Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttaako sinua, kelle ja miten menetit neitsyytesi?

Vierailija
22.01.2014 |

Itse menetin neitsyyteni 13 vuotiaana pimeässä vessassa kun ensimmäiset kännit vedin, miten tyhmä ihminen on voinut olla kaduttaa ihan älyttömästi, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Poika joka neitsyyteni vei oli 18-vuotias, mitökähän hänenkin päässään on liikkunut!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta. Tapahtui vuonna 1986 ja olen edelleen naimisissa hänen kanssaan.

Vierailija
42/51 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä joo kun jouduin 14-vuotiaana raiskatuksi.Että se siitä "neitsyiden palvonnasta" sitten. Ei ollut toinenkaan eikä kolmaskaan kertani mikään unelmientäyttymys, vaan silkkaa alkoholia ja häiriökäyttäytymistä eli oireilua tuosta raiskauksesta. Nykyään olen jo pelastunut jollain tapaa mutta arvet ne säilyy toki, ja muisto. Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta multa meni se 14v kun olin 27v miehen kanssa, sen jälkeen sitä ollaan menty naimisiin perustettu perhe ym.....

Vierailija
44/51 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta, vaikkei mikään erityisen romanttinen kokemus ollutkaan. Taisin olla 17v (eli aika vanha kai) ja olin ihastunu naapurin pahaan poikaan jo useamman vuoden (hän siis 21v). No joku kerta, kun kummankin porukat oli muualla ja olin ollut hänen ja kavereidensa kanssa ajelemassa, päädyttiin yhdessä yöksi heille. Hän kyllä aluksi kieltäytyi ja sanoi, ettei kaipaa mitään vakavaa, mutta sanoin ettei mua haittaa. Elättelin toiveita silloin, että kun ollaan harrastettu yhdessä seksiä, niin hänen mielensä muuttuu. No eipä muuttunut, tuolloin nuorena harmitti jonkin aikaa. Nykyään ollaan läheisiä ystäviä ja on kuin isoveli, jota mulla ei koskaan ollut. Taisi pitää mua "pikkusiskona" jo tuolloin nuorena, ei se muuten varmaan olis hengannut mun kanssa (mä olin oikeesti kiltti tyttö, hän on jopa ollut ehdollisessa ja useamman kerran olen hänet hakenut putkasta). Mielestäni parempi kokemus silti, kuin epämääräisen tyypin kanssa kännisähellys ja seurauksena joku tauti.

Vierailija
45/51 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen mies, enkä siis menettänyt neitsyyttäni vaan pääsin poikuudestani, mikä on positiivinen asia. :)

Vierailija
46/51 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta! Menetin neitsyyteni silloiselle poikaystävälleni 18- vuotiaana muutaman kuukauden tiiviin seurustelun jälkeen. Nykyisin hän on aviomieheni. Olemme olleet yhdessä yli 30 vuotta ja lapsiakin meillä on suurperheen verran. Ihana miea! ♡

Vierailija
47/51 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta ei kaduta.

Vierailija
48/51 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irvokkain neitsyyden palvonnan ilmentymä on se, että tyttö harrastaa suu- ja anaaliseksiä mutta puhuu itsestään neitsyenä, jos pippeli ei ole käynyt pimpassa (kaikkialla muualla kyllä).

Olisi mielenkiintoista kuulla millaista seksiä muut ovat harrastaneet poika/tyttöystävänsä kanssa ennen "neitsyyden" menetystä. Katolisissa ja arabimaissa kulttuuriin kuuluu (isot pojat kertoivat) että tyttöystävän kanssa harrastetaan anaaliseksiä seurusteluaikana eikä tätä lasketa vielä neitsyyden menetykseksi sillä sen pitää tapahtua vasta avioliitossa. Mutta onko joku suomessakin harrastanut peppuseksiä neitsyyttä säästääkseen?

Itse olin kahdenkin eri tytön kanssa ennen kuin menetin neitsyyden siinä perinteisessä mielessä kolmannelle mutta näiden kahden kanssa harrastettiin paljonkin sellaista seksiä mitä voi harrastaa ilman ehkäisyä kun tyttö ei halua vielä menettää neitsyyttään. En kyllä väittäisi että kumpikaan oli enää "neitsyt" tämän jälkeen

- nuolin pimppiä ja tyttö imi kalua, ei tosin kumpaakaan orgasmiin saakka. Tyttöä jännitti liikaa se maistuuko pimppi pahalta eivä pystynyt nauttimaan orkkuun saakka ja kaverit olivat pelotelleet että sperma on hirvittävän makuista

- naitiin päällekäin lähetyssaarnaajassa niin että tyttö puristi kalua kädessään häpykummun päällä ja esinahka liikkui työntöjen mukaan kuin runkatessa samalla kun panin itse sitä kahdella sormella työntöjen tahdissa

- runkkasin polvillani selällään makaavan tyttöystävän rinnoille joita tämä itse hyväili samalla ja levitti spermat tisseilleen lauettuani

- tyttö oli hajareisiin päällä ja sain hyväillä sekä levitella pakaroita samalla kun se runkkasi minut orgasmiin saakka.

- runkkasin polvillani selällään makaavan tyttöystävän jalkojen välissä kun tämä levitteli sekä sormetti pilluaan ja laukesin vatsalle. Sitten tulikin kova hätä ettei sperma valu häpyhuulille kun pitää nousta pystyyn ja mennä suihkuun. T-paita siihen uhrattiin

- panin mahallaan makaavaa tyttöystävää pakaroiden väliin tyyny mahan alla. Se ei antanut työntää sisään anaaliin mutta puski voimakkaasti peppuaan pystyyn kun kalun pää hieroi peppureikää mikä tuntui kuulemma ihanalta. En uskaltanut laueta koska spermat olisivat valuneet suoraan häppärien väliin.

Vierailija
49/51 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menetin neitsyyteni 14 vuotiana kaksi vuotta vanhemmalle pojalle. Hän oli hellä, varovainen ja taitava. Ei sattunut kun oli vaa ihanaa. Sen jälkeen saman tyypin kanssa juttujamme jatkettiin kaksi vuotta kunnes sitte juttu loppu

Vierailija
50/51 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta yhtään.

Seurustelin 13vuotiaana samanikäisen pojan kanssa ja jostain olin saanut päähän että 14v on sopiva ikä ekalle kerralle. Niin sitten yhdessä sovittiin että kun täytän 14 niin sitten olisi meille molemmille eka kerta. Oltiin sitä ennen kyllä jo oltu paljon alasti yhdessä ja tyydytetty toisiamme ja itseämme yhdessä. Eka kerta oli vaan että extrana pippeli pimppiin kumin kanssa. Kumpikaan ei tosin tullut kun piti lopettaa kun en ollu ihan rentona. Jätkä sai sitten kyllä muilla keinoilla. Ton jälkeen sit pantiinkin kuin kanit koko talvi. Erottiin kesällä kun petin sitä jätkää.

Vierailija
51/51 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 13 v. Tulin raiskatuksi tanssipaikalla. Raiskaaja oli kolmekymppinen suomalainen mies. En kertonut kenellekkään, koska ajattelin, että jos kerron, niin ikinä en pääse kotoa mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme