Kaduttaako sinua, kelle ja miten menetit neitsyytesi?

Vierailija

Itse menetin neitsyyteni 13 vuotiaana pimeässä vessassa kun ensimmäiset kännit vedin, miten tyhmä ihminen on voinut olla kaduttaa ihan älyttömästi, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Poika joka neitsyyteni vei oli 18-vuotias, mitökähän hänenkin päässään on liikkunut!

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Kaduttaa. Pitkäaikaiselle poikaystävälle, joka kuitenkin päätti että ruoho on vihreämpää aidan takana ja jätti tekstarilla toisen takia. 

Vierailija

Kyllä. 14v humalassa tyhmälle pojalle. Minä hölmö luulin olevani suunnilleen viimeinen neitsyt. Idiootti, en todellakaan ollut. Mutta ei sillä nyt niin kauheasti väliä.

Vierailija

Ei kaduta. Olimme toistemme ekat, lukiokaverit ja seurustelimme neljä vuotta. Olin todella rakastunut, mutta ehkä poikaystävä ei sitten ihan niin paljon kun kerran halusi erota. Toisaalta, onhan se haasteellista pysyä yhdessä kun aloittaa seurustelun 17-vuotiaana ja minuus on vasta kehittymässä.

Vierailija
Vierailija
Ei kaduta. Olimme toistemme ekat, lukiokaverit ja seurustelimme neljä vuotta. Olin todella rakastunut, mutta ehkä poikaystävä ei sitten ihan niin paljon kun kerran halusi erota. Toisaalta, onhan se haasteellista pysyä yhdessä kun aloittaa seurustelun 17-vuotiaana ja minuus on vasta kehittymässä.

Ei pidä paikkaansa. Olen itse alkanut seurustelemaan 14-vuotiaana ja edelleen yhdessä saman miehen kanssa. Nyt olen siis 20v.

Vierailija
Vierailija

Itse menetin neitsyyteni 13 vuotiaana pimeässä vessassa kun ensimmäiset kännit vedin, miten tyhmä ihminen on voinut olla kaduttaa ihan älyttömästi, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Poika joka neitsyyteni vei oli 18-vuotias, mitökähän hänenkin päässään on liikkunut!

Ehkä vähän,olin "vanha"neitsyt(19V),koska romantikkona olin odottanut jotain aivan erityistä,kyllästyin sitten odottamaan ja menetin neitsyyden aika yhdentekevälle tyypille,siitä oli romantiikka kaukana ja sattuikin niin hemmetisti.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Ei pidä paikkaansa. Olen itse alkanut seurustelemaan 14-vuotiaana ja edelleen yhdessä saman miehen kanssa. Nyt olen siis 20v.

En väittänytkään että se olisi mahdotonta, mutta useimmiten haasteellista. onnea teidän yhteiseen tulevaisuuteen!

Äippä35v.

Vierailija
Vierailija

19 vuotiaana ihan omasta tahdosta ja siitä kehittyi puolenvuoden pelkkä seksisuhde.

Sama, paitsi 20-vuotiaana. Puolitutun jätkän kanssa.

Vierailija

Vähän, olin 15 ja ensimmäinen poikaystävä oli kyseessä, minua vanhempi eikä mitään unelmavävy-tyyppiä. Nykyään lähinnä hävettää se "seurustelu". Mutta toisaalta asia oli kiinnostanut jo jonkin aikaa eikä se mitenkään kauhea kokemus ollut. Ei mitään traumoja ole jäänyt :)

Vierailija
Vierailija
Kaduttaa. 15-vuotiaana meidän pesutuvassa jollekkin maahanmuuttajalle (nimeä en tiedä).

Mozabuioquiz Dwhrahrharhimille?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat