Otin "sammakon" sain prinssin
Mieheni oli tavatessamme todella ujo, keskituloinen, suorastaan tylsä nörtti.
Aviouduttuamme hän on alkanut urheilla, pukeutuu todella tyylikkäästi, on saanut todella paljon itsevarmuutta ja tienaa tuplasti. Ja se huomataan.
Rakastuin hänen hyvyyteensä, luotettavuuteensa ja viisauteensa. Mielenkiinto ympäröivästä maailmasta ja aktiivinen kiinnostus uusiin asioihin kiehtoi. Olemme yhä todella rakastuneita. Olemme rakastuneet niihin oikeisiin asioihin toisissamme ja ulkokultaisuus on täysin ylimääräistä.
Otin sisäisen kauneuden, suutelin "sammakkoa" ja sain prinssin. Olen itse näyttävä nainen jolla on valinnanvaraa. Sivuutin kaikki pinnalliset, epävarmuutta ylikompensoivat, seksistiset, passiiviset petturisia ja valitsin oikein.
Joskus käy näin! Miten sinulle on käynyt? Millaisen miehen otit ja millainen hänestä tuli/paljastui vuosien saatossa?
Olen järkyttynyt mitä sikoja teillä joillain on. Millainen tämä sikamies oli suhteen alussa ja mihin hänessä rakastuit?
Kommentit (31)
Huhhuh ap, mutta minulle kävi samalla tavalla. Lisäksi mieheni tulot ovat nelinkertaistuneet suhteessa omiin hoitoalan ansioihini. Rahamme ovat yhteisiä, joten ei onneksi tarvitse olla katkerana, vaan voin ostaa uuden talvitakin, kun sitä tarvitsen. Tosiin tarvitsen aika vähän. Tärkeintä on, että lapsillamme on molemmat vanhemmat ja turvatun tuntuinen tulevaisuus. Nörtit ovat tutkitusti täynnä potentiaalia! Kaunis blondi minäkin mutten tyhmä:)
Minun mieheni ansiot eivät ole nousseet, mutta sairastumiseni myötä hänen piti jäädä koti-isäksi vuosiksi ja siinä tosiaan otettiin miehestä mittaa. Hän suoriutui erinomaisesti, hoivasi minua ja hoiti samalla kaksi lasta, josta toisella erityisiä tarpeita. Kotityöt ym. hoiti yksin myös.
Tämmöinen "arjen sankari". :)
2: ihana kuulla, että tätä tapahtuu muillekin!
Niin moni ihana mies jää huomaamatta siksi, ettei pidä turhaa meteliä itsestään. Me fiksut osataan poimia juuri ne joista kateellisena myöhemmin huokaillaan, että missä näitä kasvaa..
No sinun nenäsi edessä!
-ap
3: Just näin :) Moni sika olisi jättänyt tai vähintäänkin pettänyt, mitä näitä aloituksia täällä olen katsellut..
Tapasin mieheni 26-vuotiaana ja epäilin että jotain luurankoja on pakko kaapista löytyä kun mies on niin ihana, miltei täydellinen. Nyt ollaan oltu 7v naimisissa eikä ole vieläkään mitään löytynyt...! Tottakai suhde on hieman arkisempi kuin alussa, mutta olen onnellinen hänen kanssaan. Riitelemme todella harvoin, ehkä kerran kuussa tai kahdessa, ei vaan ole syytä kun tulemme niin hyvin toimeen. Tunnen olevani onnekas.
Minä otin ihan tavallisen miehen ja ihan tavallinen se on nyt 23 vuotta myöhemminkin.
En olisi koskaan ottanut sammakkoa tai sikaa, enkä halua prinssiä. Haluan kumppanin ja sellaisen olen saanut.
Minun "sammakkoni" oli silmissäni ihana jo ilmankin tyyliä, rahaa ja lihaksia. Se oli siis koko jutun pointti :) Muiden silmissä "sammakko".
-ap
Mutta minkä takia se mies otti sinut, ap? Ulkonäkösikö takia, kun sitä tuossa korostit? Miten olet itse muuttunut vuosien varrella?
Mä olen aina tuntenut vetoa miehiin jotka eivät täytä peruskomeuskriteereitä. En lämpene lihaksille tai suurelle itsevarmuudelle. Vaan terveelle itsetunnolle, ehkä pienelle ujoudelle naisten suhteen. Mieheni vei jalat altani heti kun tapasimme. En minä silloin mitään tutkintoja kysellyt.
On opiskellut, hyvin tienaava ja hyvä puoliso ja isä. En mä parempaa toivoisi. Kukaan ei oo sitä kai yrittänyt pokailla mun lisäksi eli ei ole kuumaa kamaa markkinoilla. Ja minä oon siitäkin oikein hyvilläni.
Itse oon tavallisen näköinen. Panostan itsestäni huolehtimiseen kyllä mutta naama on ihan tavallinen.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 13:59"]
Mutta minkä takia se mies otti sinut, ap? Ulkonäkösikö takia, kun sitä tuossa korostit? Miten olet itse muuttunut vuosien varrella?
[/quote]
Se on totta, että olin kaunis ja kiinnostavalla tavalla räväkkä ja jännittävä. Hän tosin sanoi ottaneensa minut siksi, ettei ollut koskaan tuntenut kenenkään kanssa niin voimakasta yhteyttä ja samankaltaisuutta näennäisistä temperamenttieroista huolimatta. Hän avautui minulle tavalla jota ei ollut kokenut elämässään. Ehkä siksi että tajusi, minun todella rakastan häntä?
Itse olen ajan myötä rauhoittunut, kypsynyt ja järkevöitynyt, eli nykyään olen sellainen kumppani jota jaksaa paljon pidempään kuin nuorempaa itseäni.
