Tuksu myi siskonsa hautajaiset Seiskalle,
katsokaapa vaon päivän lööppejä
Kyllä on tuska nyt suuri. https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/73161_472487842855669_1982186591_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1601171_10202237318548792_1200911272_n.jpg
Kommentit (44)
"Poliisi raudoitti ravintolassa riehuneen Johanna Tukiaisen – kuva
Viihdeuutiset 24.01.2014 16:19
Julia-sisarensa menettänyt kohukaunotar Johanna Tukiainen riehui helsinkiläisessä Ooster-ravintolassa torstai-iltana. Ravintolan henkilökunta joutui hälyttämään paikalle virkavallan, sillä Johanna ei suostunut poistumaan ravintolan tiloista useista kehotuksista huolimatta.
– Ensin paikalle tulivat vartijat, sitten poliisit, jotka laittoivat Johannan rautoihin. Hän heitti lähtiessään punaviinilasin maahan, ravintolan asiakkaat kertovat."
-Samana yönä sitten meni isänsä kämoille riehumaan ja hakkaamaan??? On varmaan kyllä nyt kiinniotettuna pitempään, toivoa sopii ainakin. Sehän kohtaa tapaa jonkun. KUinka monta kertaa väkivaltarikollsiia päästetään ihmisten sekaan saman päivän aikana :O
Vihdoin katkolla. Nyt on oikea suunta, mutta hyvin kaukana horisontissa vielä. Sopivasti ainakin muisti mennyt isän pahoinpitelyn osalta.
"
ITA KEIKKAMYYJÄLLENI, SEKÄ JUHALLE JA ÄIDILLE NUMERO JOSTA MUT TAVOITTAA!
Käyttäjältä Johanna Tukiainen
25.01.2014 13:01 "
Tämä on ihan kaikkea muuta kuin "huomiohuoraamista", häpeäisitte te suomalaisista jotka edes kehtaatte täällä ladella satoja haukkujanne ja solvaamisianne, varsinkin tällaisessa tilanteessa kun rakkain siskoni ja läheisin ihmiseni menehtyi!!!!! Nita, yritin laittaa sulle useaan otteeseen emailia, mutta kaikki ne meilit tulevat takaisin mulle! Eli laitan tähän numeron josta mut tavoittaa väliaikaisesti ennenkuin saan sen uuden puhelimen: (09) 310 47 919, huone nro 4.
En tietenkään ole juuri tällä hetkellä psykoosissa, mutta jouduin siihen tilaan muutamia päiviä sitten ja muistini on mennyt ihan kokonaan. Saan erittäin tehokasta ja ystävällistä hoitoa nyt, tämä on lääkkeellinen vieroitushoito josta minut ohjataan myös psykiatriseen hoitoon (tulin tänne ihan omasta tahdostani, kyseessä ei ole pakkohoito.) En häpeä tätä ollenkaan,sillä tiedän niin monia ihmisiä jotka kärsivät ties mistä eri riippuvuuksista, kuten pelihimosta, seksihimosta, alkoholismista, narkomaniasta jne. Minun tilanteeni johtuu enemmänkin lähinnä traumoista, Julian menehtyminen ja eräiden perheenjäseniemme käytös minua kohtaan meni liian pitkälle sietokykyjeni kanssa ja oli vain ajan kysymys, milloin pääsen vain lepäämään ja lukemaan suosikkiani Aku Ankkaa. Jos olisin tästä hoidosta tiennyt, olisin ehdottomasti tuonut myös Julian tänne, lääkkeellinen hoito on täysin eri asia kuin täysin lääkkeetön hoito esim. alkoholismiin.
Maailma julkisuudenhenkilöt ovat monet olleet vieroituksissa eivätkä häpeä sitä ollenkaan. Sain myös hermoromahduksen. Sairaanhoitajat ja lääkärit ovat ihan äärettömän ystävällisiä ja ymmärtävät tilanteeni täysin. Media on antanut väärää kuvaa minusta ja siksi toivoisinkin, että ihmiset tutustuisivat minuun henkilökohtaisesti ennenkuin lähtevät purkamaan omaa pahaa oloaan nettiin anonyyminä.
Isäni käytökseen olen erittäin pahoillani ja hyvin surullinen kuten myös Julia oli siitä, ettei hän pyydä edes anteeksi tekemiään törkeitä ja valheellisia mediatempauksiaan sekä petollista käytöstään äidiltämme. Ei siitä sitten sen enempää. Olen sairaalassa nyt ja toivon siis kunnioittavaa kohtelua, varsinkin ystävieni soittoa odotan nyt, myös Joel soita minulle.
Marokon Agadirin matkallamme meillä oli 4 tähden All Inclusive hotelli Juhan kanssa (Ibero Star Founty Beach) ja siellä tuli juotua alkoholia lähestulkoon kokoajan, tuntui ettei pysty olemaan selvinpäin. Saimme lisäksi parin päivän ruokamyrkytyksen, mutta onneksi Marracehissa saimme vielä lyhyen ylimääräisen loman. Matkan aikana sain tosin myös hermoromahdus kohtauksia, jotka tässä tilanteessa ovat mielestäni hyvin ymmärrettäviä.
Julia sai joskus humalassa ollessaan hirveitä raivokohtauksia minulle, mutta annoin ne aina anteeksi samoin kuin hän teki minulle. Isämme näyttää unohtaneen anteeksipyytämisen ja antamisen taidon kokonaan.......no siihenhän te näädät pyrittekin ja isämme pääsi taas addiktionsa, Facebookin pariin.
Nukun kokoajan tai luen kirjoja ja Aku Ankkaa, joten olisi hienoa jos ainakin te luettelemani henkilöt voisitte soittaa minulle. Olen saanut vahvan lääkityksen, enkä ole enää psykoottinen. Minulla on tosiaan mennyt kokonaan muisti viimeisimmiltä päiviltä.
Sovitun keikan teen 31.1.2014 ja siitä eteenpäin myös keikat Julian muiston kunniaksi ja hänen lempimusiikkiaan esittäen. Keikkatiedustelut ja yhteydenotot: johanna@dollsdancers.fi.
Johanna
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/NITA-KEIKKAMYYJALLENI-SEKA-JUHALLE-J A-AIDILLE-NUMERO-JOSTA-MUT-TAVOITTAA-/1030866
Tänään, 13:49
Tuksulogian kand.
Traumat?
" Minun tilanteeni johtuu enemmänkin lähinnä traumoista, Julian menehtyminen ja eräiden perheenjäseniemme käytös minua kohtaan meni liian pitkälle sietokykyjeni kanssa ja oli vain ajan kysymys, milloin pääsen vain lepäämään ja lukemaan suosikkiani Aku Ankkaa. Jos olisin tästä hoidosta tiennyt, olisin ehdottomasti tuonut myös Julian tänne, lääkkeellinen hoito on täysin eri asia kuin täysin lääkkeetön hoito esim. alkoholismiin."
(Seven live)