Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttaako sinua, kelle ja miten menetit neitsyytesi?

Vierailija
22.01.2014 |

Itse menetin neitsyyteni 13 vuotiaana pimeässä vessassa kun ensimmäiset kännit vedin, miten tyhmä ihminen on voinut olla kaduttaa ihan älyttömästi, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Poika joka neitsyyteni vei oli 18-vuotias, mitökähän hänenkin päässään on liikkunut!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta ei sinänsä kaduta, vaikkei kovin ihmeellinen kokemus ollutkaan. Olin 18-v ja kyseessä oli ensimmäinen poikaystävä. Enemmän kaduttaa se, että kyseiseen tyyppin tuli tuhlattua aikaa 4 vuotta.

Vierailija
22/51 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta. Olin 20-vuotias ja ensimmäisessä kunnon suhteessa, poikaystävä samanikäinen ja myöskin ekaa kertaa asialla. Yhdessä ollaan edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaduttaa. Olin jo 23 v ja halusin päästä neitsyydestäni eroon. joten päädyin sänkyyn tyypin kanssa, josta en edes erityisemmin pitänyt. Muutaman kerran oltiin treffeillä käyty. No sain häneltä papilloomaviruksen, luokka 3. Kun muut hoidot eivät auttaneet, oli pakko ottaa kohdunkaulasta pala pois. Lääkäri teki sen niin rajulla kädellä, että raskaudet eivät kestä kohdunkaulan lyhyyden ja heikkouden vuoksi loppuun saakka. Kortsun kyllä käytettiin, muttei alusta asti. Tyhmyydestä saa maksaa. Toinen seksikumppanini on nykyinen aviomieheni. Eli kaduttaa kyllä etten odottanut tuon asian kanssa. Neitsyys ei ole asia, josta pitää päästä eroon, vaan odottakaa hyvää tyyppiä.

Vierailija
24/51 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:11"]

Omalle mummolle kun olin 17. Puutos oli valtava, ja mummon valtavat tissit saunassa kiihottivat kovasti. Saunareissumme oli sitten hikisempi kuin koskaan, ja tulevina kesinä odotin aina niitä enemmän kuin mitään muuta. Nyt Mummo on jo hautaan astunut, mutta koskaan en unohda mitä mummo opetti. Masturboin edelleen joka ilta mummon muistolle.

[/quote] Ai, onko sulla joku kuva mummosta kehystettynä, jonka päälle heität joka ilta mummon muistoa kunnioittaen?

Vierailija
25/51 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 18:03"]

Kyllä kaduttaa. Olin jo 23 v ja halusin päästä neitsyydestäni eroon. joten päädyin sänkyyn tyypin kanssa, josta en edes erityisemmin pitänyt. Muutaman kerran oltiin treffeillä käyty. No sain häneltä papilloomaviruksen, luokka 3. Kun muut hoidot eivät auttaneet, oli pakko ottaa kohdunkaulasta pala pois. Lääkäri teki sen niin rajulla kädellä, että raskaudet eivät kestä kohdunkaulan lyhyyden ja heikkouden vuoksi loppuun saakka. Kortsun kyllä käytettiin, muttei alusta asti. Tyhmyydestä saa maksaa. Toinen seksikumppanini on nykyinen aviomieheni. Eli kaduttaa kyllä etten odottanut tuon asian kanssa. Neitsyys ei ole asia, josta pitää päästä eroon, vaan odottakaa hyvää tyyppiä.

[/quote]

Yhtä hyvin papilloomaviruksia ja tauteja voi saada siltä "hyvältä tyypiltä". Tämä ainakin pyöri omassa mielessäni, kun olin neitsyt. Ei ole hyvä tapa aloittaa seksielämäänsä saamalla jopa vakavia terveysongelmia.

Vierailija
26/51 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta. Olen 35-vuotias, on vähän tuoreempiakin katumisen aiheita elämässä kuin joku 90-luvun teinisähellys. Kuka noita enää muistelee?

Vierailija
27/51 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta. Olin 18v, seurustellut usemman kuukauden 22v poikaystäväni kanssa, jonka kanssa asuin sitten avoliitossa 5 vuotta, kunnes erosimme mun tahdosta. 

Olin aikaisemmin eronnut parista poikakaverista siksi, etten suostunut seksiin heidän kanssaan. Sinänsä jännä, että "säästyin" noin pitkään, sillä ryyppäsimme paljon teininä kavereiden kanssa.

Vierailija
28/51 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalle mummolle kun olin 17. Puutos oli valtava, ja mummon valtavat tissit saunassa kiihottivat kovasti. Saunareissumme oli sitten hikisempi kuin koskaan, ja tulevina kesinä odotin aina niitä enemmän kuin mitään muuta. Nyt Mummo on jo hautaan astunut, mutta koskaan en unohda mitä mummo opetti. Masturboin edelleen joka ilta mummon muistolle.

MITÄ VITTUA SUN PÄÄSSÄS LIIKKUU

Vierailija
29/51 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotiaana yhdelle amis tyypille, iästäkään en oo varma mutta auto ja ajokortti sillä oli. Ei kaduta yhtään heivasin tyypin aika pian, kun huomasin etten ollut ainoa projekti hänellä.

Asuin maalla, joten tuolloin poikaystävän tärkein ominaisuus oli auto, muuten seurustelusta ei olisi mitään tullutkaan.

