Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on vähän ikävä yhtä ihmistä,

Vierailija
23.01.2014 |

mutta en voi pitää siihen yhteyttä :(

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tää keskustelu kovin järkevää voi olla jos et kerro mikset sä voi sille viestiä mitään.

Tai joo, arvattavahan se on että sillä on siis eukko, joka on ilmeisesti pillastunut, etkä voi olkapäätäsi tarjoilla enää.

Vierailija
22/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin mullakin. Ollaan samassa työpaikassa, ennen juteltiin kaikesta, heitettiin vitsiä. Mut sit vaan kesäloman jälkeen ei puhunut mulle enää mitään. Eikä siis mitään ollut tapahtunut. 

Tilallani on nyt toinen jonka kanssa ollaan niin hyvää kaveria. 

Aikani yritin jutella mutta kun toinen ei edes vastaa niin annoin olla. Kyllä se koville otti ja vieläkin tulee välillä tosi surullinen jopa mustasukkainen olo kun katson häntä tän uuden ihmiseN kanssa. Mutta olen antanut olla, en voi asialle mitään. Mutta joo ikävä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ja miten ap on viimeksi ollut tähän ihmiseen yhteydessä? Onko hän samaa vai eri sukupuolta kanssasi?

Vierailija
24/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne ja olen analysoinut sen myös niin, että kun en pääse sitä hyvää, jota mulla ois taskut täynnä hänelle antamaan se tuottaa melkein fyysistä tuskaa.

Mutta olen saanut suunnattua sitä tarvetta mieheeni, vaikka ikävä on erästä toista. 

Vierailija
25/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä nyt pidä meitä epätietoisuudessa! Mikä voi olla niin salaista, ettet voi täällä sitä kertoa :-)

Vierailija
26/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 19:52"]

Haluaisin sanoa sille, että oon ajatellut sitä ja toivon, että sillä ois asiat ok ja jaksaisi. Mut ei vaan voi. Toivon, että sillä on joku muu, jolta saa tukea. Mut ehkä on olemassa telepatiaa ja se tietää, että toivon sille hyvää :)

-ap

[/quote]

Jos sulla ei tuon kummoisempia ajatuksia ja toivotuksia tälle ihmiselle ole, niin miksi et ota yhteyttä, jos yhteystiedot kuitenkin tiedossa ovat? 

Vierailija
27/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu vahvasti, että ne ap:n telepatiat on osoitettu minulle!

Sopisin ap:n kuvaukseen :-)

Toiveajattelua ... mutta olisko ap mahdollista ?

Anna joku vinkki..

Vierailija
28/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap jotain itsestäsi. Kuinka vanha olet? 

Vierailija
29/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on, ihan hirveä ikävä, vaikka hlö on ollut mulle tosi kurja, emmekä ole enää väleissä. Tämä oli salasuhdekuvio.

Vierailija
30/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ne on sulle 28 :) toivottavasti sulla kaikki ok! Voi hyvin. Halaus.

Vierailija
31/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnaton ikävä täälläkin.

Vierailija
32/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ihan mieletön ikävä. Siis sellanen ikävä että oikeesti fyysisesti sattuu. Joudun olemaan duunin takia ulkomailla 5kk ja mies jäi Suomeen, eikä pääse täällä omien töidensä takia kertaakaan käymään. Ahdistaa.

Vierailija
33/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti?

Vierailija
34/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivakiva 31 :-D

Vierailija
35/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän semmoinen kutina että tää ap on sama joka valitteli aiemmassa ketjussa ystävämiehen yhteydenpidon lopettamista tämän alettua seurustelemaan. Ap on ihastunut vaikka muuta väittää, ja nyt mieli askartelee pakkomielteisesti tuossa tyypissä. Mikset antanut/ottanut sitä ajallaan, roikotit vaan ja nautit ihailusta?

Nyt yrität selitellä että haluaisit vain tukea häntä, antaa voimia ja muuta tuubaa... pah. Uskotko tuota itsekään?

Vierailija
36/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös. Sillä erolla että voin pitää yhteyttä vaikka nähdäänkin vain kerran vuodessa.

Vierailija
37/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

31=ap

laita viesti, niin mä tiedän, et sä oot sä :D :D

-ap

Vierailija
38/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on täällä nyt, oman rakkaansa kainalossa. Älä huoli, olemme tosi onnellisia! <3

Vierailija
39/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 22:39"]

Mulla on vähän semmoinen kutina että tää ap on sama joka valitteli aiemmassa ketjussa ystävämiehen yhteydenpidon lopettamista tämän alettua seurustelemaan. Ap on ihastunut vaikka muuta väittää, ja nyt mieli askartelee pakkomielteisesti tuossa tyypissä. Mikset antanut/ottanut sitä ajallaan, roikotit vaan ja nautit ihailusta?

Nyt yrität selitellä että haluaisit vain tukea häntä, antaa voimia ja muuta tuubaa... pah. Uskotko tuota itsekään?

[/quote]

Pistä linkki ketjuun, jos löydät?

Vierailija
40/49 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sen toisen ketjun tyyppi. Nyt täytyy mennä nukkumaan, pitkä päivä tulossa huomenna. Nuku hyvin se, jota ajattelen ;)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän