Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestämätön tilanne töissä pomon kanssa.

Vierailija
24.01.2014 |

Olen ajautunut täysin jaksamiseni äärirajoille.

Pomoni vihaa minua ja osoittaa sen kaikin mahdollisin tavoin.

Hän huomauttaa päivittäin n. 10-15 eri "virheestä" joita väittää minun tehneen. Nämä ovat todella ristiriitaisia, kuten esim. eilen sain häneltä sähköpostia, jossa hän ohjeisti tyhjentämään yhteisen sähköpostin sitä mukaa kun luen viestit ja otan ne hoidettavaksi. Tein työtä käskettyä, ja tänään hän valitti, että olin arkistoinut erään meilin. Kerroin tehneeni työtä käskettyä. Tein kuulemma väärin.

On täysin mahdotonta miellyttää häntä. En osaa tehdä mitään oikein ja koska pelkään hysteeristesti tekeväni jotain väärin (kun tiedän että hän kyttää jokaista liikettäni). Mikäli koitan kysyä lisäohjeita asioihin, saan häneltä osakseni silmienpyörittelyä, alentuvaa ja tylyä käytöstä. Avoimen vihamielistä. Hän korostaa tätä olemalla muille siirappisen mukava ja ystävällinen. Kollegaani hän suosii avoimesti, esim. palavereissa hän ei edes katso minua kun puhuu vaan ohittaa minut ja juttelee vain kollegalleni. Tietenkin jos näistä koitetaan jutella, hän kiistää asian.

Olen etsinyt uutta työtä. Tuntuu vaan täysin epäoikeudenmukaiselta lähteä ihanasta työstä kiusaajapomon takia. Lisäksi alani on ylityöllistettyä, eli uutta työtä on vaikea löytää kun tekijöitä löytyy puoli-ilmaiseksi.

Olen jaksamiseni äärirajoilla. Miten jatkan tästä? En haluaisi luovuttaa ja antaa tämän työpaikkakiusaajan voittaa. Mutta mitä aseita minulla on? Tiedän että jos nostan kissan pöydälle, minulla on tukena ihmisiä jotka ovat kokeneet pomoni nurjan puolen. Avoimeen sotaan en halua, mutta sekin on parempi kuin tämä mitä nyt on.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen ei ole myöskään vaan hiljaa ja kotona kirjoittele päiväkirjaa miten häntä on kiusattu! Ei ihme, että näitä kiusattuja löytyy, jos ei sen verran osata puolustaa itseään että heti samantien puhutaan suoraan miltä tuollainen tuntuu. Sanoisin itse välittömästi, että mikä nyt mättää?

Vierailija
22/25 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tapauksessani aikanaan sanominen ei auttanut yhtään. Narsisti pomo oli hyysännyt minua vuosia, silloin kun olin hänen kanssaan samaa mieltä. Kun mielenkiinto loppui, se loppui ja olin samassa liemessä muiden kanssa ja oikeastaan pahemmassa, koska olin lähempänä. Aiemmin en oikein ollut ymmärtänyt muiden kommentteja ko. henkilöstä, koska minusta hän oli täysin toisenlainen, hyvä ja pätevä ihminen. 

Ei siinä tosiaan sanomiset auttaneet, tilanne vain paheni. Lähtö oli se, joka auttoi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inha pomokin tuli tietysti ketjuun aukomaan päätään, mutta sellasta se on. Peukut vaan alas teille sadistit!

Tosiaan päiväkirja auttaa, sen kanssa lähdet viemään asiaa eteenpäin. Pomon kanssa ei missään nimessä kannata enää keskustella. Kommunikoi vain sähköpostilla, niin tulee todistetua hänen sekavuutensa.

Vierailija
24/25 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:02"]

Aikuinen ihminen ei ole myöskään vaan hiljaa ja kotona kirjoittele päiväkirjaa miten häntä on kiusattu! Ei ihme, että näitä kiusattuja löytyy, jos ei sen verran osata puolustaa itseään että heti samantien puhutaan suoraan miltä tuollainen tuntuu. Sanoisin itse välittömästi, että mikä nyt mättää?

[/quote]

Voi hyvä ihminen, juuri niin tein ja tilanne vain paheni. Vieläkin ihmettelen kuin ilkeä ihminen voi olla!

Vierailija
25/25 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Tulet voittamaan. Tule vaikka kertomaan tähän ketjuun, kuinka asia etenee. Ehkä se auttaa sinua ja muidenkin on hyvä nähdä, että tällaisista tilanteista on ulospääsy.

Kaikkea hyvää sinulle. olet selvästi vanha ihminen, kun jaksat noin vaikeassa tilanteessa ajatella selkeästi ja analyyttisesti.

Nuo ovat kaikkein vaarallisimpia tilanteita, ja kuten joku aiemmin jo kirjoitti, vievät lopulta terveyden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme