Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkaisetko kauniita rohkeita "vähän melkein vilahtaa" kuvia someen vain itseäsi varten?

Vierailija
20.10.2020 |

Miten on

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kaverini on juuri tuollainen

Vierailija
2/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ku oon niin läski ja ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ku oon niin läski ja ruma.

OK

Vierailija
4/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi julkaista yhtään mitään "vain itseään varten"? Eikö ne vain itseään varten -kuvat voi pitää siellä omissa tiedostoissaan? Miksi niitä pitää koko maailmalle levitellä?

Vierailija
5/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä niin tekisin? Poistin kavereistani juuri tuollaiset vilauttelijat, ovat noloja.

Vierailija
6/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En julkaise mitään kuvia somessa. Jos julkaisisin jotain biksukuvia niin motiivi olisi mahdollinen rahanteko ja kommenttien sekä tykkäyksien virrasta saatu jatkuva pieni tyydytyksen tunne ja egobuusti. Veikkaan noiden olevan se syy miksi kukaan yleensä tuollaisia julkaisee.

Vierailija
7/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudosti kaikkein eniten itseään varten kuvia ottaa naiset joiden kuvista tykätään paljon

Vierailija
8/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on tissikuvia täynnä.

Välilä mietityttää..miksi?

No olen itse aikuinen , tosin kaunis, nainen.

Heruttelen vaan miehelleni...livenä

Vierailija
9/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Kiihotun seksuaalisesti siitä, että miehet kehuvat kuviani.

Vierailija
10/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en hyödy siitä mitenkään. Päinvastoin.

Vierailija
11/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset julkaisevat, erityisesti ulostimestaan tällaisia kuvia.

Ihan tavalliset nuoret naiset, jotka josta syystä pitää instaansa kuin huorrakatalogina.

Vierailija
12/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää somessa joten en julkaise mitään kuvia. Koskaan en ole julkaissut mitään "melkein vilahtaa"-kuvia. En tiedä miksi joku niin tekee, ehkä huono isäsuhde ja haluaa miehiltä huomiota? 

Vierailija
13/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En julkaise ikinä someen yhtään minkäänlaisia kuvia. Ei ole mitään tarvetta.

Vierailija
14/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En julkaise. Joskus parikymppisenä oli tarve näyttää kuvissa hyvältä, se oli ikäänkuin itsetunnon pönkitystä ja halua näyttää itselle, kuinka kaunis olen.

Nykyään kuvaan vain muita. Tykkään tilannekuvista ja minulle tulee hyvä mieli, kun toinen ihminen näyttää kuvassa hyvältä. Kuvaan siis muita.

Vierailija
15/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa ei ole mitään mielenkiintoista. Jos otan itsestäni kuvan, haluan valon olevan kaunis. Vastavalossa ei näy rypyt sun muut.

Vierailija
16/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos olisin kuvien kautta tietoisempi omasta ulkonäöstäni, niin tulisi tarve kuvata enemmän. Minusta on usein vaivaannuttavaa kuvata, pilaa ikäänkuin hetken. Kuvaan lapsiani, koska haluan muistoja heistä. Joka vuosi teen noin 100 sivuiseen kuvakirjan muistoksi heidän vuodestaan.

Vierailija
17/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voischaatana hankkikaa parempia kavereita jos tollasia laittaa.

Ehkä jos keksisi jonkun hauskan idean kuvaan, sitten voisi kuvata. Minä en keksi itsestäni mitään kivoja kuvallisia ideoita. En osaa edes poseerata.

Nautin muiden kuvista, se riittää. Aika-ajoin otan itsestäni jonkun kuvan, että olisi joka vuosi jotain tallennetta. Jos kirjoitan itsestäni vanhana kirjan tai jotain.

Vierailija
18/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En julkaise. Joskus parikymppisenä oli tarve näyttää kuvissa hyvältä, se oli ikäänkuin itsetunnon pönkitystä ja halua näyttää itselle, kuinka kaunis olen.

Nykyään kuvaan vain muita. Tykkään tilannekuvista ja minulle tulee hyvä mieli, kun toinen ihminen näyttää kuvassa hyvältä. Kuvaan siis muita.

Tykkään kuvata ihmisiä, mutta ei ole oikein julkaista instagramissa muiden kuvia, varsinkaan lapsien. Joten minulla ei ole instagramia.

Oma naamani ei ole kovin kiinnostava. Jos otan naamakuva, siellä takana on yleensä vuori tai joku muu maisema.

Vierailija
19/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä sitä, miltä näytän kuvissa. En suostu myöntämään ylipainoa ja vanhentumista. Se en ole minä.

Vierailija
20/44 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vilauttelu on alkanut näköjään Twitterissäkin, aikuiset ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi