Listatkaa kivoimpia ja edullisia joululahjoja?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kynttilät,erikoiskahvit..
Ei mitään maustettuja kahveja, kiitos. Ne on ihan kamalia. Jos sen sijaan tarkoitat jotain oikein hyviä, esim. suoraan pientilallisten kahveja, ne on ok!
Itse leivottu saaristolaisleipä, pikkuleivät tai vaikka itse tehty sinappi. Mutta nyt korona-aikaan pitää olla erityisen tarkka hygienian kanssa!
Itse tehdyt marinoidut valkosipulinkynnet. Teet vielä kauniin etiketin.
Itse tehdyt viklasukat/lapaset/huivi.
Kaikista kivoin lahja olisi saada rahaa. Kaikki muu on vähemmän kivaa.
Mä toivoisin kauniita lasiastioita tai pisipöytäliinoja tms. kirppikseltä. Mutta sitten pitäisi tietää makuni tarkkaan. Mutta siis kirpparikama kelpaisi hyvin.
Tarvitsisin myös kauniin seinäkalenterin, paistinpannun Ikeasta ja kauniita/hauskoja kangaskasseja. Kassit saa olla vaikka itse koristeltuja perusmalleja.
Mä kyllä tykkään kynttilöistä, koristevaloista ja muista koristeista. Jos vaan ovat tyyliäni.
Just! Ensin kitistään sivu tolkulla, kun on jo joulunamut+hörhelöt kaupoissa.
Ja nyt sitten vouhkataan lahjoista.
Ette te kuitenkaan mene niitä heti huomenna ostamaan...tuskin koskaan😁
Suppilovahveroita on juuri nyt tosi paljon!
Niitä kuivattuna nätissä purkissa semmoiselle, joka ei itse pääse sienimetsälle.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivoin pari vuotta sitten sisareltai joululahjaksi murukahviherkkukoria, oli hyvä lahja, muutama niistä jäi vakiostoslistalle, Sama voisi toimia vaikka hillojen, oliivien, teen tai suolakeksien kanssa, mistä nyt kukin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivoin pari vuotta sitten sisareltai joululahjaksi murukahviherkkukoria, oli hyvä lahja, muutama niistä jäi vakiostoslistalle, Sama voisi toimia vaikka hillojen, oliivien, teen tai suolakeksien kanssa, mistä nyt kukin tykkää.
Sain itse viime jouluna vanhasta ikkunaverhosta (tukevaa kangasta) ommellun kassin, jonka sisältä löytyi itse tehtyä sinappia ja mansikkahilloa sekä kynttilöitä.
Itse ilahdun aina äidin kutomista villasukista, kun käytän niitä ympäri vuoden. Äiti taas iloitsi aikanaan saadessaan lapsenlapsen kuvista teetetyn kalenterin.