Vierailija
30/51 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta. 15-vuotiaana parivuotta vanhemman poikaystävän kanssa menetin neitsyyteni. Olin hänen luona yötä. Ei saatu nukkua samassa huoneessa, mutta hän hiippaili yöllä viereeni. Oli jännittävää ja ihanaa. Tuo poika oli ihana, mutta itse olin tuossa iässä vielä sellainen tuuliviiri, että en malttanut asettua seurustelemaan kovin pitkäksi aikaa.

N29

Vierailija
31/51 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta. Olen edelleen naimisissa hänen kanssaan nyt jo lähes 30 vuotta.

Vierailija
32/51 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä neitsyt.

21, nainen

Vierailija
33/51 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, aika sama se oikeastaan on.. Mutta olishan se voinut olla spesiaalimpi tapahtumakin. Olin onneksi sentään JO 17 vuotias. Yhden päivän bf oli yökylässä, äiti nukkui viereisessä huoneessa. Poika vähän niin kun painosti seksiin, kun nyt olemme 'yhdessä'. Ei ollut ihmeellistä, ei tuntunut missään. Yhdessä ei sen jälkeen kauaa oltukaan. :) Kusipää.  

Vierailija
34/51 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Harrastin seksiä ensimmäisen kerran miehen kanssa, jonka olin tavannut vain viikkoa aiemmin. Tuntui vain siltä, että nyt tai ei koskaan. Olin silloin 20.

Muistan ihmetelleeni vain, miksi tuollainen ranskalainen, mallistamenevä mies tahtoo tavallista suomalaista tallukkaa.

Nyt olemme olleet yhdessä jo kahdeksan vuotta :)

Vierailija
35/51 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta. Olin ulkomailla 15 v ja tunsin tyypin vain kahdelta illalta. Seksi oli jännää, olin odottanut kauan että harrastaisin. Jos oisin tuon jättänyt väliin, olisin menettänyt poikaystävälle, jolla myöhemmin oli suhde siskoni kanssa. Jälkeenpäin ajatellen olisi ollut ihaninta menettää neitsyys yhdessä seksiä kokeillen luokkalaiseni pojan kanssa, jonka kanssa ihastus oli molemminpuolista, mutta ei ikinä tehty mitään. Hän on nykyään naimisissa ja kaduttaa yhä, että jotenkin en uskaltanut aloittaa silloin teininä hänen kanssaan, kun pelkäsin toisten ajatuksia yhdessäolostamme.

Vierailija
36/51 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:02"]Ei kaduta. Olimme toistemme ekat, lukiokaverit ja seurustelimme neljä vuotta. Olin todella rakastunut, mutta ehkä poikaystävä ei sitten ihan niin paljon kun kerran halusi erota. Toisaalta, onhan se haasteellista pysyä yhdessä kun aloittaa seurustelun 17-vuotiaana ja minuus on vasta kehittymässä.

Ei pidä paikkaansa. Olen itse alkanut seurustelemaan 14-vuotiaana ja edelleen yhdessä saman miehen kanssa. Nyt olen siis 20v.

En väittänytkään että se olisi mahdotonta, mutta useimmiten haasteellista. onnea teidän yhteiseen tulevaisuuteen!

Äippä35v.

Yhtessä 17 vuotiaasta lähtien, neitsyys lähti siinä vähän ennen 18v:tä... Nyt 32 ja naimisissa saman tyypin kanssa ja yhteinen lapsi.

Silti luulisin että yhdessä pysyminen haasteellista, jos aloittanut nuorena... Oltiinhan aika "kakaroita" vielä silloin ja aikuinen minuus ehkäpä alkoi löytymään joskus 25:n jälkeen... Haasteellista, muttei mahdotonta. Meillä kävi tuuri miten kasvettiin elämän kolhuista silti samaan suuntaan.

Äippä 32v

Vierailija
37/51 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä syytä itseäsi :( sulla kävi tosi huono tuuri. T. Kohdunkaulan poiston myös kokenut

Vierailija
38/51 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko oikeasti vielä 2000-luvulla vakavissaan neitsyyden menettämisestä? Itse en ymmärrä neitsyyden mystifioimista ollenkaan, näen kaikki seksuaaliset teot aika samanarvoisina, itsetyydytyksestä sormettamiseen, suuseksistä yhdyntään. Penis-vaginapenetraatio ei ole minulle mikään seksin korkein olomuoto tms. Irvokkain neitsyyden palvonnan ilmentymä on se, että tyttö harrastaa suu- ja anaaliseksiä mutta puhuu itsestään neitsyenä, jos pippeli ei ole käynyt pimpassa (kaikkialla muualla kyllä). Muistan kyllä ensimmäisen kertani, samoin kuin muistan kaikki muutkin ensimmäiset kerrat uuden kumppanin kanssa. Olihan se toki jännittävää, mutta mitään initaatioriitin tyyppistä en tuntenut enkä myöskään katumusta jälkeenpäin. En kadu muitakaan seksikertojani, miksi katuisin, kun olen ryhtynyt seksiin vain "oikeista syistä". En ole pettänyt, en ole tullut hyväksikäytetyksi enkä muutenkaan tehnyt mitään arvojeni vastaista.

Vierailija
39/51 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaduttaa. just olin edellis päivänä ollu nuolemma eri jätkän kaa ja sellasta pikku säätöö meneillään mutta seuraavana päivänä menee si yhellä mökillä 00 jätkän kaa ku olin tyhmä ja liian helppo ja sillee :/ kuukauden päästä 15

Vierailija
40/51 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta, sama mies on minun edelleen, tuosta melkee 13 vuotta:)<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä