Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa ihmisen heräämään ylipainoonsa vasta kun

Vierailija
23.01.2014 |

painoa on 150kg?

Kun ihan tasan ylipainoa on jo merkittävästi jo kun painoa on 100g.

Mulla se raja on jo 67kg, jossa housut alkaa kiristää ja pakko tehdä asialle jotain

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihmettelen samaa. Itsekin ahdistun jos paino 62 kg. Olen 162 cm. Eli sit alkaa aiba ruotuun palautus.

Ja kun aina ylistetään niitä jotka on hurjan ylipainon laihduttaneet mutta on sitä hommaa meilläkin jotka helposti lihoisivat mutta eivät anna sen tapahtua!!

Vierailija
2/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan eri ihmisillä eri syyt. Esimerkiksi masennus tai suuremmat huolet voivat  estää välittämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa alkoholistin havahtumaan, kun ekan kerran pomo huomauttaa asiasta töissä? Tai vasta kun ei ole enää työtä tai perhettä? Tai miksi joku vielä sillan allakin väittelee, että Kake on enemmän alkoholisti kuin Make, koska Kake juo Lasolia, Make vain viinaa?

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, jos ei lue asiatietoa. Jos ei tunnista muita kuin oman  kokemuspiirinsä ilmiöt. Lihavuus on usein psyykkisen ongelman seurausta ja ilmenemismuoto, joka ei lähde pois "havahtumalla" tai käskemällä, ottamalla itseään ns. niskasta kiinni.

Vierailija
4/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tolla Jutan superdiietin Katjalla jotain isoja ongelmia, mielenterveyshäiriötä tms ?

Vierailija
5/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihominen tapahtuu niin salakavalasti, itsensä huijaaminen on tosi helppoa. Peilistä voi katsoa itseään suotuisasta kuvakulmasta, käyttää vanhoja venyneitä vaatteita tai ihmetellä kaupassa miten koot on niin pieniä nykyään. Moni havahtuu vasta kun näkee itsensä valokuvassa tai videolla, että oonko mä tosiaan noin lihava.

Vierailija
6/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Olen lihonut kilon vuodessa siitä kun olin 16 vuotta ja painoin 52kg.  Ei se tunnu missään se kilo per vuosi, mutta nyt olen 44 vuotta ja läski.

Vierailija
7/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se lihominen johtuu joillakin esim. jostain rankasta kokemuksesta, johon sitten haetaan lohtua syömällä? Itse muistan kun rankan eron aikana ja sen jälkeen ihan kirjaimellisesti vain unohdin syödä ja laihduin muutaman kuukauden aikana todella rajusti. Ihmiset ovat erilaisia, eli varmaankin sama voi käydä joillekin myös toisinpäin. Silloin kun masentaa eikä elämässä tunnu olevan mitään järkeä, ei osaa samalla tavalla kiinnittää huomiota omaan ulkonäköönsä ja terveyteensä. Toki varmasti muitakin syitä löytyy, mutta tämä voisi olla yksi vaihtoehto.

Vierailija
8/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka on kuin huumetta. Rasva, sokeri, suola ovat koukuttavia. Jotkut tykkää viinasta toiset roskaruoasta.

Vierailija
9/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakulla röökiriippuvuus, jollakulla seksiriippuvuus, jollakulla alkoriippuvuus, jollakulla huumeriippuvuus, jollakulla av-riippuvuus, jollakulla shoppailuriippuvuus, jollakulla sitten RUOKAriippuvuus.

Vierailija
10/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihominen on todella helppoa nykyisillä ruuilla. Ja kun kaikki lihovat ympärillä, niin silmä tottuu ns.

Toki sitä varmasti tietää, ettei näytä bikineissä hyvältä, mutta tottumus on toinen luonto ja lihominen on jatkuvaa, niin eihän sitä lopulta pysäytä mikään.

Vierailija
11/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:48"]

Lihominen tapahtuu niin salakavalasti, itsensä huijaaminen on tosi helppoa. Peilistä voi katsoa itseään suotuisasta kuvakulmasta, käyttää vanhoja venyneitä vaatteita tai ihmetellä kaupassa miten koot on niin pieniä nykyään. Moni havahtuu vasta kun näkee itsensä valokuvassa tai videolla, että oonko mä tosiaan noin lihava.

[/quote]

kilo per vuosi tahdilla et mitenkään pääse 150kg painoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi