Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotusvastaiset! Kommentoikaas nyt Lohjan tuhkarokkoepidemiaa

Vierailija
24.01.2014 |

Vastuutonta jättää lapset rokottamatta ja siiten kaataa kustannukset ja hoito valtiolle. 

Kommentit (1052)

Vierailija
661/1052 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä,ei se ole epidemia,jos on 1 sairastunut. Vitut me selvittiin,sikotaudista,vesirokosta,tuhkarokosta,vihurirokosta ja joka ainoasta nuhakuumeesta ilman jälkitauteja. Pelkokin voi tappaa ja lamauttaa jopa immuunijärjestelmän.

Vierailija
662/1052 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään olisi muuttunut, hysteriaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1052 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes jaksa lukea koko ketjua...itse sairastanut kaikki rokot ja hengissä ollaan, mikä helvetin pullamössö kansa tästä on tulossa??

Vierailija
664/1052 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 17:28"]

En edes jaksa lukea koko ketjua...itse sairastanut kaikki rokot ja hengissä ollaan, mikä helvetin pullamössö kansa tästä on tulossa??

[/quote]

Niin, tuhkarokossahan tosiaan ovat nämä keskushermoston pysyvät vauriot harvinaisena jälkiseurauksena. Ikävää että sattui kohdallenne.

Vierailija
665/1052 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Älä muuta sano,me ollaan sentään jotain,jotka olimme lapsia/nuoria 70-luvulla. Surkeaa sakkia, noita voisi vähän opettaa.

Vierailija
666/1052 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 17:31"]

[/quote]

Niin, tuhkarokossahan tosiaan ovat nämä keskushermoston pysyvät vauriot harvinaisena jälkiseurauksena. Ikävää että sattui kohdallenne.

[/quote]

Hehheh, me ollaan vielä täällä ilman jälkitauteja.Ollaan sentään jotain...

Vierailija
667/1052 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan sankareita,sikotaudin selättäneitä,mikään ei mikään eikä kukaan kaada.

Vierailija
668/1052 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 00:17"]

OT, mutta lääke/rokotehihhuleille niiden superbakteerien lisäksi syyllistystä:

"Arkisempana esimerkkinä New Scientist käyttää tavallisia kipulääkkeitä, joita napsitaan flunssaoireiden taltuttamiseen. Väestötasolla tämä tapa voi tehdä flunssaa sairastavista tehokkaampia viruksen levittäjiä. Yhdysvalloissa särkylääkepopsinnan arvioidaan kasvattavan flunssaan kuolleiden määrää vuosittain 2 000 hengellä."

http://www.iltalehti.fi/terveys/2014012517973920_tr.shtml

Kannattaa tosiaan vetää kaikki lääkkeet ja rokotukset mitä rahalla saa, ja vielä varmuuden vuoksi vähän lisääkin. Kyllä se terveenä pitää.

[/quote]

nyt nyt jäitä hattuun. Jenkkilässä on käsikaupassa sellaisia aineita mitkä meillä on reseptien takana. Siellä ja Aasiassa myydään mm. antibioottia suoraan hyllystä. Tällainen oma valtainen nappailu on erittäin pahasta. Tästä on tehty dokkari jonka nimeä en muista. Muutenkin kannattaa uskoa vain eurooppalaisia tutkimuksia jotka on tehty meidän lääkkeille ja normien mukaan.

Vierailija
669/1052 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 17:24"]

Tässä nähdään rokotefanaatikkojen todellisuudentaju. Yksi sairastunut on heidän mielestään epidemia.

Jos ymmärrys on näin heikkotasoista, ei keskustelu rokotusmyönteisen ihmisen kanssa kannata. Eihän kukaan intä koirankaan kanssa?

[/quote]

Minkähän vuoksi siellä on vain yksi sairastunut? Kenties siksi, ettei vielä voida tietää, onko tauti levinnyt muillekin. Tai ehkäpä vielä tärkeämpi selitys on, että valtaosa suomalaisiat ON rokotettu tuota vastaan. Jos näin ei olisi tautihan leviäisi hurjaa vauhtia kaikkien sen sairastamattomien välillä.

Rokotusten vastustajat on kyllä aikamoisia vapaamatkustajia. Jos kaikki kieltäytyisivät rokotuksista heidän tavoin, niin täällä olisi nopeasti epidempia jos toinenkin hengenvaarallisia tauteja. Nyt kun valtaosa kuitenkin ottaa rokotukset, niin rokottomatkin voivat elellä täällä melko turvallisesti, kun ympäristössä ei ole ihmisiä, joilta tartunnan voisi saada.

Ja sitten nämä vapaamatkustajat vielä jaksaa kehua omaa toimintatapaansa ja mainostaa sitä toisille.

Vierailija
670/1052 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät valitettavasti ole täällä ilman niitä jälkitauteja. Suomessakin on tuhkarokon vammauttamia ihmisiä yhä. Eivät vaan pidä itsestään meteliä. Sen verran ovat ulkona tästä maailmasta.

Jälitaudit on harvinaisia, mutta niitä on ja niiden esiintyvyys on huomattavasti suurempi kuin ikävillä rokotusreaktioilla ja ne ovat paljon pahempia.

Vierailija
671/1052 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ottaa rokote, jos on sairastanut tuhkarokon? Miksi

Vierailija
672/1052 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus sinulle 431, valtaosalla on aukko rokotussuojassa, koskien tuhkarokkoa.Me vanhemmat 60-luvulla syntyneet ja sitä ennen, meillä on immuniteetti,valtaosa on sairastanut rokot. Teillä nuoremmilla on aukko rokotussuojassa. 

Vierailija
673/1052 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotukisissa on riskinsä. Ketään, joka rokotetaan mitään vastaan, ei tutkita kunnolla. Joillakin saattaa olla piileviä munuaisongelmia tai muuta, jolloin on suuri riski rokotuttaa.

t. nainen, jonka kissalla on munuaisten vajaatoimintaa (alkuvaiheessa oli), mutta lääkäri mielestä oli ok rokottaa. Nyt se on sairas, sai rokotuksesta allergisen reaktion, kala-allergia puhkesi kroppaan, giardia on vallannut elimistön, kun kissan oma immuniteetti ei kykene sitä enää nirhaamaan. Laiha, ravintoaineet ei imeydy, ainainen huoli sen syömisestä.

Vierailija
674/1052 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 17:47"]

Korjaus sinulle 431, valtaosalla on aukko rokotussuojassa, koskien tuhkarokkoa.Me vanhemmat 60-luvulla syntyneet ja sitä ennen, meillä on immuniteetti,valtaosa on sairastanut rokot. Teillä nuoremmilla on aukko rokotussuojassa. 

[/quote]

Ja ne, jotka kuolivat, eivät ehtineet paljon nauttia siitä immuniteetista.

Vierailija
675/1052 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te nuoret vanhemmat olette ne potentiaaliset tartuttajat.

Vierailija
676/1052 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:38"]No tota. Mitä tuohon ny sanoisi. Eihän rokotetuilla pitäisi olla mitään hätää. Mitä te oikein ulvotte?

[/quote]

Ulvotaan siksi, että on olemassa ihan syyttömiä lapsia joilla on niin tyhmät vanhemmat että haluavat riskeerata ja jättää lapset rokottamatta. Ne rokotusvastaisten lapset on riski, koska kuitenkin pitää sitten matkustaa sinne jooga rettiittiin Goalle ja ottaa ne rokottamattomat lapset mukaan ja sitten tullaan tänne muitten sekaan ja tartutetaan se tuhkarokko/hinkuyskä/sikotauti siihen naapurin leukemiasta toipuvaan lapseen, jolle rokotetta ei olla voitu sairauden takia vielä antaa. Ja arvaa mitä! Se leukemialapsi voi sitten ihan hyvin kuolla siihen. Tai meette tapaamaan serkun kumminkaiman vauvaa ja siihen tarttuu tauti. On aina olemassa niitä, joille rokotetta ei voida antaa ja ne joille se voitaisiin antaa, mutta ei anneta riskeeraavat ne heikot ja valmiiksi sairaat. Ja se ainakin mua harmittaa ja käy aivoon. Mut hei! Jos sulla ja sun lapsilla menee hyvin niin sehän riittää!

Vierailija
677/1052 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruttokin oli joskus ihan tyypillinen lastentauti. Samoin Kurkkumätä, jäykkäkouristus, hinkuyskä ja polio - jätätkö lapsesi rokottamatta niitäkin vastaan siksi, että ne joskus olivat ihan tyypillisiä lastentauteja?

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 13:54"]

Hirveää paniikin lietsontaa. Olen syntynyt-60, lapsuudessani tuhkarokko oli tyypillinen lastentauti,joka sairastettiin. Neuvolakortit olivat tuolloin käytössä, joissa on kaikki sairastamani rokot päivämäärineen,samoin rokotukset. Ennen tuota rokkoa ei pidetty minkäänlaisena riskinä.

[/quote]

Vierailija
678/1052 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:43"]Mä olen nyt elänyt jo 47 vuotta eikä mua ole rokotettu tuhkarokkoa vastaan enkä ole sitä myöskään sairastanut. En edes tiedä ketään jolla olisi se ollut tai puhumattakaan, että olisi jotain jälkitauteja tullut. Et pidän kohua ihan yliampuvana.

[/quote]

Niin. Mullakaan ei oo koskaan ollu Aidsia, et pidän kyl kaikenlaista siihen liittyvää kohua ihan yliampuvana...

Vierailija
679/1052 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 17:57"]

Ruttokin oli joskus ihan tyypillinen lastentauti. Samoin Kurkkumätä, jäykkäkouristus, hinkuyskä ja polio - jätätkö lapsesi rokottamatta niitäkin vastaan siksi, että ne joskus olivat ihan tyypillisiä lastentauteja?

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 13:54"]

Hirveää paniikin lietsontaa. Olen syntynyt-60, lapsuudessani tuhkarokko oli tyypillinen lastentauti,joka sairastettiin. Neuvolakortit olivat tuolloin käytössä, joissa on kaikki sairastamani rokot päivämäärineen,samoin rokotukset. Ennen tuota rokkoa ei pidetty minkäänlaisena riskinä.

[/quote]

[/quote]

Rutto ei itse asiassa ollut lastentauti, se leviää eri tavalla. Eikä tainnut olla poliokaan. Noita muita en nyt muista.

Vierailija
680/1052 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt -75, lapsuudessa sairastanut vesirokon, vihurirokon ja sikotaudin. Näistä ainakin vihurirokkoa ja sikotautia vastaan taidetaan nykyisin rokottaa. Silloin 80-luvulla kun olin eskarissa ja ala-asteella koulussa pidettiin rokkoja normaaleina lasten tauteina. Itsellekään ei jäänyt rokkojen sairastamisesta mitään jälkitauteja tai seuraamuksia, ei myöskään samaa ikäluokkaa olleille ystäville, jotka taudit sairastivat myös. Omat lapseni olen rokottanut pakollisilla rokotuksilla, esim. sikainfluenssaa vastaan heitä ei ole rokotettu.

Ketju on lukittu.