Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottamuspula miestä kohtaan

Vierailija
23.01.2014 |

Mieheni entisessä työpaikassa muodostui "kaveriporukka" joka pitää yhteyttä viikottain yhteisten lounailla ja jatkuvalla facebook-viestittelyllä. Porukkaan kuuluu myös kaksi naista.

Välillä he harrastavat yhteisiä saunailtoja. Kyseisissä saunailloissa ainakin toinen naisista saunoo miesten kanssa. Lisäksi heillä on välillä saunaillat paikoissa, joissa on poreamme. Erään tämmöisen illan jälkeen näin viestin jossa tämä "saunojanainen" oli imeskellyt yhden naimissa olevan mieen varpaita ja retosteli kuinka tällä miehellä oli alkanut seisomaan.

Tämän jälkeen minulla katosi luottamus polisooni. En voi sietää ajatustakaan heidän yhteisistä saunailloistaan. Mieheni istuu iltakaudet puhelin kourassa lukien ja viestitellen tuohon viestiketjuun.

Nyt tuo "suanojanainen" tulee samaan työpaikkaan mieheni kanssa. Minusta tuntuu todella pahalta. Nyt heillä tulee olemaan sitten tuplamäärä yhteisiä saunailtoja sun muita.

Paljonko minun pitää sietää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa inhottava tilanne. Sinun pitää ainakin oppia elämään pelkojesi kanssa.

Tuo on keskustelun paikka miehesi kanssa. Kerro peloistasi. Ja kerro rajasi, mitä sinä pystyt sietämään.

Vierailija
2/5 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisen akkamaista ajattelua. Kuinkahan moni on ajanut miehensä pettämään ihan vain mustasukkaisella kyttäilyllä? Jos teidän suhde on ok, miestä tuskin työkaverinsa kiinnostaa. Jos taas pettää, se on miehesi valinta eikä sinun, etkä sinä pysty sitä estämään millään vaahtoamisella, sori.

Olin itse nuorempana mustasukkainen, mutta totesin sen vievän hirveästi voimavaroja niin itseltä kuin kumppaniltakin, eikä todellakaan lujittanut suhdetta vaan päinvastoin sai miehen loukkaantumaan kun häneen ei luotettu. Suhdetta ei voi olla, jos ei ole luottamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka yleistä tämä saunominen oikein työpaikoilla on? Miehelläni on myös saunailtoja harva se kk ja mukana myös naispuoleisia työkavereita. En suoraan sanottuna tykkää. Olen itse suuren firman palveluksessa eikä täällä saunota - pitäisiköhän ottaa puheeksi?

Vierailija
4/5 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa miehesi varpaankynnet, hillitsee imemistä.

Vierailija
5/5 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 13:14"]

Kuinka yleistä tämä saunominen oikein työpaikoilla on? Miehelläni on myös saunailtoja harva se kk ja mukana myös naispuoleisia työkavereita. En suoraan sanottuna tykkää. Olen itse suuren firman palveluksessa eikä täällä saunota - pitäisiköhän ottaa puheeksi?

[/quote]

Sama juttu, saunailtoja ei juurikaan ole omassa työpaikassani. Edellisessä oli muutaman kerran vuodessa. Mieheni työpaikalla on jonkin verran saunailtoja, jääkiekko-otteluita, asiakastapaamisia, sidosryhmäyhteistyötä yms. No, työjutut on työjuttuja, mutta sitten nämä "kaveriporukan" saunaillat joissa ko. imeskelyt tapahtuivat. En tiedä. Tuntuu välillä että itsellä ei ole muuta virkaa kuin maksaa puolet asuntolainasta ja vastike. Yhdessä emme käy juuri missään, ja jos joskus harvoin käymme, niin se vaatii aina aloitteen minulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi