Tuksu myi siskonsa hautajaiset Seiskalle,
katsokaapa vaon päivän lööppejä
Kyllä on tuska nyt suuri. https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/73161_472487842855669_1982186591_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1601171_10202237318548792_1200911272_n.jpg
Kommentit (44)
Enhän minä pilkkaa. Kerroin Tuksun olevan tuskissaan ja myyneen hautajaiset Seiskalle. Lehteä ostamaan vaan kaikki kiinnostuneet, että hänkin saa elantonsa. Julkisuudessa olo on hänen työtänsä, tanssiminen unelmien toteuttamista.
Jälleen harkinnassa ulkomaille muuttaminen.
Johanna Tukiainen murtui siskonsa haudalla - katso koskettava kuva
Viihdeuutiset 23.01.2014 09:53
Kohukaunotar Johanna Tukiainen saatteli siskonsa Julian viimeiselle matkalle viime lauantaina (18.1.). Yllättäen joulukuussa kuollut Julia haudattiin Malmin hautausmaalle, missä tanssijana työskennellyttä perheenjäsentä olivat saattelemassa sukulaiset ja lähimmät ystävät.
Johanna myönsi ennen hautajaisia, ettei hän ole vielä täysin käsittänyt siskonsa kuolemaa.
– Sen ole tajunnut, että minun täytyy tehdä täydellinen elämänmuutos. Elämässäni on ollut monta käännekohtaa, joista tämä on kaikista ikävin. Olen kuitenkin onnellinen siitä, että ehdin vaihtamaan hänen kanssaan viimeiset sanat. Olen voinut viime viikon niin pahoin, että hautajaisista selvittyäni hakeudun psykiatrin juttusille. Harkitsen myös vakavissani muuttoa pois Suomesta.
1http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-murtui-siskonsa-hauda lla-katso-koskettava-kuva/1030601
En IKINÄ vaikka mikä julkkis olisin niin hyväksyisi lehtikuvaajia läheiseni hautajaisiin. Vaikka kuinka maksettaisiin.
Siis jotain rajaa härre gyyd!
Juu viimeiset sanat Tuksu vaihtoi ja sen jälkeen sisko makasi päiväkausia kuolleena kotonaan.
ei ole johannan vika , että seiska on napattu hänestä otteen. Oikeudenmukaisessa maailmassa suurin osa sesikan toimituksesta olisi vankilassa.
Se minnekään ulkomaille pääse muuttamaan kun kotimaassa on tulossa vankilajakso. USAan ei ole senkään jälkeen mitään asiaa.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 21:50"]
En IKINÄ vaikka mikä julkkis olisin niin hyväksyisi lehtikuvaajia läheiseni hautajaisiin. Vaikka kuinka maksettaisiin.
Siis jotain rajaa härre gyyd!
[/quote]
Hautausmaalla valokuvaaminen on kaikille sallittua (kappelissa sisällä ei ole) Joten kun ne seiskan paparazzit olisivat siellä jokatapauksessa kuvanneet, niin kohtuullista, että siitä jotain maksavatkin.
Sen, mitä olen julkisesta mediasta lukenut, olen ymmärtänyt, että Johanna Tukiaisella on krooninen rahantarve. Enemmän menee, kun tulee.
Oli tahditonta pyytää Seiskan paparazzit hautajaisiin. Epäilen, että em. henkilöllä on tilannetaju täysin hukassa. Todella surullista.
Jassun kaveri Alex pisti kuvat feissariin suoriltaan hautajaisista. Että niin.https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/p206x206/1009936_697408516956296_876907245_n.jpg
Meille oli tullut tuo seiska lahjalehtenä, ilmeisesti anopilta. Mutta niissä hautajaiskuvissa ei näyttänyt olevan kuin muutama ihminen paikalla, ei tosiaan ollut kuin lähipiiri paikalla mutta silti oli seiskan toimittaja siellä
No mutta Seiska ON Tuksun lähiomainen. Maksaa palkan, antaa palstatilaa, rientää paikalle kun jalat sortuvat alta, järkkää lentoliput ja limusiinit, VIP-liput ja jatkohiukset. Ilman niitä Tuksu oltavallinen tavallinen kassialma.
Viihdeuutiset. Miten hautajaiset on viihdeuutiset? Niin tossa linkissä kuitenkin lukee. No, eipä ole kyllä yllättävää että Tuksu suree oman juoksutyttönsä menettämistä, eli itseään, seiskan sivuilla. Ei se siskonsa elämän päättymistä varmaan tajua surra, vaan sitä että puuttuu se kätevä hyppyytettävä siitä.
Kuka tässä nyt lopulta tekee sen suurimman "synnin"? Asianomainen, joka antaa avokätisesti haastatteluja lehdistölle omasta tuskastaan? Lehdistö, joka lähtee julkaisemaan kuvia/haastatteluja julkisuuden henkilön tragediasta? Vai kuluttaja, joka omasta tirkistelynhalustaan ja uteliaisuudestaan ostaa kyseisen lehden?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 08:16"]
Viihdeuutiset. Miten hautajaiset on viihdeuutiset? Niin tossa linkissä kuitenkin lukee. No, eipä ole kyllä yllättävää että Tuksu suree oman juoksutyttönsä menettämistä, eli itseään, seiskan sivuilla. Ei se siskonsa elämän päättymistä varmaan tajua surra, vaan sitä että puuttuu se kätevä hyppyytettävä siitä.
[/quote]
Seiskassa tuskin on osastoa politiikalle, urheilulle saati kulttuurillekaan. "Viihdetyöläisestä" uutisoidaan viihdeosastolla.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 21:56"]Juu viimeiset sanat Tuksu vaihtoi ja sen jälkeen sisko makasi päiväkausia kuolleena kotonaan.
[/quote]
Minusta on enemmän kuin normaalia että ei ole läheisiin aikuisiin yhteydessä ihan päivittäin. Minulla on läheiset sisarukset ja hyvin läheisiä ystäviä mutta ihan varmasti kaikkien kanssa on ollut joskus kaksikin viikkoa ettemme vaihda kuulumisia. Yleensä n 3 päivän välein kyllä. Mutta olisi mahdollista että joku sinkku läheiseni "viruisi päiväkausia" kotonaan kuolleena jos juuri silloin en sattuisi soittelemaan.
Ja joa ihminen ei heti vastaa tai soita samana päivänä takaisin, en ensimmäisenä säntää tarkistamaan onko hän kuollut.
Aivan normaalia ettei kukaan joka päivä kyttää läheisintäkään aikuista jos asutaan eri talouksissa.
Ja se että lehdistö on hautajaisissa, ei tarkoita että perhe olisi vähemmän surullinen.
Kaikki haluavat vain nauraa Johannalle ja hakevat asiasta kuin asiasta negatiivista.
Älä pilkkaa Tuksua.