Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen sisemmistä häppäreistä valtava - leikkaus?

Vierailija
23.01.2014 |

Hei palstalaiset,

onko täällä joku käynyt toisen tai molempien häppäreiden pienennys-/korjausleikkauksessa?

Itse olen kärsinyt toisen puolen valtavasta sisemmästä häppäristä, siis venyttämättä varmaan lähemmäs 7cm, roikkuu ja on tunnoton. Leikkausta olen pohtinut n. 7 v ja vihdoin varasin ajan gynekologille. Toiveissa siis päästä piennenysleikkaukseen, varmaan pääsisin kunnalispuolelle.

Ylisuuri häpyhuuli aiheuttaa suuria ongelmia elämässäni, joudun esimerkiksi aina asettelemaan sen alkkareihin, silti se liikkuessa usein pääsee "vapaaksi", koskettaen pikkareiden reunaa/housua -> iho menee rikki -> suunnatonta kipua. Miehiä ei tunnu tämä haittaavan, mutta ymmärtää toki jos aiheuttaa kipua norm. elämässä.

Kohtalotovereita kaipailisin! Tiedän, että ylisuuret häppäriT on yleinen ongelma, mutta mielestäni vain toispuolinen suurikokoisuus on hiukan harvinaisempaa.

Haluaisin avointa keskustelua, kiitos!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitas kuva, niin osaamme paremmin arvioida tilannetta.

Vierailija
2/14 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnottomuudella tarkoitan siis sitä, etten tunne mielihyvää sen alueella laisinkaan, ainoastaan kipua kun siihen osuu. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi "kunnalliselle puolelle" tarkoittaa?

Sitäkö, että veronmaksajat oikeasti kustantavat naisten esteettisen kirurgian? Voiko tällaista olla? 

Vierailija
4/14 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo kipuhaittaa varmasti enemmän aiheuttaa, kun esteettistä ongelmaa.

Vierailija
5/14 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun verovaroistani saa mieluusti kustantaa avun vaivaan, joka aiheuttaa jatkuvaa kipua.

Vierailija
6/14 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma! Olen vuosia miettinyt voisiko sen pienentää. Tosiaan jää välillä johonkin väliin ja häiritsee. Haluaisin myös kuulla kokemuksia leikkauksesta.

Vierailija
7/14 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 18:46"]

Mitä toi "kunnalliselle puolelle" tarkoittaa?

Sitäkö, että veronmaksajat oikeasti kustantavat naisten esteettisen kirurgian? Voiko tällaista olla? 

[/quote]

Kyllähän rintojakin pienennetään julkisella puolella, jos niistä on terveydellistä haittaa, ts. kipuja.

Vierailija
8/14 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ärsyttää että tähän leikkaukseen mennään esteettisistä syistä, kun taas on oikeasti isot häppärit osalla kuten mulla... jotka ihan oikeasti aiheuttaa kipua.

Vierailija
9/14 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/14 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 18:41"]

Hei palstalaiset,

onko täällä joku käynyt toisen tai molempien häppäreiden pienennys-/korjausleikkauksessa?

Itse olen kärsinyt toisen puolen valtavasta sisemmästä häppäristä, siis venyttämättä varmaan lähemmäs 7cm, roikkuu ja on tunnoton. Leikkausta olen pohtinut n. 7 v ja vihdoin varasin ajan gynekologille. Toiveissa siis päästä piennenysleikkaukseen, varmaan pääsisin kunnalispuolelle.

Ylisuuri häpyhuuli aiheuttaa suuria ongelmia elämässäni, joudun esimerkiksi aina asettelemaan sen alkkareihin, silti se liikkuessa usein pääsee "vapaaksi", koskettaen pikkareiden reunaa/housua -> iho menee rikki -> suunnatonta kipua. Miehiä ei tunnu tämä haittaavan, mutta ymmärtää toki jos aiheuttaa kipua norm. elämässä.

Kohtalotovereita kaipailisin! Tiedän, että ylisuuret häppäriT on yleinen ongelma, mutta mielestäni vain toispuolinen suurikokoisuus on hiukan harvinaisempaa.

[/quote]

Jotkut gynet leikkaavat laserilla ja maksaa vain 250 euroa. Kipua oli vain sinä iltana ja selvisin buranalla. Seuraavana päivänä ei oikeastaan kummempaa. Parin viikon päästä paikat oli hyvässä kunnossa.

Helppo toimenpide paikallispuudutuksessa. Kesti noin 10 minuuttia.

Vierailija
11/14 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 18:42"]Laitas kuva, niin osaamme paremmin arvioida tilannetta.

[/quote]

Ei saatana näitä perverssiperttejä :D

Vierailija
12/14 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa, vaivasi vähän ennen synnytystä, nyt vielä hieman enemmän. Leikkaamista en ole vielä kummemmin miettinyt kun sen kanssa on selvinnyt. Mutta inhottavalta se tuntuu kun se hiertyy ja on kipeä. Esim. autolla ajaminen tuntuu toisinaan jostain syystä ikävältä. Mulla on kans vaan toinen puoli.

Voin kuvitella että se on hankala jos tosiaan 7 cm, mulla on paljon pienempi mutta sekin vaivaa.

Kuis yleisiä nämä sitten ovat?

Vierailija
13/14 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turruta se jääpaloilla ja leikkaa saksilla sopivaksi. Tulee halvemmaksi ja nopeasti heti!

Vierailija
14/14 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 18:41"]

Hei palstalaiset,

[/quote]

Jotkut gynet leikkaavat laserilla ja maksaa vain 250 euroa. Kipua oli vain sinä iltana ja selvisin buranalla. Seuraavana päivänä ei oikeastaan kummempaa. Parin viikon päästä paikat oli hyvässä kunnossa.

Helppo toimenpide paikallispuudutuksessa. Kesti noin 10 minuuttia.

[/quote]

Jos jotain kiinnostaa, niin kerron lisää. Omalle gynelle kerroin ongelmasta ja hän totesi, että leikkaus on aiheellinen. Antoi Ouluun lääkärin nimen ja kirjoitti suosituksen. Lähetettä ei siis tarvinnut, kun on yksityinen. Soitin ajan ja kävin leikkauksessa.

Lääkäri oli todella asiallinen ja ei tarvinnut selitellä hänelle mitään. Toimenpide tosiaan kesti 10 minuuttia ja hyvällä puudutuksella en tiennyt koko tapahtumasta mitään.

Seksiä pysty harrastamaan kahden viikon päästä ja arpia ja muuta ei jäänyt.Helppo ja nopea toimenpide ja en pidä 250 euron hintaa isona. Joten vaivasta on turha kärsiä.

Joten kysykää gyneltänne niistä lääkäreistä, jotka tekee leikkauksia laserilla.  Jos menette johonkin plastikkakirurgiaan, se maksaa jo tuhansissa euroissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi