Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18v tyttö ja 31v mies parisuhteessa, mitä mieltä?

Vierailija
23.01.2014 |

?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Vierailija
2/16 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään ihmeellistä. Itse menin 19-vuotiaana naimisiin 34-vuotiaan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että on oma asiansa. Mitä mieltä ap on? 

Vierailija
4/16 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen miehen olevan ehkä vähän yksikertainen, kun ei pidä henkistä yhteyttä tärkeänä. Ajattelen hänen olevan myös itsekäs, 18v. ei kuulu vielä seurustella vakavasti.

Vierailija
5/16 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat itse tyytyväisiä suhteeseensa, niin aikuisina ihmisinä päättävät itse elämästään ja ei muuta kuin onnea ja menestystä.

Itse hieman ihmettelisin sitä, että miten noin eri elämäntilanteissa olevat ihmiset päätyvät suhteeseen. Oletan siis, että kyseessä vakava suhde eikä mikään "pidetään tässä nyt kuukausi hauskaa" -tyyppinen suhde.

Tosin, jos kyseessä vaikkapa lestadiolaiset, joilla suhde = perheen perustaminen ja naiset ei varmaan kauheasti opintoja ja muuta suunnittele, niin homma toiminee hyvin. Jos kyseessä on opiskeluja suunnitteleva lukiolainen ja yliopisto-opinnot suorittanut, töissä käyvä DI, niin elämäntilanne on aika eri. Toivoisin, ettei tyttö koe joskus myöhemmin menettäneensä nuoruuttaan suhteen takia.

Itse ajauduin 18-vuotiaana treffeille 32-vuotiaan miehen kanssa. Luulin häntä vähän nuoremmaksi ja ilmeisesti hän oli luullut minua vähän vanhemmaksi. Ikäero oli kyllä sellainen, että kumpikin meni vähän hämilleen ja oli selvää, että en missään nimessä ala noin "vanhaa" miestä tapailemaan :)

Vierailija
6/16 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toimii, niin hienoa. Jos ei toimi niin ikävää. Miten nuo iät suhteen toimivuuteen liittyvät?

Vierailija
7/16 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:04"]Ajattelen miehen olevan ehkä vähän yksikertainen, kun ei pidä henkistä yhteyttä tärkeänä. Ajattelen hänen olevan myös itsekäs, 18v. ei kuulu vielä seurustella vakavasti.

[/quote]

No mitähän helvettiä?! 18-vuotiaan ei kuulu seurustella vakavasti, millä perusteella? Oon ITE alkanu seurustelemaan _VAKAVASTI_ 14-vuotiaana ja oon edelleen saman miehen kanssa. Oon nyt 20v. Ollaan puhuttu yhteisestä kodista, kihloista, häistä ja lapsista. Ja tämä ei mielestäsi ole vakavaa?!

Vierailija
8/16 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia. 

Vierailija
9/16 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:04"]

Ajattelen miehen olevan ehkä vähän yksikertainen, kun ei pidä henkistä yhteyttä tärkeänä. Ajattelen hänen olevan myös itsekäs, 18v. ei kuulu vielä seurustella vakavasti.

[/quote]

Miten niin ei kuulu? Kuka alkaa parisuhteeseen, jos ei ota sitä tosissaan?

Vierailija
10/16 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa idiootilta.

Vierailija
11/16 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä!! Itse 38v aloittanut parisuhteen itseä 15v vanhemman kanssa ja tässä iässä se ei enää sillä tavalla tunnu, vaikka on asioita joissa sen huomaa. Hyväksikäyttöhän tuossa pitkälti tulee mieleen, tai että mies ei ole ihan siitä fiksuimmasta päästä :(

Vierailija
12/16 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä!! Itse 38v aloittanut parisuhteen itseä 15v vanhemman kanssa ja tässä iässä se ei enää sillä tavalla tunnu, vaikka on asioita joissa sen huomaa. Hyväksikäyttöhän tuossa pitkälti tulee mieleen, tai että mies ei ole ihan siitä fiksuimmasta päästä :(

Vierailija
13/16 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:04"]Ajattelen miehen olevan ehkä vähän yksikertainen, kun ei pidä henkistä yhteyttä tärkeänä. Ajattelen hänen olevan myös itsekäs, 18v. ei kuulu vielä seurustella vakavasti.

[/quote]

No mitähän helvettiä?! 18-vuotiaan ei kuulu seurustella vakavasti, millä perusteella? Oon ITE alkanu seurustelemaan _VAKAVASTI_ 14-vuotiaana ja oon edelleen saman miehen kanssa. Oon nyt 20v. Ollaan puhuttu yhteisestä kodista, kihloista, häistä ja lapsista. Ja tämä ei mielestäsi ole vakavaa?!

[/quote]

kirjotustyylisi perusteella et vaikuta kovin kypsältä...

Vierailija
14/16 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:04"]Ajattelen miehen olevan ehkä vähän yksikertainen, kun ei pidä henkistä yhteyttä tärkeänä. Ajattelen hänen olevan myös itsekäs, 18v. ei kuulu vielä seurustella vakavasti.

[/quote]

[/quote]

Onko tää vitsillä kirjoitettu?

Jos oot tosissasi, niin en voi sanoa kuin ehkä sitten aikuisena huomaat mitä tässä tarkoitettiin. En yhtään ihmettele että uusien tutkimuksien valossa vasta 25-vuotias on neurologisesti aivoiltaan "valmis". Ennen sitä ei kauheasti kannata sitoutua loppuelämäksi, vaikka kuinka vakavissaan seurustelisi.

Vierailija
15/16 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:04"]

[/quote]

Jos 19v esim. haluaa vauvan, niin todennäköisemmin se isämateriaali on 30v kuin 20v. Itsehän en 35 vuotiaanaakaan vielä pidä itseäni sopivana isäksi. Katsellaan joskus 5-10v päästä.

Vierailija
16/16 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko se jankkaaja on taalla? Vielako sulla kestaa suhde sen teinityton kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän