Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset! Mitä muutoksia ikä on tuonut kasvoihisi tai vartaloosi? Aiotko korjauttaa?

Vierailija
20.10.2020 |

Itselläni on ihan parin vuoden aikana alakasvot valahtaneet selkeästi niin että pienet hamsteripussit on leukapielissä, kaksoisleuka on huomattava jos laskee leukaa vähänkin ja kasvojen ovaali muoto on muuttunut neliömäiseksi.

Ihan todella masentavaa. Onneksi rahatilanne sellainen että pääsen ensi viikolla korjauttamaan leukalinjan plastiikkakirurgilla. Ei paljon vaatteet, kampaus tai huomiota herättävät korut auta kun naama näyttää tältä. Olen oikeasti nätti ja sopusuhtainen, mutta tuo kasvojen selkeä valahtaminen muuttaa koko ulkonäön etovaksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 v ja suurimmat muutokset ulkonäkööni teki, kun laihdutin 42-43 vuotiaana 40 kg. Se oli sellainen pikavanhennus + 20 vuotta ulkoisesti. Rinnat alkoi riippua, samoin on tyhjää riippuvaa ihoa vatsalla. Naama meni kuivikkaaksi pääkallonaamaksi: silmäkuopat on syvät ja näkyy ihan ne luiset reunat + todella tumma niiden ympäriltä, entiset läskiposket valahti riippuviksi heltoiksi leuan alle ja leukaperiin, ennen pullet silmäluomet kuivui ryppyisiksi ihovekeiksi silmien päälle.

Mutta joo, ei enää kiinnosta ulkonäkö yhtään joten mitään ei tulisi mieleenkään "korjauttaa". Olen aseksuaali ja aromantikko, joten minun ei tarvitse viehättää ketään miestä. Työkseni koodaan, ja tietokoneita ei yhtään kiinnosta miten ryppyinen, roikkuva ja ruma se koodaaja on.

Ihanan inhorealistisesti kuvattu. Uskon, että näytät muiden mielestä paremmalta kuin omasta mielestäsi. Näinhän se usein menee, että näke vain ne virheet itsessään.

Vierailija
22/25 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei mikään roiku vielä mitenkään: tissit on terhakkaat ja peppu korkea ja kasvojenkin lihaisuus tiiviisti oikeilla paikoillaan. Pieniä juonteita on otsassa, ja silmien alle tulee ilmejuonteita hymyillessä, mutta muuten olen ihan kuin ennenkin. Lapsenpyöreys vain kadonnut. Hoikka olen ollut ihan aina.

Mikäli juonteita tulee enemmän tai syvempiä, aion käydä pistohoidoissa. Samoin hampaiden oikaisun aion tehdä lähiaikoina, mutta se ei liity ikään vaan olisi pitänyt tehdä jo 30 vuotta sitten. Valkaisuja teen kotona säännöllisesti jo nyt, ja ne onkin ainoa toimenpide, millä ulkonäköäni korjaan (jos kevyttä meikkiä ja hiusväriä ei lasketa).

N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 46. Aion leikkauttaa silmäluomet: yläluomet roikkuu niin, että ovat kohta näkökentän edessä ja siksi kohottelen välillä kulmakarvojani.

Vierailija
24/25 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt 34 ja olen perinyt äitini raskaat silmäluomet että jos jotain pitää myöhemmin korjauttaa niin ne, koska roikkuvat silmäluomet haittaavat näkökenttääkin...

Vierailija
25/25 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45. Ja aion mennä kasvojen kohotukseen. Kaulan alle on tullut ”kalkkunan kaula”.

Olen jo valkaissut hampaani, ja olen ottanut ripsien pidennykset. Mielestäni ripsien pidennykset sopivat jo vähän ikääntyneille naisille, tuovat ryhtiä, kunhan on maltilla tehty.

Kroppa on hoikka, ja kaunis. Urheilen 5 krt viikossa. Rinnat on jo pari vuotta sitten kohotettu ja otettu silinkonit. Kun laihdutin, rinnat ”tuhouituivat” joten kävin ne fiksaamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi