Kuinkahan moni mies sai lämpimät spermat vatsalleen Saran pikkareissa ja T-paidassa otettuja sängyssäkeikistelykuvia katsellessaan?
Kommentit (10)
Mille kuvalle noista kuuluisi runkata?
Joutilas Sara itse kyselee typeriä. Pelkästään klikkauksia saadakseen 😂😂
Instasta on kiva katsella naisten kuvia, mutta en minä niille runkkaa eikä varsinaisesti edes seiso niille. Ihan kivoja on Saran kuvatkin.
Mahtaa olla eri epävarma itsestään kun pitää jatkuvalla syötöllä uusia kuvia paljastaa eri kulmista. Luuleeko naiset että nuo on oikeesti kiihottavia. Eri asia jos oma nainen lähettelee mielenkiintoisia kuvia suoraan sinulle mutta nuo kaikkien silmille tarkoitetut heruttelukuvat kielii huonosta itsetunnosta ja tarpeesta sen kohottamiseen. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla eri epävarma itsestään kun pitää jatkuvalla syötöllä uusia kuvia paljastaa eri kulmista. Luuleeko naiset että nuo on oikeesti kiihottavia. Eri asia jos oma nainen lähettelee mielenkiintoisia kuvia suoraan sinulle mutta nuo kaikkien silmille tarkoitetut heruttelukuvat kielii huonosta itsetunnosta ja tarpeesta sen kohottamiseen. Säälittävää.
En osaa näin heteronaisena siitä kiihottavuudesta sanoa, mutta ihan kauniita nuo kuvat ainakin olivat vaikkei Sara niin mun makuun ookaan.
Seuraajia ja tykkäyksiä tuollaisilla kuvilla saa, ja se on somea työkseen tekeville tärkeintä ;)
Eli enpä veikkaisi kuvien julkaisun syyksi minkäänlaista epävarmuutta, vaan ihan puhtaan tavoitteen saada lisää seuraajia ja tykkäyksiä = lisää tuloja.
Miksi? Nykypäivän maksullisiahan tommoset on?
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Nykypäivän maksullisiahan tommoset on?
Mitä ihmeen nykypäivän maksullisia?
Viittaatko siis seksityöhön?
Jos, niin prosituutio ja kauniit kuvat somessa ei todellakaan ole yhtään sama asia.
Se, että seksikkyys myy (vanha kikka esim. mainoksissa) on eri asia kuin myydä seksiä.
Nykypäivän pimpot rahastaa perseilemällä, on se hienoa elättää itsensä runkkumatskuna.
Kumitissit, boing boing
Noita vastaavia mahtuu 15 tusinaan, Instassa on mielenkiintoisempaakin katseltavaa
M33