Kylmässä ei nuku paremmin!
Kaikille tiedoksi, että väittämä, että kylmäsäs nukkuisi paremmin on täyttä huuhaata.
Meillä oli +18 astetta makkarissa ja saatiin patteri nyt lämpimämmäksi ja ai että mä nukuin hyvin! Nyt voi rauhassa nukkua levollisesti kun ei koko ajan tarvitse heräillä tärisemään ja kiskomaan peittoja päällensä.
Ai että sitä mukavan lämmön tunnetta herätessä kun ei päätä purista eikä silmiä särje eikä hengitys vingu.
Ihan vaan tiedoksenne, että toikin väittämä on joidenkin idioottien jauhamaa sontaa. Olen sen nyt ihan omakohtaisesti testannut ja huonoksii todennut.
Kommentit (23)
Minäkin nukun parhaiten normaalissa huoneenlämmössä, eli 20-22 astetta. Meillä on tänä talvena ollut makuuhuoneessa kylmimmillään 15 astetta, eikä siinä lämpötilassa nukkunut meidän perheestä hyvin kukaan. 18 astettakin on siinä rajoilla, 20 astetta ihan täydellistä.
mä nukun hyvin vain viileässä. koska tykkään kääriytyä peittoon. jos tulee kuuma. nenä menee tukkoon. oon levoton, hiki, pyörin jne. nukkuminen ei onnistu. mut mukavan viilees nukun peittoon kääriytyneenä kuin tukki. makuuhuone aina alle +18 asteinen.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 09:56"]
Todella laaja empiirinen otos ap:lla. Kyllä nyt riittää valitusta tästä pakkasesta. Tosiasioiden tunnustus olisi viisauden alku. Elämme Suomessa, meillä on normaalisti talvella pakkasta. Valitus ei auta yhtään mitään, sen sijaan oikeanlaisten varusteiden hannkiminen voisi auttaa. Eri asia jos saa fyysisiä oireita pakkasesta, silloin saa vähän valittaakin.
[/quote]Fyysisistä oireista mä valitankin. Eikö päänsärky ja silmien kipeys ole fyysinen oire, häh? Kylmässä ja liian viileässä mulle tulee FYYSISIÄ oireita, joita ei voi vaatetuksella auttaa vaikka kuinka yrittäisi. En mä voi ulkonakaan kulkea laput silmillä vaikka silmät alkaa särkeä kylmästä. Ja en ole palelluttanut silmiäni sen kummemmin kuin mitä nyt asunut Suomessa ihan liian monta vuotta.
[/quote]
Pistä pipo päähän. Ja seuraavaksi mene lääkäriin. Ei sua AV:lla kukaan pysty auttamaan ja veikkaan että lääkärissäkin tarjotaan ensin jotain lääkitystä ja sanotaan että tule sitten kahden viikon päästä uudelleen.