G: Mitä hyvää sinulle tapahtui tänään? :)
Lapseni sanoi minulle nukkumaan menessään, että "Äiti, mä rakastan sua niin paljon, että naurattaa."
Koskaan ei ole tuo pieni noin sanonut, itse sanon hälle joka päivä rakastavani :') sain vielä ison halin ja suukon poskelle.
Kommentit (19)
Mieheni laittoi aamiaisen. Työpäivän päätteeksi toi minulle kauniin kukkakimpun ja puhui kauniisti ja paljon hempeilyä :) Ihana mies mulla.
Näin opiskelijana: Se kun söin yliopistolla vatsani täyteen=)
Reipas lenkki kauniissa kotilähiössäni upeassa pakkasilmassa. Töiden jälkeen tehtyyn lenkkiin ajoittui sopivasti päivän viimeiset valonsäteet ja sininen hetki.
Sydän meinasi pakahtua.
Tein raskaustestin, plussa tuli:) Minulla on jo lapsia, miehelle ensimmäinen ja ensimmäinen yhteinen. Voi että se näytti onnelliselta ja lähti vähän hämmentyneenä töihin:)
Herättiin miehen kanssa pitkästä aikaa vierekkäin. Olen vauvan kanssa nukkunut kahdestaan ja mies on nukkunut muualla.
Löysin kaupasta kolme kivaa vaatetta, ostin appelsiineja noin euron kilohinnalla, olin töissä tuottoissa ja nautin tauolla pari kuppia vihreää teetä, joka rentoutti ihanasti.
Laitoin perheelle ruokaa ja onnistuin siinä hyvin. Jes! :)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 22:09"]
Tein raskaustestin, plussa tuli:) Minulla on jo lapsia, miehelle ensimmäinen ja ensimmäinen yhteinen. Voi että se näytti onnelliselta ja lähti vähän hämmentyneenä töihin:)
[/quote]
Miten joku voi alapeukuttaa tässä ketjussa? Vai olikoos vahinko?
VA (en ole plussannut, vaan vaan kauhistelin tätä)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 22:06"]
Mieheni laittoi aamiaisen. Työpäivän päätteeksi toi minulle kauniin kukkakimpun ja puhui kauniisti ja paljon hempeilyä :) Ihana mies mulla.
[/quote]
Miksi tätäkin alapeukutettu? Lopeta!
VA
Ultra rv6+2 kaikki oli niinku pitääki :)
Törmäsin erääseen kivanoloiseen mieheen. Tuntuu kivalta lähteä töihin taas huomenna ;)
Sain lähetettyä pitkään tekemäni esseen opettajalle.
Sain selvitettyä työkaverin kanssa välit vihdoin viimein. Ongelmia ollut jo vuoden päivät. Nyt huojentunut olo :)
Nukuin pitkät päikkärit, yli kolme tuntia ( olen sairauslomalla)
Kiva kysely. Päivä on ollut todella alavireinen, mutta kyllä siitäkin löytyy valopilkkuja.
Puoliso oli laittanut karjalanpiirakoita ja keittänyt kahvia, jota pääsin nauttimaan tuossa tunti-pari sitten. Oli huippuhetki tässä päivässä.
Eipä mitään. Paskaa sataa niskaan päivästä toiseen, varsinkin töissä.