Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Lastenklinikalta arkiaamuisin parkkipaikan?

Vierailija
24.01.2014 |

Pitäisi olla parikuisen kanssa siellä kymmeneltä. En voi lähteä omalla autolla melkein parinkymmenen asteen pakkasessa,  jos auton joutuukin jättämään kauas... onko kokemusta?!?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti, 10 v kokemuksella

Vierailija
2/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stenbäckinkadulta löytyy kyllä yleensä taskupaikkoja - ei välttämättä ihan lastenklinikan edestä. Itse sairaala-alueen paikat ovat käytännössä jo täynnä tuohon aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan tuurista kiinni saako pihasta paikan. Kaduillakin on hyvin paikkoja, mutta saattaa joutua kävelemään vähän. Muista varata parkkirahaa!

Vierailija
4/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kahdeksaa saa hyvin, mutta sen jälkeen alkaa tehdä tiukkaa. Täyteenkin halliin voi toki jonottaa sisään, mutta jonossa voi mennä melko tovi. Jos on mahdollista mennä julkisilla, mene. Jos on pakko omalla autolla, varaa aikaa parkkaamiseen.

Vierailija
5/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään vielä että itse yleensä sain ihan pihastakin, siinä on aika hyvä vaihtuvuus, varsinkin jos voi hetken odottaa.

Vierailija
6/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista ottaa kolikoita! Siellä rapsahtaa nopeasti sakko jos ei ole parkkimaksu lappua tuulilasissa!

Vierailija
7/7 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista! Vahvistitte mun epäilykset, taidan ottaa taksin ;) 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän