Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ihastunut lääkäriisi, hoitajaasi, hammaslääkäriisi tms.?

Vierailija
20.10.2020 |

Kertokaapa ihastuksistanne, joissa olet ollut potilaan roolissa. Miten ihastuminen on tapahtunut ja mitä siitä on seurannut vai onko mitään? Kuinka olette päässeet siitä yli vai oletteko päässeet?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/65 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen lyhyen aikaa ollut ihastunut omaan gynekologiini, miespuolinen siis. Olen ollut jo 13v hänen potilaanaan ja oikeastaan minä ja mieheni rakastetaan molemmat miestä, kun hän on niin mainio tyyppi, rento ja meitä ehkä kolmisen vuotta vanhempi komea ja pitkä surffarityyppi. Hän on hoitanut raskauteni ja muut kommellukset.

Jokatapauksessa olin häneen lyhyesti ihastunut nelisen vuotta sitten. Sain silloin keskenmenon ja hän oli niin empaattinen vastaanotolla ja myöhemmin sairaalassa hänen suorittaman kohdun kaavinnan jälkeen. Ehkä se johtui hormonimyrskystä? Ehkä olin vain ihastunut hänen myötätuntoonsa? Jokatapauksessa se meni ohi, potilassuhde jatkuu enkä vaihda gynistäni ikinä.

Opiskeluaikoina olen ollut hetken ihastunut fysioterapeuttiini, joka oli vanhempi, pirun komea ja tuijotteli tissejäni. Ei se kyllä johtanut mihinkään.

Potilassuhteen täytyy pysyä potilassuhteena. Silti mielestäni lääkäreiden, fyssareiden jne. pitää olla tosi sympaattisia. Asun Keski-Euroopassa, joten voin valita lääkärini täällä itse. Jos hän ei henkilönä miellytä ja ole samalla aaltopituudella, vaihdan seuraavalle. Nyt olen 44, niin kaikki vakkarilääkärit on jo löytyneet. Jollain tavalla olen ollut kaikkiin ihastunut, noin ihmisenä ainakin.

Vierailija
44/65 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
45/65 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/65 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
47/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin laatikkoleukakirurgiin, joka poisti mun viisaudenhampaat.

Vierailija
49/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehditkö jutella sen kanssa ollenkaan

Vierailija
50/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hammaslääkäriin, mutten kerro enempää.

Oliko ihastuksella traaginen loppu? Leveän hammasrivin takaa paljastui terävä kieli? Hammaslääkärillä olikin suhde hammashoitajan kanssa?

Mun hammaslääkäri ja hammashoitaja ovat kyllä sen verran kuumia tapauksia, että ei haittaa vaikka heillä olisi suhde.

Vierailija
51/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hammaslääkäriin, mutten kerro enempää.

Oliko ihastuksella traaginen loppu? Leveän hammasrivin takaa paljastui terävä kieli? Hammaslääkärillä olikin suhde hammashoitajan kanssa?

Mun hammaslääkäri ja hammashoitaja ovat kyllä sen verran kuumia tapauksia, että ei haittaa vaikka heillä olisi suhde.

Mulla haittais. Olisin mustasukkainen

Vierailija
52/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
53/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi, minun viisaudenhampaan poisti naiskirurgi, ei ollut laatikkoleukaa kyllä.

Vierailija
54/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi, minun viisaudenhampaan poisti naiskirurgi, ei ollut laatikkoleukaa kyllä.

Voivoi

Vierailija
55/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidettavaani. Onneksi pidin asian omana tietonani

Vierailija
56/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikeastaan.

Kerran kyllä oli niin ystävällinen ja komea mieslääkäri, että tunsin "jotain".

Mutta ei se ihastusta ollut :D

Vierailija
57/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut palsamoijaani.

T. täältä haudan takaa.

Vierailija
58/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun siinä hetkessä, mutta vastaanotolta lähtiessäni olen unohtanut jo koko asian ja kipitän tyytyväisenä kotiin oman kullan kainaloon. Pika-ihastuksia :D

Vierailija
59/65 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty

Vierailija
60/65 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, olen tavannut hänet vain muutaman kerran enkä varmaankaan enää ikinä häntä näe, kun ei ole syytä mennä lääkäriin. Mutta olen todellakin ihastunut, korviani myöten. Tunne on yksipuolinen eikä se vähene, vaikka viimeisestä vastaanottokäynnistä on jo aikaa. Uutta vastaanottoa ei ole näköpiirissä.

Itkettää koko ajan, mutta eihän potilas saa hoitavaa lääkäriään lähestyä. On varmaankin yritettävä päästä jonkun toisen lääkärin vastaanotolle, jos sairastun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän