Miehen puhelimessa kuvakaappuksia lastenhoitajan WA-profiileista. Uskonko selitykset?
Meillä käy kaunis, ammattitaitoinen ja oikein ihana lastenhoitaja. Ikää 27v. Kroppa kuin Kim Kardashianilla ja joka kerran meillä ollessaan kaunis ja huoliteltu.
Löysin miehen padilta kuvista lastenhoitajan whatsppiin profiilikuviksi laittamia kuvia. Mies on siis klikannut kuvat auki ja ottanut niistä screen shotin
Aina kun uusi kuva on ilmestynyt. Kuvia yhteensä noin 4-5. Kuvissa lastenhoitaja poseeraa bikineissä tai muuten jotenkin..öh.. ”sensuellisti”.
Kysyin mieheltä, miksi tälläisiä kuvia on. Vastauksena selitys, että oli juuri puhunut lastenhoitajastamme kaverilleen joka halusi nähdä minkä näköinen hän on.
Että mitä? Miksi kuvia sitten oli pidemmältä ajalta ja useampi kuin vain yksi? Onko ihan ok viittäkymppiä lähestyvän äijän jakaa nuoren lastenhoitajan kuvia kavereilleen kysymättä lupaa? Kysyin mieheltä tykkäisikö hän jos oman tyttären kohdalla kävisi samoin? Mies tietysti suuttui että mistä oikein syytän häntä ja mitään ei ole tapahtunut. Mutta mulle tämä on jotenkin isompi asia kuin kahden äijän limaiset runkkaukset lastenhoitajan kuvaa katsellessa. Ihan siis yleisellä tasolla miten naisiin ja tyttöihin suhtaudutaan. Mulle tää ei ole ok, mutta mies vetää mykkäkoulua koska mä auon päätä täysin typerästä aiheesta. Niin että sanokaa nyt, olenko mä taas vaan nipo vanha ämmä joka ei tajua mistään mitään?
Kommentit (58)
Lastenhoitaja siis esiintyy asiakkailleen bikinikuvissa. Onko asiakkaita enemmänkin kuin vain teidän lapsi?
Olisi kyllä outoa ja arveluttavaa, jos oma viisikymppinen mies alkaisi lähettelemään lastenhoitajan kuvia kavereilleen. Hämmentyisin, vaivaantuisin ja häpeäisin kyllä miestäni.
Varmaan alkaisin epäilemään alkavaa dementiaa ja siihen liittyvää käytöshäiriötä 😂
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Stefania Ferraron kuva lukitusnäytössä. Kuulen hampaitten kirskuntaa aina kun avaan puhelimeni vaimon nähden. Kehottaisinko ottamaan yhteyttä hammaslääkäriin..
Uhihi, mullakin on John Taylorin kuva avaimenperässä. Tai oli... olin silloin vissiin 13.
Hyi hemmetti mikä äijä! Kertoisin asiasta lastenhoitajalle. Poistaa miehesi yhteistiedot. Sinuna vaihtaisin miestä heti!
Pidä pääsi AP. Miehen käytös on todella noloa, ja häntä näyttää vielä enemmän nolottaa kiinnijäänti moisesta. Kuulostaa myös kamalalta kaveriporukalta.
Jos mies on 50-vuotias niin tuskin tuo piirre yllätyksenä tulee, olettaen että olette olleet jo vuosia yhdessä. Tässä esitetään ettei se muiden katselu ja toiminta haittaa, vaan se kenestä niitä kuvia on lähetelty eli ollaan ns. naisasian puolesta. Minusta on hassua, jos ei haittaa tässä kuin tuo jälkimmäinen. Miehestä on paljastunut puoli, joka ei lähde hänestä kulumallakaan. Toisen persoonallisuutta ei voi vaihtaa, vaihda ennemmin lastenvahti vanhempaan, tuskin silloin on intoa moiseen toimintaan. Miestä kun ilmeisesti et kuitenkaan aio vaihtaa. Ihminen myös uskoo mitä haluaa ja on paras huijaamaan itseään.
Mun mielestö on ihan ok, että mies puuhastelee omiaan joidenkin kauniiden naisten kuvien parissa.
Sen sijaan toi, että on napsittu useita screenshotteja jemmaan tutusta lastenhoitajasta ei ole ok.
Jos kaverille pitäisi lähettää kuva, 1 olisi riittänyt.
Mies raivoaa sulle, kun siitä on todennäköisesti tosi noloa, että on jäänyt kiinni siitä, että fantasioi tosta teidän lastenhoitajasta.
Onhan lähtökohtaisesti tilanne väärin.
Pro kirjoitti:
Lastenhoitaja siis esiintyy asiakkailleen bikinikuvissa. Onko asiakkaita enemmänkin kuin vain teidän lapsi?
Mäkin aloin miettimään että onpa epäammattimainen hoitsu. Instat ja muut lienee oikea paikka herutuskuville, ei wa josta kaikki näkyy työnantajalle. Vaikka onhan se ukkokin oksettava ja mimmi selvästi hakeekin huomiota.
Minkä ikäinen tää pimu on? Tajuaakohan se itse?
Miksi sitä kaveria niin kiinnostaa minkä näköinen hoitaja on? 😂
Haluaako se hyvän lapsenvahdin?
Etsi netistä joku sexy young electrician guy ja laita miehen nähden jakoon tyttökavereille.
Jos mies kysyy niin sanot että tarvitset sähkömiestä ja ihan ammatillisessa mielessä kyselet että oisko tää hyvä.
Mä tunsin kerran tälläsen tyypin. Näytteli puhelimestaan naisten kuvia tissivaoilla ja sellaisia 18 vuotiata. Kännissä yleensä esitteli puhelimestaan niitä. Kotona pieni lapsi ja pullukka vaimo. Itsekkin mies pullukka, mutta ne kuvat mitä esitteli oli sellasia hoikkia nuoria naisia. Vaimo ei vissiin kotona tiennyt, millainen kuvien esittelijä ukko oli hänen selän takanaan. Ihan kamala tapaus. Yöks.
Muna huurussa se niille kuville vemputtaa, ja voi toki olla että esittelee myös muille. Suosittelen tulostamaan kuumien, mielellään tuttujen miesten kuvia, ja jättämään ne vibraattorin kera yöpöydän laatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunsin kerran tälläsen tyypin. Näytteli puhelimestaan naisten kuvia tissivaoilla ja sellaisia 18 vuotiata. Kännissä yleensä esitteli puhelimestaan niitä. Kotona pieni lapsi ja pullukka vaimo. Itsekkin mies pullukka, mutta ne kuvat mitä esitteli oli sellasia hoikkia nuoria naisia. Vaimo ei vissiin kotona tiennyt, millainen kuvien esittelijä ukko oli hänen selän takanaan. Ihan kamala tapaus. Yöks.
Näitä riittää...
Viisikyymppisen lapset ovat yleensä jo aikuisia, nyt vähän parempia provoja.