Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitaan apua alapääkampauksen kanssa!

Vierailija
24.01.2014 |

Ei varsinaisesti konkreettista apua, mutta neuvoja.

Mun alapään ajelukokeilut rajoittuvat teini-ikään ja muistikuvissa on vielä ihan kauhea kutina kun karvat alkoivat kasvaa takaisin.

No nyt olen tullut siihen tulokseen että jollain lailla niitä pitäisi pakostakin siistiä. Synnytys muutti alakertaa hiukkasen, juuri sen verran että nyt ne alkavat kasvaa liikaa sillä tavalla, että tahtovat kasvaa emättimeen päin ja hiertävät etenkin seksissä. Tämä tästä...

Miten ne kannattaa saksia/ajella/höylätä...? Ei valttämättä tarvitsisi ihan kaljuksi, mutta jotenkin siistiksi? Plussaa olisi jos ei tulisi mitään kutisevaa sänkeä!

Ja miten ihmeessä ne edes näkee ajella?! Ja miten ne saa siististi, alapää kun ei ole ihan sileä?

Apua!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos aavee.

Käytin pitkän tovin saunassa, saksin karvat melko lyhyeksi ja höyläsin vähän taakse ja sivulle eksyneitä. Vähänkö se on hieno!!

Vaati aika paljon akrobatiaa ja mulla on tunne, että tuli aika monia haavoja. Taaksepäin, en nimittäin näe sinne, enkä uskaltaisi edes katsoa. Mutta se ei haittaa, sillä paranevathan ne tosi nopeasti!

Oikeesti, on niin komee nyt että tekis mieli mennä näyttämään miehelle, mutta kun se nukkuu. Loistavaa, tämä on niin viimenen silaus nyt kun on saanut reisiä treenattua hyvään kuntoon ;) Kiitos rohkaisusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei -14!!!

Kuva olis kiva ylläri. :)))

Vierailija
4/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaat pois niinkö sääristäki, ei sen kummempaa. Ei sinne aikuisen naisen nähdä tarvi että osaa olla viipaloimatta klittaansa siinä sivussa.

Ota vaan rauhallisesti tunnustellen, niin ei tuu vahinkoja. Ennenkaikkea,  älä harrasta sheivausakrobatiaa liukkaalla alustalla.

Vierailija
5/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukasta, kermaista suihkusaippuaa alapäähän ja sit vaan sheivaat, älä han uudella sheivaa, on liian terävä, käytä pari viikkoa vanhaa. Ensin vähän lyhentelet saksilla. Sit tuoksutonta perusvoidetta päälle ja tätä joka suihkukerran jälkeen, pysyy iho pehmeänä ja mulla ainakin poistaa kuitinan.

Vierailija
6/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies voi auttaa? Mun mies sheivaa mut.

Vierailija
7/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh mitään sheivaileen, annat reilusti kasvaa, ja vaikka ponnarille.

http://www.vice.com/read/fashion-merkin-around-302-v17n1

Vierailija
8/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan pysty sheivaamaan alapäästäni muuta kuin bikinirajat. Sänki alkaa kutittaa heti. Kokeile epilointia, tai sitten leikkaa ne lyhyemmiksi.

Vierailija
9/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti itsellesi "kiitorata".

Oma mies tykkää tosi paljon ja auttaa mua mielellään sheivailussa. Pyydä miestäsi apuun.

Vierailija
10/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en luottaisi kundia partaterällä klittani lähelle, itse joskus sheivaan kosketustuntumalla todella hitaasti, ja silloin kun tuntuu että pääsit asiassa jyvälle, niin edelleen hitaasti ja varovaisesti, koska juuri silloin kun luulet osaavasi se haava tuleekin, peitä aina pienemmät häpyhuulet ja se keskipaikka vapaalla kädellä. itse tykkään enemmän karvoista. nuoret tytöt ei arvosta häpykarvojaan, sen asti kunnes näkevät ensimmäisen harmaan häpyhiuksen, sitten ajattelevat että onpa hieno oma väri ja näyttävä häpykarvoitus, silloin kun tulee harmaat voi ajaa karvat mutta kun kauniit. voi tietysti vaihtelun vuoksi. mutta en ymmärrä miksi kukaan nuori poistaa karvoja koko ajan.

Vierailija
11/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan kaiken muun paitsi jätän häpykummulle pienen kolmion. Ja VARO sen höylän kanssa, tekee kipeää jos lipsuu, joskus ollut haava klitassa ja eihän silloin seksistä mitään tule...

