Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen henkisesti kuin miehet.

Vierailija
23.01.2014 |

Kadehdin esim kun naapurin mies pääsee katsomaan tunturiralleja koska tiedän että saa pitää hauskaa ja ryypätä yms.

Uutena vuotena tuttavarouva ja miehensä vähän suutahtivat kun luulivat että vain miehet ryyppäävät ja me akat passaamme ja laitamme ruokaa. No jätin lapsemme tuttavan rouvan hoitoon ja join kuin miehetkin. Tykkään elää muutenkin kuin miehet en äiti ja naismaisesti. Muita samanlaisia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä lähinnä keskenkasvuiselta kakaralta. Noh...jotkut eivät ikinä aikuistu.

Vierailija
22/28 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 10:08"]

Olet tyypillinen NAINEN. Pidät itseäsi miesmäisenä ja erilaisena kuin kaikki muut naiset...

[/quote]

No kaikki naiset joita tunnen ovat sellaisia hoivaluonteisia yms mutta itse en kuulu siihen porukkaan lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, on joskus hieman hankalaa että automaattisesti oletetaan minun olevan kiinnostunut a) shoppailusta b) ruuanlaitosta sen takia kun olen nainen. Nämä olen pääsääntöisesti hahmottanut sukupuolistereotypioista johtuviksi.

Myös se on hankalaa, ettei minun käsitetä olevan erakkoluonne. Johtuu ehkä siitä, että olen mielelläni seurassa silloin tällöin ja nautin siitä. Elän kuitenkin yksinolosta. Tähän en oikein osaa liittää sukupuolistereotypioita. En myöskään olen mitenkään erityisen empaattinen tai hoivaava.

Vierailija
24/28 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 10:15"]

Olet tyypillinen NAINEN. Pidät itseäsi miesmäisenä ja erilaisena kuin kaikki muut naiset...

[/quote]

No kaikki naiset joita tunnen ovat sellaisia hoivaluonteisia yms mutta itse en kuulu siihen porukkaan lainkaan.

[/quote]

Jotka kaikki pitävät itseään silti erilaisina kuin kaikki muut naiset. Kysy heiltä millaisina naisina he itseään pitävät.

Vierailija
25/28 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 10:15"]

[/quote]

[/quote]

Jotka kaikki pitävät itseään silti erilaisina kuin kaikki muut naiset. Kysy heiltä millaisina naisina he itseään pitävät.

[/quote]

Ovat itse ihan rehellisesti myöntäneet että tykkäävät lasten hoitamisesta ja etenkin vauvoista ja kaikesta hoivaamisesta. Minusta ei siihen ole. Nautin yksinäisyydestä ja olen melko itsekäs luonne,hoivaaminen ei kiinnosta lainkaan.

Vierailija
26/28 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tasan samaa ajattelin minäkin. Ketjun aloittaja kuulostaa juuri todella tyypilliseltä itseään miesmäisenä pitävältä naiselta, joka niin kovasti haluaa huomiota tällä "miesmäisyydellään" ja muistaa aina korostaa, miten erilainen on muihin naisiin verrattuna. Teitä on kolmetoista tusinassa.

T. Mies.

Vierailija
27/28 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kuinka sterotypiset näkemykset naisilla on miehistä. Taitaa tämäkin aloittaja olla sellainen naisporukoissa viilettäjä jonka kokemukset miehistä perustuu juoruihin ja naistenlehtiin.

Vierailija
28/28 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ryyppääminen ole mitään miesmäistä käytöstä. Se on juoppomaista käytöstä ja nykyään on paljon naispuolisia puliukkojakin.