Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö omasta nimestäsi?

Vierailija
23.01.2014 |

Mikä se on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kyllä, ennen en. Olen vaihtanut nimeni. En kerro tietenkään, mikä se on.

Vierailija
2/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Maria, ja vaikka se on maailman toiseksi yleisin naisennimi, niin aina kirjoitettuna olen Mari, Marja tai Marika. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa! Maria iiiiiiiiillä, esittelen aina itseni, se on vähän tyhmää. Silti ne kuulee Marja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Jenni on yksinkertainen, helppo lausua ja neutraali verrattuna näihin muihin parjattuihin J-nimiin. Pehmeys on mukava kontrasti r- ja k-kirjaimia sisältävään sukunimeen.

Vierailija
4/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut sinut nimeni kanssa. En edes tiedä miksi näin on. Minulla oli lapsena paljon lempinimiä jotka eivät varsinaisesti liittyneeet oikean nimeeni mutta ne olivat minusta parempia. Nimeni on myös jotenkin vaikea lausua eikä se kuullosta edes kauniilta.. Aika harvinainenkin se on.. Mirva!

Vierailija
5/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:12"]

Nykyään kyllä, ennen en. Olen vaihtanut nimeni. En kerro tietenkään, mikä se on.

[/quote]

Sama, pakkohan se on itse valitsemaansa olla tyytyväinen.

Vierailija
6/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:18"]

En ole koskaan ollut sinut nimeni kanssa. En edes tiedä miksi näin on. Minulla oli lapsena paljon lempinimiä jotka eivät varsinaisesti liittyneeet oikean nimeeni mutta ne olivat minusta parempia. Nimeni on myös jotenkin vaikea lausua eikä se kuullosta edes kauniilta.. Aika harvinainenkin se on.. Mirva!

[/quote]

Mä tiedän yhden tosi ihanan Mirvan, pienen tytön äidin. Oletkohan sama :)? Musta Mirva on mukava ja aika harvinainen nimi. 

Vierailija
7/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se on suht harvinainen ja joudun myös usein sanomaan että siinä on kaksi e:tä mutta nykyään menee aika hyvin kun sanon Teea... eli harvemmin enää joutuu painottamaan e:tä. Sen verran harvinainen on kuitenkin että ihan joka paikkaan netissä en sitä viitsi laittaa koska mun löytää sillä nimellä netistä äkkiä :)

Vierailija
8/8 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Olen Katja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi