Ahdistaako muita puheet salaliittoteorioista?
Ahdistaa nykyaikana kun jatkuvasti puhutaan näistä salaliittoteorioista, uudesta normaalista, mikrosiruista ja muista sekopäisistä jutuista.
Tuntuu, ettei missään ole enää mitään järkeä eikä mihinkään voi enää luottaa.
Oloni alkaa olla todella tukala ja olen kuin psykoosin partaalla, jokainen päivä on kärsimystä tämän paniikin kanssa.
Vain ajatus kuolemasta helpottaa hetkeksi.
Muilla samaa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ihmiset, jotka noita salaliittoteorioita levittelevät, pitäisi saada vastuuseen sanomisistaan. Kuten tässäkin ketjussa nähdään, se vouhotus saa jotkut ihmiset ahdistumaan. Ymmärtäkää, että se kaikki on valhetta, taitavaa manipulointia. Ei kannata seurata kanavia, jotka tällaista soopaa suoltaa.
Miten voit olla niin varma?
Olen lukenut paljon elämäni aikana ja saanut hyvän koulutuksen. Lähdekriittiset taidot auttavat paljon.
No toivottavasti olet oikeassa. Mikä on sitten totuus jos tuo on manipulointia? Miksi valehtelevat? Luulisi että silloin olisi jotain vielä pahempaa peiteltävää jos pitää kehittää valheita?
Jotkut ovat veikanneet että esim. Venäjä levittää tätä jotta saisi länsimaat sekasortoisempaan ja jakaantuvampaan tilaan. Itse voisin kehitellä sellaisen salaliittoteorian että taustalla on lääkeyhtiö joka yrittää saada ihmiset olemaan noudattamatta coronarajoituksia jotta tauti leviäsi ja heille massit taskuun kun saavat lääkkeet ja rokotteet kehiin :D
Itseäni ei ahdista mutta on siinä kiihkossa ja aggressiossa jotain pelottavaa, ja heidän silmissään.
No, ei. Miksi ahdistuisi? Hyviä trollijuttuja jotkut kirjoittaa ja yksinkertaiset uskoo niihin. Joskus itsekin mennyt mukaan kirjoittelemaan kaikenlaista ja nauranut kun jotkut ottaa niin tosissaan. Netissä se on sellaista mutta ei niitä tarvitse lukea jos ahdistaa.
Todellisessa maailmassa välillä törmää näihin ihmisiin jotka tosissaan uskoo kaikenlaista. Ei heitä juurikaan jaksa kuunnella. Vähän aikaa voi nyökytellä ja sitten onkin menoa toisaalle. Heillä on yleensä kaikenlaisia ongelmia muutenkin ettei heidän kanssaa kannata ruveta väittelemään sen enempää.
Ei ahdista. Olen tullut immuuniksi kaikille salaliittoteorioille, kaikille medioille, wee hoo oolle, tee hoo ällälle, niin sanotuille asiantuntijoille. Nyt en onneksi enää usko muuhun kuin Raamattuun ja se riittää.
Tätä menoa seuratessa on tullut enää Ilmestyskirja ja lopunajat mieleen. Se kieltämättä ahdistaa.
Mitä karmeammat salaliittoteoriat, sen paremmat yöunet.
Terveiset salaliittoteoreetikoille, mediolle ja aivan kaikille. Todistakaa kaikki väittämänne täysin vedenpitävästi. Vasta sitten niihin voi uskoa.
Saaliittoteoriat ovat imeneet ukonnoilta porukkaa. Molemmat vaativat samanlaisen aivorakenteen. Yhtä ja samaa huuhaata molemmat. Omien aivojen käyttö ja kritiikki kielletty.
Ei ahdista, niin kauan kun hörhöt eivät ole vallassa. Marginaaliin mahtuu mölinää
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, tekee hyvää kun tietää, että moni peitelty asia paljastuu jossain kohtaa.
Onko joku salalitto paljastunut? Kerro jos tiedät.
Kauanko jaksat odottaa? Yhtä kauan kuin Jeesuksen paluuta maan päälle ja kymmenet kerrat luvattua maailmanloppua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ihmiset, jotka noita salaliittoteorioita levittelevät, pitäisi saada vastuuseen sanomisistaan. Kuten tässäkin ketjussa nähdään, se vouhotus saa jotkut ihmiset ahdistumaan. Ymmärtäkää, että se kaikki on valhetta, taitavaa manipulointia. Ei kannata seurata kanavia, jotka tällaista soopaa suoltaa.
Miten voit olla niin varma?
Olen lukenut paljon elämäni aikana ja saanut hyvän koulutuksen. Lähdekriittiset taidot auttavat paljon.
No toivottavasti olet oikeassa. Mikä on sitten totuus jos tuo on manipulointia? Miksi valehtelevat? Luulisi että silloin olisi jotain vielä pahempaa peiteltävää jos pitää kehittää valheita?
Jotkut ovat veikanneet että esim. Venäjä levittää tätä jotta saisi länsimaat sekasortoisempaan ja jakaantuvampaan tilaan. Itse voisin kehitellä sellaisen salaliittoteorian että taustalla on lääkeyhtiö joka yrittää saada ihmiset olemaan noudattamatta coronarajoituksia jotta tauti leviäsi ja heille massit taskuun kun saavat lääkkeet ja rokotteet kehiin :D
Itseäni ei ahdista mutta on siinä kiihkossa ja aggressiossa jotain pelottavaa, ja heidän silmissään.
Jooh, onhan se kyllä jännä että nuo videot ovat niin esillä. Vaikka Icke taidettiin aluksi bannata lähes kokonaan. Eihän tässä tiedä enää mitä uskoa. Jotain hämärää tuossa koronan tuputtamassa uudessa normaalissa kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista. Olen tullut immuuniksi kaikille salaliittoteorioille, kaikille medioille, wee hoo oolle, tee hoo ällälle, niin sanotuille asiantuntijoille. Nyt en onneksi enää usko muuhun kuin Raamattuun ja se riittää.
Tätä menoa seuratessa on tullut enää Ilmestyskirja ja lopunajat mieleen. Se kieltämättä ahdistaa.
Mitä karmeammat salaliittoteoriat, sen paremmat yöunet.
Lopun aikoihinhan nuo salaliittoteoriat juuri liittyvätkin tai siis tapahtumat mitä kuvaavat ovat juuri sitä. Sehän tässä karmiikin. Tosin näitä maailman loppuja ja Jeesuksen uudelleen ilmestymisiä on ennustettu jo vaikka kuinka monta kertaa eikä ole tapahtunut aiemminkaan... että ota näistä sitten selkoa.
http://oregonstate.edu/instruct/bi430-fs430/Documents-2004/9A-BT%20CROP…
Kuuluuko siihen tuokin?