Minkälaisista naisista te yleisestiottaen pidätte?
Millaisista naisista te tykkäätte? Nämä on kaikkien omia mielipiteitä, että ei niistä kauheasti kannata loukkaantua.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsinaisvartaloisista aikuisnännein.
M56
En tajua tästä mitään?
Tuskin olet kohderyhmää. Jatka elämää.
No en varmana ole, kun olen melkein viisikymmenvuotias mies. Mutta onpahan omituinen kommentti. Mitä ihmettä tarkoittaa lapsinaisvartaloinen?
En minäkään tiedä, joku voisi nyt selittää.
m50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M56
En tajua tästä mitään?
No en varmana ole, kun olen melkein viisikymmenvuotias mies. Mutta onpahan omituinen kommentti. Mitä ihmettä tarkoittaa lapsinaisvartaloinen?
m50+
Hälytyskellot soi ja rankasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisista, jotka ovat Av-palstan naisten vastakohtia.
M31
Niinno, oma vaimo käy täällä ja on lähes instabeibetason kiimapillu. Ei nää kaikki oo frigidejä ryhävalaita.
Kovasti ovat eri mieltä sun kanssa, eli taitaa enemmistö kuitenkin olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M56
En tajua tästä mitään?
m50+
Hälytyskellot soi ja rankasti.
Yhä pimeämmäksi menee nämä kommentit.
Ulkonäöltä Cersei ennen hiusten menetystä, sisimmältä Arya
Tykkään naapurintyttömäisen söpöistä naisista, varsinkin punatukkaisista.
Onhan noita ollut kaiken kokoisia ja näköisiä, viimeisin on sit just se hoikka, kaunis ja...
Voisinko sanoa hänelle, että rakastan häntä? Ehkä parempi olla hiljaa.
Ei vaan muut kiinnosta yhtään, enkä minä häntä muuna kuin kaverina. Elämä on...
Luonteen osalta vetoaa hyvä huumorintaju, rentous, älykkyys, luotettavuus, aito hyväsydämisyys ja oikeudenmukaisuus.
Ulkonäön osalta jonkilainen ihanne olisi kai hoikka, sopusuhtainen, rinnat keskikokoiset/pienehköt, kaunis pyöreä peppu. Siniset, kissamaiset silmät tai sellainen bambin katse, ja pitkät hiukset, vaaleat erityisesti viehättää.
Sellainen elegantti, gasellimainen olemus, hiukan mysteerinen.
Mutta toisaalta, ulkonäköseikat tulee kyllä vasta toisena luonteen jälkeen, ja kaikennäköiset naiset ovat kauniita. <3
Leena Olin, elokuvassa olemisen sietämätön keveys. Unelmien ja haaveiden ykköstoive elokuvan ilmestymisestä lähtien. Nykyisin Olin on jo ikääntynyt, mutta niin olen minäkin...
isot rinnat ja iso takamus, hoikka, pitkät hiukset, blondi ja ottaa suihin.
Vierailija kirjoitti:
Melisandre, se punainen noita! Huhhuh.... kuuma, niin kuuma!
Suht pitkistä (saa olla yli 180 kin), hoikista, mutta muotoja pitää olla. Ja nnaisellinen keho. Näyttävä naisellinen nainen ilman muovilisiä. Luonteelta kiltti ja ystävällinen kaikille. Ikää saisi olla lähemmäs 30 tai ylikin.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melisandre, se punainen noita! Huhhuh.... kuuma, niin kuuma!
Sansa 10/10
Thicccccc sen olla pitää, mutta ei läski muistakaa ero
Seksinukke. Oikea nainen nalkuttaa aina jostakin tai on aina vaatimassa, mutta ei ikinä antamassa.
Vierailija kirjoitti:
Seksinukke. Oikea nainen nalkuttaa aina jostakin tai on aina vaatimassa, mutta ei ikinä antamassa.
Vaasan malli 😍
Vierailija kirjoitti:
Suht pitkistä (saa olla yli 180 kin), hoikista, mutta muotoja pitää olla. Ja nnaisellinen keho. Näyttävä naisellinen nainen ilman muovilisiä. Luonteelta kiltti ja ystävällinen kaikille. Ikää saisi olla lähemmäs 30 tai ylikin.
M41
Olen n. 167 cm mies. Kaverin vaimo on todella pitkä, isorintainen ja hoikka. Näyttävä ilmestys ja huumorintajuinen. Käyttää korkokenkiä ja tykkää aina halata minua, kun nähdään. Pääni on uppoa aina hänen rintojen väliin. Kun kysyin, mitä sinun miehesi tästä sanoo, niin nauraa vain. Kumma kyllä, minulla on aina ollut hyvä tuuri naisten suhteen, vaikka en ole pitkä.
Tykkään Cate Blanchettin kaltaisista tyylikkäistä kaunottarista.