Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~~****SUURENMOINEN AV-RIIPPUVUUDESTA EROON -PÄIVÄKIRJA****~~~~

Vierailija
24.01.2014 |

Kuinka paljon kulutat aikaasi av:llä? Miten? Mitkä ovat tärkeimmät syyt siihen?

Jäävätkö tärkeämmät asiat hoitamatta?

Kuinka paljon mielestäsi olisi järkevää käyttää aikaa av:lla vai haluatko lopettaa kokonaan?

Mitä ajattelit tehdä riippuvuudellesi?

Ota nikki, jos kuljet mukana riippuvuudenpoistoprojektissa. Raportoi edistymisesi ja takapakkisi vain kerran viikossa ja mieluiten samaan ajankohtaan ettei se ole tekosyynä tulle av:lle. Kannusta muita riippuvaisia.

Minä olen AV-mummo!

- 1-5 h / pv. En tykkää olla sosiaalinen ja small-talkista, täällä voi olla "oma itsensä" ilman sosiaalista häpeää. Jonkun verran haen omia aloituksiani ja katselen niiden vastauksia. Kyselen itseäni kiinnostavia asioita täällä, myönnän hakevani jonkin verran pönkitystä itsetunnolleni. Jonkun verran tulee väiteltyä, mutta se on aivan turhaa. Nettikeskusteluissa on aina se huonopuoli, ettei näe ilmeitä ja kuule äänensävyjä. Ei voi nopeasti korjata, jos toinen näyttää ymmärtäneen väärin tai huomaa kirjoittaneensa asian väärin.

Joku/jotkut kirjoittaa täällä aina hyvällä hurtilla huumorilla eli saan myös nauraa täällä. Pidän hirveästi hyvin kirjoitetuista jutuista, koska en itse pystyisi siihen.

Lisäksi täällä on joitakin tosi viisaita ja älykkäitä kirjoittelemassa, heidän mielipiteitään on kiva lukea.

- Kyllä jää ja tuntuu että perse läskistyy tässä istuessa

- Järkevä aika max. 1 h/pv.

- Mitä aion tehdä? Käyn töissä kerran päivässä (15 min) ja kotona joko 2*päivässä (30 min) tai sitten käyn vain pari kolme kertaa viikossa vähän pidemmän ajan.

Lisäksi tajuan sen, että palstan kautta ei kannata yrittää pelastaa maailmaa ja vaikuttaa asioihin. Ennemmin yritän auttaa yksilöitä palstalla, jos koen siihen pystyväni. Ja jos johonkin pulmaan tarvitsen itse, niin haen siihan apua

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan lähde mukaan? Taisi olla tyhmä idea.

Vierailija
2/12 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 16:40"]

Eikö kukaan lähde mukaan? Taisi olla tyhmä idea.

[/quote]

Kyllä mä lähden! Huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukana. "Maija"

Vierailija
4/12 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaanhan Huomenna ja Maija vähän enemmän ongelmastanne ja tavoitteestanne?

AV-mummo

Vierailija
5/12 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ongelmani on se, että roikun liikaa AV-palstalla. Tavoitteeni on, etten roikkuisi enää AV-palstalla.

Onko ehdotuksia?

t: "Huomenna"

Vierailija
6/12 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna, onko tavoitteenasi av:sta kokonaan luopuminen vai säntillinen käyttäminen? Mitä se sinulle on? Luettele syitä miksi käyt av:lla.

t- Av-mummo

Vierailija
7/12 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen tämän ylös, jos täällä NYT joku kiinnostunut saattuu olemaan!

Ap

Vierailija
8/12 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minulle paha tapa. Ei johdu siitä, että AV:llä olisi niin verrattoman mielenkiintoiset jutut, vaan siitä, että kun ajatukseni alkaa pomppia sinne tänne niin se ei helpolla lopeta pomppimista, ja tämä on (liian) otollinen ympäristö aiheesta toiseen pomppimiselle.

Ainoa ratkaisu olisi rauhoittua ja lopettaa se ajatusten pomppiminen. Lakata käymästä päämäärärrömästi ylikierroksilla siis. Silloin ei av kiinnosta tippaakaan.

Vierailija
9/12 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja voi olla kiinnostaviakin juttuja, mutta niiden etsimiseen menee turhaa aikaa. Täällä lähtee myös rönsyilemään, avaa turhaan ketjuja jne.

Ap

Vierailija
10/12 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyn täällä aika usein, mutta ei mulla ole ongelmaa! Pystyn milloin tahansa lopettamaan, jos haluan!

Vierailija
11/12 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn koko ajan kännykällä täällä. Töissä joka välissä, 10-30 minuutin välein ja ruokatunnilla pari kertaa. Illalla kotona ainakin 4-10 kertaa. El oo aikeissa vähentää, kun ei mulla muutakaan elämässä oo, oon yksinäinen ja elämä on tyhjää.

Vierailija
12/12 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 15:04"]

Käyn koko ajan kännykällä täällä. Töissä joka välissä, 10-30 minuutin välein ja ruokatunnilla pari kertaa. Illalla kotona ainakin 4-10 kertaa. El oo aikeissa vähentää, kun ei mulla muutakaan elämässä oo, oon yksinäinen ja elämä on tyhjää.

[/quote]Eiks sulla ole lapsia?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi