Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tauskin biisi "tytöille" SuperMarjo 2:ssa????

Vierailija
23.01.2014 |

Kuunteliko kukaan sen eilen..? Mitä helvettiä se lauloi...? Siis Marjon kahdelle pienelle tytölle rämpytti kitaraa ja mulisi jtn: Sä pienillä hennoilla kätösillä mua hyväileeeeeet....."

????

Tiedän että se oli leikattu jotenkin perseelleen mutta eihän nyt saatana voi laulaa tuolla tavalla...? Mikä juttu se on ja eihän vaan Tauski toimi Marjon tyttöjen managerina tms??

Kammottava olo jäi siitä esityksestä....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi outo kuvio koko ohjelmassa. Super-Marjo ja miehensä olivat molemmat laihtuneet viime kaudesta. Marjo näyttää jo tosi pahalta eikä mielestäni miehenkään olisi tarvinnut laihtua yhtään. Ihme hihittelijä se Marjo myös, muka kova bisnesnainen ja kun Tauski ei ilmaantunut paikalle sovitusti soittelee sille ja kyselee jotain "Haluuksä vielä tehdä tätä juttuu mun kaa, hi hih!"

Vierailija
2/6 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain sitä biisiä jossain...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei.

Vierailija
4/6 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa oli se touhu. Spekuloivat myös, että ne prinsessat saavat olla seksikkäitä!? 5-7-vuotiaan! Ja sitten se Tauskin täsmennys " kamalaa sanoa lapsesta, että käyttää, siis en mä SITÄ tarkoittanut..." Nyt on joko tuotantoryhmällä tai Tauskilla ja Marjolla pahasti vikaa ajatusmaailmassa :(

Vierailija
5/6 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 09:15"]

Oksettavaa oli se touhu. Spekuloivat myös, että ne prinsessat saavat olla seksikkäitä!? 5-7-vuotiaan! Ja sitten se Tauskin täsmennys " kamalaa sanoa lapsesta, että käyttää, siis en mä SITÄ tarkoittanut..." Nyt on joko tuotantoryhmällä tai Tauskilla ja Marjolla pahasti vikaa ajatusmaailmassa :(

[/quote]

Siis ne prinsessat siinä ryhmässä olisi olleet ihan aikuisia, EI 5-7-vuotiaita. Lapset olisi perheineen menneet niiden katsomaan. 

Vierailija
6/6 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok! Sori, mulla meni sitten joku kohta ohi! Hyvä kun korjasit :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan