Minkälaisista naisista te yleisestiottaen pidätte?
Millaisista naisista te tykkäätte? Nämä on kaikkien omia mielipiteitä, että ei niistä kauheasti kannata loukkaantua.
Kommentit (63)
Huumorintajuisista ja lempeistä, kilteistä. Hyväntahtoisista. Älykkäistä, sivistyneistä, viisaista. Empaattisista. Itsevarmoista. Sellaisista, joilla on oma elämä hallussaan.
M44
Ystävällisistä. Hauskoista. Samat ominaisuudet mitkä miehissäkin viehättää.
Vähään isompi nenä naisellla, vähän ismmat daisariit, vähän ismpi pepppu ja reiidet (selllainen ruusu tatska pepun ja reiden alueeeella on seksikässs) voimaks tahtoiiinen tulineeen, ehkä vähän matalaaampi äääni, siot siniset silmääät, hyökkkäävä, kuuuuma tulinen naiselllinen nainen.
Nuorista, antavaisista, kurvikkaista (joka ei ole synonyymi läskille)
Vierailija kirjoitti:
Hoikista.
Ja tämäkin on liikaa vaadittu nykyään...
niistä joilla on jalat maassa eivätkä seiso jalustalla, eli eivät ole minä minä minä. plussana huumorintaju, eli eivät ota itseensä kaikkia juttuja ja voivat kysyä jos on epäselvää.
Näyttää instabeibeltä mutta ei ole instassa. Älykäs. Huumorintajuinen.
Tykkään urheilullisista kissanaisista, plussaa saa jos on hoikka ja luonteeltaan hyväsydäminen.
Ei itseään esiin tuova nainen on kiinnostava. Ujous on kiehtova piirre. Hymyileväisyys sytyttää aina.
Vierailija kirjoitti:
Tämä korkealibidoisena ja omistautuu vain yhdelle miehelle:
Lapsinaisvartaloisista aikuisnännein.
M56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä korkealibidoisena ja omistautuu vain yhdelle miehelle:
Unelma.
Plus vielä se, ettei loisi mun lompakolla vaan tienaa itse rahansa.
Sellaisista, jotka ovat Av-palstan naisten vastakohtia.
M31
Seksuaalisesti kiihottavat pienirintaiset sirot naiset.
Henkisellä tasolla arvostan uskollisuutta, älykkyyttä ja huumorintajua .
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuisista ja lempeistä, kilteistä. Hyväntahtoisista. Älykkäistä, sivistyneistä, viisaista. Empaattisista. Itsevarmoista. Sellaisista, joilla on oma elämä hallussaan.
M44
Tämä on aika hyvä. Tuo empaattisuus on ehkä hieman kyseenalainen, mikäli tuo tarkoittaa naiviutta. Muodokas ja jonkin sortin ylipainokaan ei haittaa. Tietysti rajansa tuollakin
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Sellaisista, jotka ovat Av-palstan naisten vastakohtia.
M31
Niinno, oma vaimo käy täällä ja on lähes instabeibetason kiimapillu. Ei nää kaikki oo frigidejä ryhävalaita.
Sellaisista, joiden kanssa voi olla kaveri ilman kateutta ja sellaisista, joilla on aivot ja suht samanlainen elämäntapa kuin minulla. Eli ei mitään vuokrasłummieñ wěě.teițä minulle kaveriksi.
Kysymys oli kylläkin erittäin omituinen, koska tämä on naikkosten palsta ja vihjaat kysymykselläsi sek.s.u.aalisiin toimenpiteisiin sekä romantiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
M56
En tajua tästä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M56
En tajua tästä mitään?
Tuskin olet kohderyhmää. Jatka elämää.
Hoikista.