Kaikki te uintia harrastavat naiset...
Mittailetteko uimahallin suihkutiloissa usein katseellane toisten akkojen tissejä ja perseitä? :)
Kommentit (24)
No en sillai tarkotuksella vahtaa, mutta joskus tulee kyllä vilkaistua ohimennen. Poikkeavan kokoiset tissit tai pepat kyllä kiinnittävät huomion. Oikein isopeppuisen naisen pepun näkeminen laittaa joskus ajattelemaan, et kuinka mahtaa mies onnistua naiseen yhtymään, jos on pieni kalu. Tisseistä kinnasmaiset riipputisut kiinnittävät huomion samoin kuin valtavat hinkitkin.
Olipa taas kysymys....... mittailevatko miehet uimahallissa toistensa vehkeitä?! Eiköhän toisten ulkomuodosta syystä tai toisesta enemmän kiinnostuneet katsele ja toisia ei kiinnosta pätkääkään millaisia runkoja on ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 09:10"]
No en sillai tarkotuksella vahtaa, mutta joskus tulee kyllä vilkaistua ohimennen. Poikkeavan kokoiset tissit tai pepat kyllä kiinnittävät huomion. Oikein isopeppuisen naisen pepun näkeminen laittaa joskus ajattelemaan, et kuinka mahtaa mies onnistua naiseen yhtymään, jos on pieni kalu. Tisseistä kinnasmaiset riipputisut kiinnittävät huomion samoin kuin valtavat hinkitkin.
[/quote]
Kyllä se muuten onnistuu, mä ainakin pidän isoista perseistä. Ai niin mullahan onkin iso.....
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 00:54"]
Mittailetteko uimahallin suihkutiloissa usein katseellane toisten akkojen tissejä ja perseitä? :)
[/quote]Mun entinen tyttöystävä katseli kuulemma avoimesti toisten naisten rintoja ja pimppaa. Hän kertoi että jotkut jopa mielellään pyllistelikin hänelle. Ai niin, hän sanoi näyttävänsä posliiniaan myös sitä huuhdellessa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 11:37"]
[/quote]Mun entinen tyttöystävä katseli kuulemma avoimesti toisten naisten rintoja ja pimppaa. Hän kertoi että jotkut jopa mielellään pyllistelikin hänelle. Ai niin, hän sanoi näyttävänsä posliiniaan myös sitä huuhdellessa.
[/quote]
Hän ei ole ainoa, esimerkiksi pitäjänmäen kuntosalissa ja pirkkalan uimahallissa sellainen suihkuilu on mahdollista ja jopa yleistä.
En.
Luulen että miehet tekee sitä enemmän?
Tosi lepakot tuijottelee, se kammottavaa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:41"]
[/quote]
Hän ei ole ainoa, esimerkiksi pitäjänmäen kuntosalissa ja pirkkalan uimahallissa sellainen suihkuilu on mahdollista ja jopa yleistä.
[/quote]Olen käynyt pitäjänmäen salilla ja pirkkolan uimahallissa ja itsekin olen nähnyt suihkussa ja pukeutumistiloissa kaikenlaista.
Ihanaa uida nakuna. Vesi hivelee pillua niin ihanasti esimerksi sammakkoa uidessa. Viime kesänäkin uin paljon alasti, kun se tekeen niin hyvää. Naapurin vanhapoika kyttäsi kiikarilla ja varmaan veti käteen, mutta mitä siitä. Kiihottihan se minuakin, kun tiesin ukon himoitsevan peppuani.
Sama homma vaikka olen mies. Onneksi mökki on niin korvessa, ettei sinne kukaan näe. Ollaan joskus vaimon kanssa pantukin siinä rannalla alasti. Tosi kiihottavaa, orkku tulee hetkessä. Laitan yleensä siihen jotakin eteen ettei ihan järveltä näe. Sitten alan hieroa vaimoa pikkuhiljaa edeten rintoihin ja peppuun. Sitten sormet pilluun ja lopuksi kunnon pano päälle. Joskus on pitänyt vielä mennä mökkiin toiselle kierrokselle.
Kyllä ainakin itse katson myös toisia naisia ja sikäli kuin olen huomannut en tosiaankaan ole ainoa. Ja mitä pahaa siinä on? Enkä tosiaan ole lesbo, korkeintaan ehkä hiukan bi-henkinen.
Tunnustan että minäkin katselen ja tiedän olevani bi. kukaan ei ole pahastunut katselua.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:41"]
[/quote]
[/quote]Tarkoitat varmaan pirkkolan uimahallia? Ainakin siellä on eräs nainen, joka tulee perässäni altaalta suihkutiloihin katselemaan ja mukamas suihkuun.
Ei tule erityisemmin vahdattua naisten varustuksia, mutta miesten etumuksia ja pepoja tapitan kyllä varmasti ihan tiedostamattanikin. Se on meillä naisilla verissä. Luonto on sen niin järjestänyt.
Minäkin huuhtelen suihkussa itseäni todella näyttäen ja aika kauan. En ole lesbo, mutta nautin kun nainen mua katselee.
Ihana uida alasti kesällä järvessä, kun valtava kulllini kyntää järjven selkää kuin hain evä selkää uidessa. Sammakkoa kroolatessa jäseneni ui syvällä ja kolahtee rantakivikkoon ja järjvenselällä kareihin.
Miehet ainaki kattelee varustuksia täälläpäin uimahalleissa ja pari kertaa on pitäny oikee sanoakki että mitä kyylää kun on sattunut suihkussa ja huomaa jonkun miehen katsovan persettä :D. Itse en katsele ollenkaan ja korkeintaan vilkaisen puolen sekunnin ajan jos sitäkään
Joskus tulee vahdattua naista, jolla on upea perse. Kalteellisena siinä vahtaa ja mielessään ajattelee, että miten tollakin vosulla voi olla noin hyvä perse ja itellä on tällainen laardikasa.
Ajattelin ostaa itselleni valkoisen uimapuvun. Varmaan se on märkänä houkuttelevan näköinen, ainakin nännit näkyy läpi. Onko jollain siitä kokemusta?
En. Kerran oon ihmetellyt, kun yhdellä mummolla oli kiva tatuointi takapuolessa. Oli kyllä muutenkin niin asiallisen oloinen mummo, että teki mieli käydä kertomassa miten kaunis hän on. No en viittinyt kuitenkaan. Harvemmin sitä muiden vehkeet kiinnostaa.