Voi kun joku soittaisi minulle
Olen niin yksinäinen, enkä halua sitä "laita numerosi" -vastausta.
Mietin vaan, että onko muitakin yksinäisiä.
Kommentit (45)
M. A. Numminen - Minä soitan harmonikkaa
Scandinavian Music Group - Vieläkö soitan banjoa?
Vierailija kirjoitti:
Minä soitan sinulle illalla
Tämä etenkin; Edesmennyt mieheni oli Matti. 😢
- AP
Suomi on yksinäisten ihmisten maa. Itse uskon, että kaikkein lempeimmät ja sellaiset taiteilijasielut varmaan kärsii tästä eniten. Olisiko jotain harrastuksia tai kursseja minne voisit lähteä joskus tutustumaan ihmisiin? Kokeilisitko jotain uutta, vaikka jotain taideharrastusta? Sieltä voi löytyä samanhenkistä porukkaa.
Lady Gaga - Telephone ft. Beyoncé (Official Music Video) / LadyGagaVEVO
Mun äiti soittaa mulle joka päivä vaikkei sillä ole mitään asiaa ja horii samat jutut moneen kertaan. Voisipa se vaikka viikon ajan soittaa sulle ap että mä saisin pikku " loman" siitä.
Olen aina ihmetellyt näitä: kuumpa joku soittaisi,,,,, tai - olen taas yksin jouluna, juhannuksena jne.
Typerää, ihan kuin se tulisi, kuin salama kirkkaalta taivaalta , että tilanne on noin ankea.
Miksi nämä ns, soittoa toivovat eivät itse soita, eivät jo hyvissä ajoin ennen juhlapyhiä ole yhteyksissä näihin muihin yksinäisiin.
He osaavat kyllä käyttää nettiä, koska tännekin kirjoittelevat!
Pitää itse nähdä vaivaa, järjestellä etukäteen asioita . Sehän on nykyisin helppoa , kun on kaiken maailman ryhmiä netissä,,, facebookissa ect.
Kysyn vaan.
Onko se laiskuutta- turha kitistä, jos itse ei halua mitään tehdä asioiden eteen.
Mistä ne tietää soittaa sinulle ap, jos et itse kerro olotilaasi. Ei sellaiset ihmiset soita , joilla on muuta perheelämää, ja seuraa paljonkin, mutta ota yhteyttä niihin muihin yksinäisiin. Netistä löydät kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on yksinäisten ihmisten maa. Itse uskon, että kaikkein lempeimmät ja sellaiset taiteilijasielut varmaan kärsii tästä eniten. Olisiko jotain harrastuksia tai kursseja minne voisit lähteä joskus tutustumaan ihmisiin? Kokeilisitko jotain uutta, vaikka jotain taideharrastusta? Sieltä voi löytyä samanhenkistä porukkaa.
Olen tosiaan ainakin muiden mielestä taiteilijasielu.
Olen vaan kotonani ja on vaikeaa käsittää, että menisin johonkin harrastusryhmään. Kiitos kumminkin ehdotuksesta ja että jaksoit vastata.
- AP
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti soittaa mulle joka päivä vaikkei sillä ole mitään asiaa ja horii samat jutut moneen kertaan. Voisipa se vaikka viikon ajan soittaa sulle ap että mä saisin pikku " loman" siitä.
Muutama vuosi sitten kuulin, että äiti oli kuollut. Vaikka äitisi on mielestäsi rasittava niin sinulla kumminkin on äiti.
- AP
Vierailija kirjoitti:
Jos ei juo on yksinäinen. Ilo tulee viinasta valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne tietää soittaa sinulle ap, jos et itse kerro olotilaasi. Ei sellaiset ihmiset soita , joilla on muuta perheelämää, ja seuraa paljonkin, mutta ota yhteyttä niihin muihin yksinäisiin. Netistä löydät kyllä.
Sukulaisia on, mutta eivät pidä yhteyttä. Olen joskus soitellut, mutta ei olisi kannattanut ainakaan huppelissa.
- AP
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt näitä: kuumpa joku soittaisi,,,,, tai - olen taas yksin jouluna, juhannuksena jne.
Typerää, ihan kuin se tulisi, kuin salama kirkkaalta taivaalta , että tilanne on noin ankea.
Miksi nämä ns, soittoa toivovat eivät itse soita, eivät jo hyvissä ajoin ennen juhlapyhiä ole yhteyksissä näihin muihin yksinäisiin.
He osaavat kyllä käyttää nettiä, koska tännekin kirjoittelevat!
Pitää itse nähdä vaivaa, järjestellä etukäteen asioita . Sehän on nykyisin helppoa , kun on kaiken maailman ryhmiä netissä,,, facebookissa ect.Kysyn vaan.
Onko se laiskuutta- turha kitistä, jos itse ei halua mitään tehdä asioiden eteen.
Minua ei niinkään ahdista mitkään juhlapyhät vaan ihan tavallinen arki olla yksin.
- AP
Anna Hanski - Jos et sä soita