoman nautinnollista ja syventää parisuhdetta aivan uudelle taselle. 

Vierailija
20/28 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on todella todella huono itsetunto, joka heijastui juuri vieraiden ihmisten läsnäollessa, uutta seksikokemusta haettaessa, epäonnistuneen kokemuksen jälkeisenä käytöksenä. Ette olleet puhuneet asiasta tarpeeksi etukäteen? Kokiko miehesi noloksi asiaksi jos olisi halunnut aktin aikana sanoa että voisitteko lopettaa?

Jos koet että pystyt elämään huonon itsetunnon omaavan miehen kanssa, niin taistelkaa päivä kerrallaan eteenpäin. Itse en tuollaista masistelua katselisi hetkeäkään.