Mitä Arabian/Iittalan astiasarjaa teillä käytetään?
Meillä on jonkin verran valkoista 24h:ta ja sitten tuo Lumi-sarja. Laseina tai aterimina ei ole Iittalaa.
Kommentit (27)
Teemaa vihreänä ja punaisena, Aino Aalto- ja Kartio-laseja, Taika-sarjaa punaisena, Kastehelmeä tummanvihreänä.
Teemaa vihreänä ja punaisena, Aino Aalto- ja Kartio-laseja, Taika-sarjaa punaisena, Kastehelmeä tummanvihreänä.
Arcticaa astiastona, Aino aaltoa jälkiruokakuppeina
Valkoista/mustaa/bottna teemaa, kartiolaseja.
Valkoista Teemaa sekä hieman mustavalkoista Paratiisia arkena ja Harlekin Gold- ja Kastehelmi-astiastot juhlaan, Kartion ja Villeroy&Bochin laseja, aterimet Hackmanin. Nyt alan olla tyytyväinen astioihini, mutta olen niitä vuosia kerännyt ja rahaa on mennyt paljon. Jospa nyt malttaisin olla ostamatta astioita? :D
Mulla oli halpoja kippoja kuppeja, aterimet, lautaset ja heitin roskiin ja ostin aalto lasit, hackmanin ja fiskarsin aterimet, arctica lautaset.
Suomen tavallisin astiasto: valkoista teemaa, kirkkaita Kartio-laseja ja Savonia-aterimet. Mukeja ja kulhoja on valkoisten lisäksi muissakin väreissä ja harkitsen laittavani ne keräykseen. Ei vain tule käytettyä. Sama juttu värillisissä Kartio-laseissa.
Hauskaa, että muutkin miettivät näitä. Mulla on Arcticaa enimmäkseen, äidin "perintönä". Karelia-setti aterimina, olen aina pitänyt siitä.
Teema on näköjään kovin yleinen, mutta vaikuttaa minusta niin raskaalta astiastolta, varsinkin kahvikuppiosasto. Tekisi mieli kokeilla tuntumaa muutamalla astialla, mutta kun noita nyt riittää muutenkin...
Valkoinen 24h lautas- ja kuppiosastolla sekä lisäksi Arctican keittolautaset. Juomalaseina valikoima ohuita Kartioita eri väreissä. Iittalan Mango-aterimet. Jälkiruokia varten kirkkaita Luna ja Kastehelmi -sarjojen lautasia ja kulhoja.
Runo-talvitähteä ja valkoista Teemaa. Laseina essencet ja aterimina Careliat
paratiisi musta, purppura, sininen
teema harmaa
Ei oo astiasarjaa vaan erilaisia lautasia sieltä sun täältä. Ei jaksa kiinnostaa mitkään astiat.
Meillä on lautaset lähinnä Teemaa, on myös vanhoja eriparilautasia. Teemaa on eri kokoisia ja värisiä, ne on saatuja. Haluaisin valkoista Teemaa, mutta sitä keskikokoista lautaskokoa, jota ei enää tehdä. Nyt mulla on sitä keltaisena.
Mukeina meillä on muumimukeja, eli Teemaa nekin. Sitten on isoja teekuppeja Kokoa ja 24h:ta, sitä sinivalkoista. Niitä käytetään esim. jälkiruoka-, jätski- ja jugurttikuppeina, toki myös juoma-astioina. Lisäksi on jotain muumi- ja Taika-kulhoja.
Laiseina on vedenvihreää Aino Aaltoa ja sitten kaikkea sekalaista, jokunen Kartiokin vielä jäljellä (eivät kestäneet meillä tiskikonetta).
... laseina iittala grcic ja aterimina artik
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:08"]
paratiisi musta, purppura, sininen
teema harmaa
[/quote]
... laseina iittala grcic ja aterimina artik
pääruoka-astiastona valkoinen teema 24h, rakastan niitä muotoja! :D ja jälkiruoka-astiastona korento- sarja (viher-oranssikuvioinen)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 20:10"]
Meillä on lautaset lähinnä Teemaa, on myös vanhoja eriparilautasia. Teemaa on eri kokoisia ja värisiä, ne on saatuja. Haluaisin valkoista Teemaa, mutta sitä keskikokoista lautaskokoa, jota ei enää tehdä. Nyt mulla on sitä keltaisena.
[/quote]
Iittala-storessa on neljää eri kokoa Teeman valkoisia lautasia, kai nyt jokin niistä sopii.
Arabian Kehrää, laseina no-name kirppiskamaa.
Meillä niinkin boring kuin valkoinen teema. Ilmettä kattaukseen tuon lautas- ja pöytäliinoilla