Olin treffeillä jenkkimiehen kanssa ja nyt hävettää
Mun englanti oli kamalaa! Änkytin ja tein virheitä ja se katto mua silleen o_O kun se yritti saada selvää mitä änkytän. Lisäksi se tykitti kysymyksiä ja vaikeita sellaisia, yritin sitten selittää mm jotain mikä on porkkanalaatikko englanniksi. Mies oli kyllä kiva ja komeakin...
Apua...
Kommentit (13)
Oliko valtava smeisseli jenkillä, laukesiko sisään?
No jos se oikeasti tykkäsi sinusta (mitä ei aina tiedä kun ovat kohteliaita) niin tuskin tuo muodostuu esteeksi. Mutta totta kai on se oma tunne..
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!
Porkkanalaatikosta puhuitte treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
No kuule kyllä kun se kyseli kaikkea mahdollista. Olin treffien jälkeen aivan poikki!
Ap
Mikä on porkkanalaatikko enkuksi? carrotbox?
No kuinka hyvin tuo jenkkimies puhui sinulle suomea? - Ohis mielenkiintoiset keskusteleut teillä, jos esille tuli iki-ihana porkkanalaatikkokin puheeksi tai edes mieleesi...
Et kai haukkunut Trumpia? Ei pidä sekaantua muiden maiden politiikkaan. Ja varsinkin suomalaisena naisena olet todennäköisesti varsin pihalla asioiden todellisesta laidasta, oletan että seuraat vain Suomen valtamedioita.
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisi! Jouluruoista oli puhe ja selitin jotain ”There is meat... *näyttää käsimerkein kalkkunan muodon*, and then there is a box... änkyti änkyti... where is mached potatoes, mashed carrots...”
En kestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule kyllä kun se kyseli kaikkea mahdollista. Olin treffien jälkeen aivan poikki!
Ap
Enemmän panemista, vähemmän puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Carrot casserole
Olisit vaan antanu pillua suoraan niin ei olis tarvinnu änkyttää.