-ap
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 13:31"]
Mieheni oli tavatessamme todella ujo, keskituloinen, suorastaan tylsä nörtti.
Aviouduttuamme hän on alkanut urheilla, pukeutuu todella tyylikkäästi, on saanut todella paljon itsevarmuutta ja tienaa tuplasti. Ja se huomataan.
Rakastuin hänen hyvyyteensä, luotettavuuteensa ja viisauteensa. Mielenkiinto ympäröivästä maailmasta ja aktiivinen kiinnostus uusiin asioihin kiehtoi. Olemme yhä todella rakastuneita.
Otin sisäisen kauneuden, suutelin "sammakkoa" ja sain prinssin. Olen itse näyttävä nainen jolla on valinnanvaraa. Sivuutin kaikki pinnalliset, epävarmuutta ylikompensoivat, seksistiset, passiiviset petturisia ja valitsin oikein.
Joskus käy näin![/quote]
Niin minäkin, mutta meillä miehellä menestys nousi kupuun, ja se ennen niin vaatimaton mieheni ei tajunnut asemansa aikaansaamaa kiinnostusta, ja höynähti "ongenonkijaan", kun tuttu, tylsä vaimo alkoi tuntua liian vaatimattomalta. No, siihen karahti yksi avioliitto, ydinperhe ja miehen menestys.
Menestyneen miehen takana on aina nainen, ja sen naisen tärkein tehtävä on palauttaa mies maan pinnalle kun lähtee pää huitelemaan pilvissä. Tässä minä epäonnistuin.
Minäkin otin "turjakkeen" itselleni: huonot hampaat, rehottava parta, ylipainoa, mutta luonne kuin kultaa. Nykyisin hampaat hoidettu, parta siisti ja paino tippunut eli ulkonäkö on parantunut. Luonne pysynyt onneksi samana. Olen todella rakastunut mieheeni ja hän minuun. :)
Minullekin on käynyt samoin! Se nuori ja laiha "nörtti" käyttää nykyään Armanin pukua, on menestynyt urallaan ja alkanut urheillakin. En olisi ikinä uskonut nuorempana. Tärkeintä, ettei persoona ole muuttunut, rakkautta riittää edelleen.
täällä myös yks nörtin saanut. Nettitreffeistä lähti, 26 v, asui kotona, mutta joku veti puoleensa.
Nyt ollaan otu 15 v naimisissa ja vieläkin vähintään yhtä rakastuneita. Sain vuosien verralla olla kotona hoitovapaalla max määrän, opiskella uuden ammatin. Ei ole ikinä tarvinnut rahasta tapella.
Ihania kohtaloita ja suurta aidon rakkauden määrää!
-ap
Olen ollut aika nyhverö kouluaikana, enkä siis minkään näköinen. No, tällä hetkellä minulla on mies, jota kaikki koulun likat ovat ihailleet ja halunneet seurustella hänen kanssaan. Tapasimme myöhemmällä iällä ja hän on innoissaan kuinka olen niin hyvänä säilynyt ja kaunis kuin mikä! Että hänen kavereillaan on nykyään läskit ja rumat ja vittumaiset akat. Että kaverit ottivat sen kauniin näköisen naisekseen ja nyt on kuin mikäkin luutirätti. : )
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:32"]
Olen ollut aika nyhverö kouluaikana, enkä siis minkään näköinen. No, tällä hetkellä minulla on mies, jota kaikki koulun likat ovat ihailleet ja halunneet seurustella hänen kanssaan. Tapasimme myöhemmällä iällä ja hän on innoissaan kuinka olen niin hyvänä säilynyt ja kaunis kuin mikä! Että hänen kavereillaan on nykyään läskit ja rumat ja vittumaiset akat. Että kaverit ottivat sen kauniin näköisen naisekseen ja nyt on kuin mikäkin luutirätti. : )
[/quote]
Ehkä yksi niistä akoista alapeukuttaa meidän kaikkien viestit.. :D
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:21"]
Niin minäkin, mutta meillä miehellä menestys nousi kupuun, ja se ennen niin vaatimaton mieheni ei tajunnut asemansa aikaansaamaa kiinnostusta, ja höynähti "ongenonkijaan", kun tuttu, tylsä vaimo alkoi tuntua liian vaatimattomalta. No, siihen karahti yksi avioliitto, ydinperhe ja miehen menestys.
Menestyneen miehen takana on aina nainen, ja sen naisen tärkein tehtävä on palauttaa mies maan pinnalle kun lähtee pää huitelemaan pilvissä. Tässä minä epäonnistuin.
[/quote]
Hui kamala! Ahne sai paskaisen lopun..
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:21"]
[/quote]
Hui kamala! Ahne sai paskaisen lopun..
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:32"]
[/quote]
Aika sanattomaksi vetää sun viestisi... Pidätkö sä itseäsi tosissaan jotenkin parempana kuin niitä teiniprinsessoja? Jotenkin tuntuu, että ne on ehkä löytäneet elämäänsä muutakin sisältöä, toisin kuin sinä ja miehesi.
[/quote]
Niinpä.. Aika surullista luettavaa tuo viesti oli.
Musta tää koko aloitus on vähän koominen.
Itseään kauniina ja haluttuna pitävä ihminen oli nyt niiiiiin jalo kun otti sen ruman sammakon joka oli ujo ja huono sosiaalisissa tilanteissa.
Ja nyt siitä sammakosta onkin leivottu komea, sosiaalinen ja mitä lie..
Aika pinnallista anyway. Jos tosiaan tarvitsee ajatella tälläisiä asioita.