Tukevahko kolmekymppinen sinkkupoitsu boksereissa
Etsin omaa kultaa 20-35 ikäisestä naisesta. Mulla on karvainen vatsa ja rinta. Hyvä kalu ja seisoo hyvi.
Kommentit (18)
Oletko huomannut, että tämä on vauva.fi eikä deittisivusto?
ravintolakokki, ammattioppilaitoksesta. ap
Kolmikymppinen "poitsu", eli poika. Koska ajattelit kasvaa aikuiseksi?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 23:20"]
Saatko perseorgasmin?
[/quote]Enpä ole kokeillut... ap
En laita kuvaa tänne, mutta jos olet kiinnostunut, niin mailaa mulle, saat mailissa kuvan: Itsellinen.82@gmail.com
ap
No miten olisi kolmikymppinen, six-packillinen (siis paidan alta), korkeakoulutettu, klassisesti sivistynyt ja (melkein) karvaton mies? Sukutaustan vuoksi harmaita hiuksia alkanut ilmestyä ohimoille, mutta hiukset päässä ovat omat mallia siili.
Perseorgasmista en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 00:25"]
No miten olisi kolmikymppinen, six-packillinen (siis paidan alta), korkeakoulutettu, klassisesti sivistynyt ja (melkein) karvaton mies? Sukutaustan vuoksi harmaita hiuksia alkanut ilmestyä ohimoille, mutta hiukset päässä ovat omat mallia siili.
Perseorgasmista en tiedä.
[/quote]
Täällä 26-vuotias filosofian maisteri ottaisi kyllä tuon ap:n mielummin ihan vaan siksi, että "klassisesti sivistynyt" kuulostaa ihan helvetin urpolta.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 01:04"]
Täällä 26-vuotias filosofian maisteri ottaisi kyllä tuon ap:n mielummin ihan vaan siksi, että "klassisesti sivistynyt" kuulostaa ihan helvetin urpolta.
[/quote]
Ja sitten joku vielä väittää, etteivät naiset ole nirsoja...
Täällä kiva kahden mukulan yh-mamma, valmistunut levyseppäkeittäjä-linjalta. Oon muodokas ja mulla on liukuvärjätty letti ja napakoru. Kaksi kissaakin meillä on.
Tykkään kattella leffoja ja käyn ihan sillon tällön vaan lähibaarissa. Miten olis?
Täällä työtön ja lievästi mielenterveyshäiriöinen noin 3 kymppinen mies. Hieman ylipainoinen ja aika karvainenkin. Mutta ainakin rehellinen :) Kiinnostaisko?
Täällä 23-vuotias kahden pienen mulattilapsen yh-äippä. 173/92, blondi, persevä, lähihoitajaopinnot kesken. Tykkään maata kotona arkisin tekemättä mitään tai jotain pientä puuhastelua lasten kanssa, viikonloppuisin yökerhoilua. Mies olis kiva vakavammin tai vähemmän vakavasti mutta pitemmäksi ajaksi anyway
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 02:40"]Täällä 23-vuotias
[/quote]
Mistä päin olet?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 02:54"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 02:40"]Täällä 23-vuotias
[/quote]
Mistä päin olet?
[/quote]
jos tarkoitat minua niin Tampereella asun
t. 17
Minkälaiset paperit kirjoitit? Mikä on koulutuksesi?