Nyt teki mies viimeisen tempun
Olin ystäväni luona yökylässä ja tarkoitus oli että mies hakee minut päivällä. Kaverille tuli kuitenkin hälykeikka kuuden pintaan aamusta, joten päätin lähteä kotiin kun olin itsekin jo virkeänä.
Hipsin ovesta sisään ja kurkkasin makkariin. Järkytys oli lievästi sanottuna suuri kun joku nukkui miehen vieressä. Lyyhistyin lattialle ja mietin mitä helvettiä teen.. Ei kun takas makkariin, valot päälle ja kovaan ääneen toivotin hyvää huomenta. Samassa huomasin että tää nainen olikin yhteinen tuttumme.
No, revin ämmän sängystä ja käskytin ulos. Miehelle sanoin että sulla on nyt röökin verran aikaa häipyä täältä. Kävin tupakilla ja mies istui sohvalla, aneli anteeksipyyntöä. Kyllä se sitten lähti kun tarpeeksi huusin.
Hassua miten sitä kuvitteleekin löytäneensä ihanan miehen, ei pienintäkään aavistusta tällaisesta. En voi luottaa enää kehenkää.
Pää heittää kuperkeikkaa ja hädin tuskin nään kyynelten läpi näyttöä..
Kommentit (53)
Mitä helvettiä :O
Kyllä on äijällä ollut pokkaa voi vittu.
Et ota tuota mulkkua takaisin. Et vaikka kuinka sattuisi.
Voimia!
Tuskin teki viimeistä temppuaan. Mutta pidä huolta että teki sen viimeistä kertaa sulle!
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 08:27"]Mitä helvettiä :O
Kyllä on äijällä ollut pokkaa voi vittu.
Et ota tuota mulkkua takaisin. Et vaikka kuinka sattuisi.
Voimia!
[/quote]
Kiitos. En ota en. Mua on aiemminkin kohdeltu parisuhteessa huonosti, mies tietää sen varsin hyvin ja on pitänyt kuin kukkaa kämmenellä. Tai niin ainakin luulin.
Odottelen tässä että kaveri pääsee töistä, en voi olla täällä. Ahdistaa. Kattelen jo vuokrakämppiä netistä.. Ihan epätodellinen olo..
Todella kurjaa joutua tuollaiseen tilanteeseen ja vielä omaan sänkyyn kehtaa tuoda..törkeää. Mutta se hyvä puoli tässä varmasti on vaikkei nyt paljon lohduta, hyvä kun näytti tässä vaiheessa mikä on miehiään. Olet hyvässä asemassa jos teillä ei ole vielä lapsia, pääset helpommin eroon ei tarvitse heidän asioistaan huolehtia, voit nyt huolehtia itsestäsi ja hoitaa asuntohommia. No, maailma on täynnä miehiä, kyllä se luotettavakin vielä löytyy! Tsemppiä.
Voimia! Voin vain kuvitella miltä tuollainen tuntuu. Toivottavasti saat pian asiat järjestettyä ja pääset eroon miehestä. Harmi, etten voi auttaa mitenkään. Mistä päin etsit asuntoa?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 08:45"]Voimia! Voin vain kuvitella miltä tuollainen tuntuu. Toivottavasti saat pian asiat järjestettyä ja pääset eroon miehestä. Harmi, etten voi auttaa mitenkään. Mistä päin etsit asuntoa?
[/quote]
Kiitos... Työpaikkani on Tampereella, joten toivon uuden asunnon löytyvän täältä tai edes lähikunnasta. Lapsia ei ole, onneksi.
Hah, mies koittaa soittaa jatkuvasti. Pää hajoaa ihan näillä sekunneilla..
Outoa löytää itsestään uusia puolia... En huuda ikinä, keskustelen asioista rauhallisesti normaalilla äänensävyllä. Mutta tää oli liikaa. Sekosin täysin.
ap
Pistä puhelin äänettömälle. Ja laita miehelle viesti ettei tarvitse soitella, asia on harvinaisen selvä jo.
Kenen asunto tuo nykyinen siis on? Miehen?
Kerro vähän tarkemmin millaista asuntoa haet, ehkä täällä joku lukija tietäisi sopivan. Voitaisiin yrittää yhdessä auttaa sinua edes jotenkin. Varmasti olisi hyvä häipyä kokonaan ,jos mies on tulossa takaisin jonkun kaverin luo. Onko asunto miehen, ettet voi häntä vain heittää ulos? -6
Tämä on meidän molempien nimissä oleva vuokra-asunto.
Mitään vaatimuksia en tässä vaiheessa aseta uudelle asunnolle, olkoon yksiö tai kaksio ja kunnoltaan minkä tasoinen tahansa. Haluan vain pois täältä... mahdollisimman pian.
Kaveri hakee mut kohta, tulen vielä myöhemmin koneelle. Pakko saada ajatuksia kasaan. Kiitos teille tuesta. <3
ap
Jos saat majailla kavereilla tms tiukan paikan tullen, irtisano se yhteinen asunto osaltasi samantien. Jos kuu ehki vaihtua, joudut maksamaan vielä maaliskuunkin vuokran siitä.
Oletteko naimisissa? Jos ette, ni ei muuta kuin kamat kantoon ja menoksi, jos olette naimisissa, niin joku täälläkin varmasti osaa neuvoa eron käytännönasioissa.
Äkkiä vaan hommat pyörimään, käytäntö kuntoon ja sitten voit antaa itsesi romahtaa.
Minä sain erotilanteessa heti kaupungin kämpän kun soitin suoraan eräälle naiselle ja kerroin tilanteen. Sanoin että mikä tahansa käy ja hän kertoi heti olevan yhden vapaana. Sain asuntoon remontinkin ja kaikki uusiksi. Asunnon sisustaminen oli mulle ihan terapiaa.
Minulle kävi noin aikoinaan, ja minä tyhmä annoin anteeksi miehelle kun hän näytti niin aidosti katuvan... Ei olisi kannattanut, ei mennyt kuin pari kuukautta niin petti taas, eri naisen kanssa, jonkun nettitutun.
No, otin miehen nyt kuitenkin takaisin, rakkauteen kuuluu myös vastoinkäymiset.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 10:46"]
No, otin miehen nyt kuitenkin takaisin, rakkauteen kuuluu myös vastoinkäymiset.
ap
[/quote]
Huono provoviesti, älä viitsi!
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 10:46"]No, otin miehen nyt kuitenkin takaisin, rakkauteen kuuluu myös vastoinkäymiset.
ap
[/quote]
Ei mahda olla oikea Ap. Vaikka päätyisi anteeksi antamaankin, niin ei ehkä kuitenkaan noin lakonisesti ja samantien...
Voimia sulle ap! Tosi sika mies. Ja toi tuttukin!
Näitä on tosi ahdistava kyllä lukea. Varsinkin kun miehes pitänyt aiemmin sinua kuin kukkaa kämmenellä. Tiedän, että näiden takia on typerä alkaa itse epäilemään mitään, mutta silti tuntuu että kehenkään voi ikinä luottaa. Kauan olitte yhdessä? Tuliko ihan puun takaa, vai tuleeko nyt mieleen että miehelle tuli illalla tekstiviestejä tms. Yritän uskotella itselleni ettei näitä satu ihan pystymetsistä ilman mitään enteitä. Vaikka sattuuhan näitä.
Mikä tämä helvetin "ap" on joka Jumalan ketjussa???
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:12"]
Mikä tämä helvetin "ap" on joka Jumalan ketjussa???
[/quote]
AlkuPeräinen (kirjoittaja), eli aloituksen tekijä.
provo!!!!!!