Nelikymppiset! Mitä muutoksia ikä on tuonut kasvoihisi tai vartaloosi? Aiotko korjauttaa?
Itselläni on ihan parin vuoden aikana alakasvot valahtaneet selkeästi niin että pienet hamsteripussit on leukapielissä, kaksoisleuka on huomattava jos laskee leukaa vähänkin ja kasvojen ovaali muoto on muuttunut neliömäiseksi.
Ihan todella masentavaa. Onneksi rahatilanne sellainen että pääsen ensi viikolla korjauttamaan leukalinjan plastiikkakirurgilla. Ei paljon vaatteet, kampaus tai huomiota herättävät korut auta kun naama näyttää tältä. Olen oikeasti nätti ja sopusuhtainen, mutta tuo kasvojen selkeä valahtaminen muuttaa koko ulkonäön etovaksi.
Kommentit (25)
Vielä ei mikään roiku vielä mitenkään: tissit on terhakkaat ja peppu korkea ja kasvojenkin lihaisuus tiiviisti oikeilla paikoillaan. Pieniä juonteita on otsassa, ja silmien alle tulee ilmejuonteita hymyillessä, mutta muuten olen ihan kuin ennenkin. Lapsenpyöreys vain kadonnut. Hoikka olen ollut ihan aina.
Mikäli juonteita tulee enemmän tai syvempiä, aion käydä pistohoidoissa. Samoin hampaiden oikaisun aion tehdä lähiaikoina, mutta se ei liity ikään vaan olisi pitänyt tehdä jo 30 vuotta sitten. Valkaisuja teen kotona säännöllisesti jo nyt, ja ne onkin ainoa toimenpide, millä ulkonäköäni korjaan (jos kevyttä meikkiä ja hiusväriä ei lasketa).
N41
Ikä 46. Aion leikkauttaa silmäluomet: yläluomet roikkuu niin, että ovat kohta näkökentän edessä ja siksi kohottelen välillä kulmakarvojani.
Minä olen nyt 34 ja olen perinyt äitini raskaat silmäluomet että jos jotain pitää myöhemmin korjauttaa niin ne, koska roikkuvat silmäluomet haittaavat näkökenttääkin...
Olen 45. Ja aion mennä kasvojen kohotukseen. Kaulan alle on tullut ”kalkkunan kaula”.
Olen jo valkaissut hampaani, ja olen ottanut ripsien pidennykset. Mielestäni ripsien pidennykset sopivat jo vähän ikääntyneille naisille, tuovat ryhtiä, kunhan on maltilla tehty.
Kroppa on hoikka, ja kaunis. Urheilen 5 krt viikossa. Rinnat on jo pari vuotta sitten kohotettu ja otettu silinkonit. Kun laihdutin, rinnat ”tuhouituivat” joten kävin ne fiksaamassa.
Ihanan inhorealistisesti kuvattu. Uskon, että näytät muiden mielestä paremmalta kuin omasta mielestäsi. Näinhän se usein menee, että näke vain ne virheet itsessään.