Kolme viikkoa ja -4,5kg! Kuinka paljon teillä on pudonnut?
Ei mitään nutrausta tai putrausta, terveellinen ruokavalio, viljatuotteet minimiin, kalorivaje kuntoon ja hyötyliikuntaa päivittäin.
(Lähtö-BMI 29:n paikkeilla, kesään mennessä tavoite alle 25. Taitaapa onnistua! Jes!)
Kommentit (11)
Loppiaisesta nyt -5.5kg Ei mitään dieettiä, jätin herkut ja iltasyöpöttelyn pois ja olen käynyt koirien kanssa vähän reippaammilla lenkeillä muutaman kerran viikossa.
0,5-1 kiloa suunnilleen.
Ei gluteenia eikä maitotuotteita. Paljon kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Rankempaa liikuntaa toistaiseksi pari kertaa viikossa, yritän ehtiä useammin. BMI vähän päälle 22.
Elokuun alusta tähän päivään -11kg. Ja lähtöpisteessä olin normaalipainoinen bmi 23,5, nyt bmi 19. Tahallani en ole painoa pudottanut. Luulen, että kiire ja stressi ovat suurimmat syyt tähän, sillä olen liikkunut ja syönyt samalla tavalla kuin aikaisemminkin. Ainoastaan alkoholin olen jättänyt kokonaan pois ja varmaan senkin vuoksi on pari kiloa pudonnut. Toivottavasti saan painon nyt pysymään tässä, ettei se enää laske.
Tammikuun aikana on lähtenyt 2,5 kiloa pois. Jätin pois kaikki eläinkunnan tuotteet, syön paljon papuja ja linssejä, kasviksia, täysjyvätuotteita, hedelmiä, marjoja ja siemeniä, pähkinöitä. Käyn kahdesti viikossa salilla ja joka toinen päivä n. 6 km lenkillä. Normaalipainossa koko ajan.
Yksi (1) kilo vuodenvaihteesta! Taidan todeta että alkoholilla ja ylensyömisellä ei ole minuun juuri mitään negatiivisia vaikutuksia ja jatkan helmikuun alusta vanhaan malliin.
n. 5-6 vkoa ja -7kg. Rakastuin tai oikeastaan ihastuin ja sekoitin pääni.
Itsellä ei ole vielä pudonnut, mutta onnittelut AP.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 13:25"]
Yksi (1) kilo vuodenvaihteesta! Taidan todeta että alkoholilla ja ylensyömisellä ei ole minuun juuri mitään negatiivisia vaikutuksia ja jatkan helmikuun alusta vanhaan malliin.
[/quote]
Onhan sillä. Jos tämän kuukauden saldoksi tulee 1,5, tekee se vuodessa 18kg. Kahdessa vuodessa 36kg
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 13:25"]
[/quote]
Mulla tilanne vielä huonommin. Olen syönyt todella terveellisesti, jättänyt alkoholin pois ja käynyt ahkerasti salilla. Saldona painoa lisää 1 kg! :( Olo on kyllä "hoikempi" eivätkä vaatteet kiristä niin paljon kuin ennen, mutta silti en ole todellakaan tyytyväinen ja palaan normaaliin punaviinin tissutteluun helmikuun alussa.
Samoissa lukemissa mennään täällä nutraamalla. Aktiivista liikuntaa 3-4x viikossa. Lähtö-bmi taisi olla yli 34.