parhaat sisarusrattaat?
Mitä sisarusrattaita suosittelette ja miksi. Tulisivat käyttöön vastasyntyneelle ja n 1v esikoiselle. Asumme maalla, joten isot pyörät tarvii olla ja sillä ei juurikaan ole merkitystä paljonko vievät tilaa kasattuna.
Olen tykännyt kovasta vaunukopasta esikoisen kanssa, mahtuuko semmonen sisarusrattaisiin?
Kiitos etukäteen kaikille vastanneille=)
Kommentit (3)
Itse asun kaupungissa, mutta rivitaloalueella, missä talvella aurataan harvakseltaan. Eli vastaus tulee sillä perusteella. Meillä on ikäeroa 1v3kk lapsilla ja sisarusrattaat olleet kovassa käytössä. Phil&Tedsin Exproler rattaat, jotka ovat olleet ihan huiput, lähinnä siksi, että ovat niin kompaktit ja kapeat käytössä, mutta se ei ehkä maalla ole niin tärkeää. Isot pyörät niissä on ja hyvin kulkevat lumessa plus kääntyvän etupyörän takia (jonka voi kyllä lukitakin) kääntyvät tosi helposti. Ainoa miinus explorer mallissa on se, että alemman sisaristuimen selkänojaa ei voi laskea alas, minkä takia rattaissa nukuttaminen ei onnistu pitkään. Itse olisin ehdottomasti valinnut Phil&Tedsin kalliimman Vibe-mallin, missä molemmat selkänojat saa riittävän alas päiväunia varten.
Siis olisi pitänyt valita, jos olisin tiennyt:)
Meillä on emmaljungan double monkey sisarusvaunut. On kapeat ja menee normi ovista, tarvittaessa saa myöhemmin 2 ratasosaa. Noissa on hyvä tilava vaunukoppa. Niissä on isot pyörät, edessä kääntyvät (saa myös lukittua). Noita on nyt tullut jonkuverran myyntiin fb:n emmaljungan kirppikselle, sieltä löytyy myös paljon muunlaisia sisarusrattaita :)