Selvänäkijänä rikastuminen?
Onko empatiakykyisen mahdollista rikastua selvänäkijänä vai pitäisikö siinä olla erityisen häikäilemätön? Olisiko empatiakykyiselle, mutta vähätunteiselle kannattavampaa esim. maksusta rukoilla muiden puolesta eli käytännössä myydä rukouksia? Ainakin varmasti rukoilisin, joten asiakkaat saisivat sitä mitä tilaisivat.
Kommentit (5)
Uskon, että ennustajina rikastuu parhaiten ne, jotka oikeasti uskoo siihen tarot juttuun ja tollaseen. Jaksavat opetella kunnolla ulkoa korttien symboleja ja planeettojen asentoja. On myös helppoa olla vakuuttava, kun itse uskoo asiaansa. Olen miettinyt joskus myös ennustajaksi ryhtymistä, mutta ei musta olisi höpöttelemään energioista ja karmoista pokkana... Itse seuraan muutamaa ennustaja tubessa, vaikken myönnä täysin uskovani näihin :)
Mulla on näkemys, että ovat huijareita. Joltain kanavalta tulee jatkuvana virtana eri selvänäkijöiden ja meedioiden esittelyjä varsinaisten ohjelmien päätyttyä yöllä. En ollut uskoa silmiäni, kun hoksin sieltä paikallisen juoruakan naaman ja häntä mainostettiin mitä empaattisempana, kokeneempana ja kykenevämpänä selvänäkijänä, jolla oli vieläpä joitain erityisvahvuuksia alallaan. Kyseinen ihminen oli työelämässä sairaala-apulaisena, demari-ay-suuna-päänä-riitelijänä, joka pelotteli ensimmäiseen työpaikkaansa tulleet nuoret liittymään ay-liikkeeseen sillä uhalla, että muuten he olisivat yhteiskunnan siipeilijöitä ja vapaamatkustajia. Toista niin ilkeää ja juoruilevaa eukkoa en ole tiennyt ja sitten se sama naama esiintyy empaattisena selvänäkijänä. Hyi hitto! Pelkkää huijausta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on näkemys, että ovat huijareita. Joltain kanavalta tulee jatkuvana virtana eri selvänäkijöiden ja meedioiden esittelyjä varsinaisten ohjelmien päätyttyä yöllä. En ollut uskoa silmiäni, kun hoksin sieltä paikallisen juoruakan naaman ja häntä mainostettiin mitä empaattisempana, kokeneempana ja kykenevämpänä selvänäkijänä, jolla oli vieläpä joitain erityisvahvuuksia alallaan. Kyseinen ihminen oli työelämässä sairaala-apulaisena, demari-ay-suuna-päänä-riitelijänä, joka pelotteli ensimmäiseen työpaikkaansa tulleet nuoret liittymään ay-liikkeeseen sillä uhalla, että muuten he olisivat yhteiskunnan siipeilijöitä ja vapaamatkustajia. Toista niin ilkeää ja juoruilevaa eukkoa en ole tiennyt ja sitten se sama naama esiintyy empaattisena selvänäkijänä. Hyi hitto! Pelkkää huijausta.
Miksi panettelet etkä hoitanut asiaa työpaikalla.
Ei ole oikein kristillistä myydä rukouksia.