Kandee muuten ajaa ensin pari kertaa myötäkarvaan ja vasta sitten vastakarvaan. Terä ei "töki" niin pahasti ja karvatupet ei höyläänny samalla verille.

Sänki kutittaa aikansa, mutta sinnikkäästi kun höyläät, niin iho tottuu ja kutina loppuu.

Vierailija
12/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, muistan että silloin nuorempana sain eräänkin haavan tavaraani myös, oletettavasti käytin tosi halppisteriäkin. Lähinnä mua hirvittää se, että kun sisemmät häpyhuulet tulee jonkin verran yli ulompien, niin jos niitä viiltelen ei elämä ainakaan helpommaksi muutu... Varmaan sitä nahkaa pitää ihan reilusti venyttää kun höylää? Säärikarvat kyllä osaan ajaa :D

Onkse sitten niin että jatkuvalla höyläämisellä tosiaan loppuu kutina?! Muistan että siis ihon kuivamisesta ei ollut kyse vaan siinä kohtaa kun on millin parin sänki, niin on vaikea kävelläkään kun kutittaa.

Mites nuo vahaukset ja epilointi, sattuu vissiin ihan kauheesti? Varsinkin kun eka kerralla karva on vielä niin vahvaa!

Ja kuinka usein sitten höyläätte/muuta? Eikai sitä nyt sitten päivittäin tarvitse?

Pitää ehkä keskustella vielä miehenkin kanssa, en oikeastaan tiedä mistä se tykkää, mutta saattaa olla että ei ihan posliinista. Isoista häpyhuulista ainakin, mutta eihän ne sovi kaljuun vai sopiiko. Ei minulla kyllä varmaan kamalan isot ole, vertauskohtaa on kyllä aika huonosti.

Vierailija
13/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 18:28"]

Jep, muistan että silloin nuorempana sain eräänkin haavan tavaraani myös, oletettavasti käytin tosi halppisteriäkin. Lähinnä mua hirvittää se, että kun sisemmät häpyhuulet tulee jonkin verran yli ulompien, niin jos niitä viiltelen ei elämä ainakaan helpommaksi muutu... Varmaan sitä nahkaa pitää ihan reilusti venyttää kun höylää? Säärikarvat kyllä osaan ajaa :D

Onkse sitten niin että jatkuvalla höyläämisellä tosiaan loppuu kutina?! Muistan että siis ihon kuivamisesta ei ollut kyse vaan siinä kohtaa kun on millin parin sänki, niin on vaikea kävelläkään kun kutittaa.

Mites nuo vahaukset ja epilointi, sattuu vissiin ihan kauheesti? Varsinkin kun eka kerralla karva on vielä niin vahvaa!

Ja kuinka usein sitten höyläätte/muuta? Eikai sitä nyt sitten päivittäin tarvitse?

Pitää ehkä keskustella vielä miehenkin kanssa, en oikeastaan tiedä mistä se tykkää, mutta saattaa olla että ei ihan posliinista. Isoista häpyhuulista ainakin, mutta eihän ne sovi kaljuun vai sopiiko. Ei minulla kyllä varmaan kamalan isot ole, vertauskohtaa on kyllä aika huonosti.

[/quote]

Juu, se on tosiaan taitolaji :) Itse suojaan vasurilla sisemmät huulet kun höylään, kuten joku muukin tuossa ylhäällä jo sanoi. Itse joudun venyttämään ihoa vaan bikinirajan alueella, en tiedä kuinka muut joutuvat. Kokeilemalla selviää. En siis kenekään puolesta voi luvata satavarmaksi että loppuuko kutina vai ei, mutta ainakin minulla loppui, joten eiköhän se lopu sinullakin. Jossain parin-kolmen kuukauden sheivaamisen jälkeen ei enää muistaakseeni kutittanut. Ajan 1-3 kertaa viikossa. Tämä "tukkatyyli" on ollut ehkä viitisen vuotta joten osaan jo ajella mutu-tuntumalla katsomatta sinne päinkään.

Ja vahaliuskat nee vasta sattuukin, varsinkin jos ei ihan hanskaa tekniikkaa (kokemusta!). Varmaan epilloiminen on parempi vaihtoehto. Ekat nippaisut sattuu keleesti mutta kyllä siihenkin tottuu..

Kokeilemalla selviää sopivin tyyli :) teillä taitaakin miehenne kanssa olla tässä uusi harraste :D

Vierailija
14/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi ja säilyy kuukauden sileänä.

Vierailija
15/15 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks löydy vinkkejä :(