Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin äidilleni että olen raskaana

Vierailija
22.01.2014 |

Äiti vastasi, että "en mä halua näin nuorena mummoksi". Ei puhettakaan onnittelusta :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 18:31"]Muistan, miten poika ja miniä 4 vuotta sitten onnesta hehkuen kertoivat, että heille tulee vauva. Ihanaa, he halusivat niin lasta ja miettivät, miten ihanaa sitä on lykkiä vaunuissa, millaiset juoksurattaat hankitaan jne.

Kun vauva oli 2 vko, kysyttiin minulta, voisinko ottaa sen yökylään, että he saavat rauhassa nukkua. Normaali, terve vauva söi 3 kertaa yössä eikä sen ihmeemmin huutanut, mutta kun uutuudenviehätys oli koettu, alkoi ankea arki ja silloin isoäidistä yritettiin tehdä lastenhoitoautomaattia.

[/quote]

Sepä se. Sinun ei tarvi suostua jos et halua. Ei millään pahalla mut siinä kohtaa on kuin peilistä heijastuisi miten aikanaan olet oman lapsesi kasvattanut.

[/quote]

Kasvatin vain pojan, en miniää. Ja kuten tunnettua, miehillä ei nykyperheissä ole isoakaan sanansijaa sihen, paljonko isoäitien pitää elämästään uhrata lapsenlapsille. Jos miniä sanoo, että hän tahtoo vauvavapaan viikonlopun, ei isällä ole siihen mitään sanomista.

[/quote]

Minun mielestä muulla kun isoäidillä ei pitäisi olla sanansijaa siihen paljonko viettää aikaa lastenlasten kanssa.

Mutta joo,nyt mentiin sivuun aiheesta.

Toisen onni ei ole keneltäkään pois. Ainakaan tässä asiassa.

[/quote]

Toisen onni on toisen orjatyömaa! Miksi ihmeessä ne raskaudesta ilahtuneet vanhemmat ei jaksa sitä lasta vaan se pitää saada mahdollisimman varhain hoitoon isoäidille? Luulisi, että kun ihan itse lapsen haluaa ja sen saa, niin sitten siitä huolehtisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän